• Sinds gister ben ik er toch wel uit dat mijn vader en stiefmoeder te klef zijn. Eigenlijk wist ik het altijd al wel, maar gister werd het te erg. Het lijkt me toch dat ze zich wel en beetje in kunnen houden als ik er bij ben? Ze mogen gerust van elkaar houden hoor, maar ik hoef ze niet zo nodig te zien zoenen. Ik ben heus wel blij dat men vader gelukkig is, maar uit het op en andere manier. oO


    En daar wil ik even bij zeggen dat ik blij ben dat ze bij elkaar zijn, en ik weet dat heel veel ouders niet bij elkaar zijn. Maar gooi me daar nou niet dood mee.

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    He gatver.

    Ik kan me goed voorstellen dat je het moeilijk/raar vindt dat te zien..
    Misschien kun je het eens tegen hem zeggen??

    Mijn pa doet dat altijd expres als hij me de kamer uit wil hebben. Dan gaat hij klef doen met mijn moeder en dan ben ik weg want dat hoef ik niet te zien.


    -

    UNCOMMON schreef:
    Ik kan me goed voorstellen dat je het moeilijk/raar vindt dat te zien..
    Misschien kun je het eens tegen hem zeggen??

    Wat moet ik dan zeggen, ze hebben het recht om elkaar te zoenen. Maar oke ik zal het eens zeggen, maar het meot toch ook wel eens in hun opkomen dat het niet ehct leuk is om naar te kijken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    STRIFLICIOUS schreef:
    Mijn pa doet dat altijd expres als hij me de kamer uit wil hebben. Dan gaat hij klef doen met mijn moeder en dan ben ik weg want dat hoef ik niet te zien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    STRIFLICIOUS schreef:
    Mijn pa doet dat altijd expres als hij me de kamer uit wil hebben. Dan gaat hij klef doen met mijn moeder en dan ben ik weg want dat hoef ik niet te zien.

    Eigenlijk is dat wel en goeie :X


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Wat moet ik dan zeggen, ze hebben het recht om elkaar te zoenen. Maar oke ik zal het eens zeggen, maar het meot toch ook wel eens in hun opkomen dat het niet ehct leuk is om naar te kijken.

    Misschien zien ze dat niet ;]
    Ik denk dat je vader er echt wel rekening mee zal houden als je het hem vertelt..
    Tenminste, dat hoop ik.

    Gatver, gewoon blijven zeggen dat je het te klef vind!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Gatver, gewoon blijven zeggen dat je het te klef vind!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Iel.

    Mijn ouders raken elkaar niet eens aan als we samen in de woonkamer zitten, en anders ook niet.


    You can run but not hide

    Ik vind het ook vies om te zien dat m'n ouders klef doen. Ookal doen ze dat niet vaak als wij er bij zijn, maar dan nog :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben zó blij dat ik mijn vaders vriendin bijna nooit zie, ik mag haar echt zo niet. Mijn moeders vriend mag ik ook niet maar die zie ik helaas wel vaak en dan doen ze ook altijd zo klef :8


    -

    Wat is er mis mee om ze te zien zoenen?

    Ik heb mijn moeder en haar vriend onderbroken tijdens het vrijen.

    (Goddank dat ik die deur niet opengooide, anders was ik voor de rest van m'n leven getraumatiseerd).


    No growth of the heart is ever a waste

    dubbelpost. Ja, tis nog steeds mogelijk =='

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 16:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste