• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 18:17 ]


    -

    Stop being so annoying...


    Stenenlikker

    Amper zeven uren geslapen. :c
    Stom film college.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    Amper zeven uren geslapen. :c
    Stom film college.

    7 uur is voor mij veel :'D Vaak zit ik rond de 5-6.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ziek thuis -> dag lang schrijven en tekenen en schilderen *-*


    i put the fun in funeral

    Father schreef:
    (...)
    7 uur is voor mij veel :'D Vaak zit ik rond de 5-6.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik weet niet of ik vandaan de hele dag ga volhouden op school, ik voel me ziek :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    _O_

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 9:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je meldt je ziek om bij me te zijn..? Ik waardeer het gebaar, maar dit is echt niet de bedoeling. What have I done ;-;


    i put the fun in funeral

    Ik heb zoveel zin in zaterdag. Helaas heb ik morgen weer een lange dag, bah. (cat)

    I'm a reasonable man. Get of my case.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Well... that was awkward. :W

    Zoo eerste deadline gehaald en alle twee de P's geachieved ^^ Nou ergens zien te printen...

    Volgende deadline is maandag voor 3 p's

    en dan de 27e een hele unit... Zucht... nog steeds veel werk te doen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dafuck is wrong with people.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Dafuck is wrong with people.


    Oh god... wat zielig. D:

    Nee, niet janken. Kop dicht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.