• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 18:17 ]


    -

    Ik snap echt helemaal niks van Sinterklaas. Waarom zouden ouders hun kinderen voorliegen? o-o. Alhoewel, de Kerstman doet hetzelfde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wil ik er met je over praten, kom je huilend binnen. Fuck, nu gaat dat veel moeilijker. Ik kan niet zomaar dat van mij over je storten, terwijl jij je duidelijk kut voelt. Fml.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Op de foto drukken tot je een schermpje krijgt en klik op "afbeelding tonen" dan ga je naar de link en kan je die kopieren ^^

    Meh. Ik probeer dat al een halfuur.


    -

    Youtube... what are you doing? Youtube, stahp! D:

    Rhiine schreef:
    (...)
    Meh. Ik probeer dat al een halfuur.


    Aw dan weey ik t niey. Sowwy


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, ik ben gisteren goed aan de studie geweest en vandaag ook. It's a miracle!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben zo blij dat mijn engels niveautest zo hoog is uitgekomen. (: Love that language <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mweeh, ik voel me Mentaal echt bagger....

    En dan doe ik en poging tot bio leren, begint opeens iedereen tegen me aan te praten...


    Stenenlikker

    Ugh sommige mensen zijn zo idioot:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waar komen al die nieuwe Qleden vandaan...

    I feel like... shitty alone. Maakte vrienden met klasgenoyen, maar het zijn niet echt het type mensen met wie ik om zal gaan.


    -

    Zo koud! En echt, doe er wat aan. Want ik sta helemaal stijf van de zenuwen daardoor. Ik kan geen eens normaal een handdoek pakken. -,-


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het voelde zo goed.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik heb zin in het college van morgen. Een college over kanker *O* that is very interesting :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wanneer zal ik toch eens leren om niet meteen te hard van stapel te lopen? ugh.


    Birds born in a cage think flying is an illness.