• Hallo allemaal,
    Ik ben een meisje van 17 en 4 maanden geleden is mijn relatie van 1.5 jaar verbroken. Er is toen veel drama geweest en het eindigde met ik die mijn hart gebroken had en mijn ex die steun zocht bij een ander meisje na een kleine maand.
    Het was een moeilijke tijd voor me die ik nu heb afgesloten. We hebbe 4 maanden geen contact meer gehad, tot dat ik een berichtje op facebook postte namelijk het volgende: After all this time, I still love you. Zijn best vriend had het geliked (hij doet dat nooit) en later op die dag kreeg ik een vriendenverzoek van mn ex. Ook hij heeft dit daarna geliked.
    De dag daarna begon hij met me te praten en we hadden het heel leuk. Sindsdien praten we elke dag zo als alleen wij 2 dat kunnen. Nu had ik hem opgebiecht dat ik nog gevoelens voor hem had.
    We hebbe veel gepraat, maar het kwam erop neer dat hij geen relatie wou op dit moment. Ook heb ik gevraagt of hij helemaal niks meer voor mij voelde, maa hij had wel nog gevoelens voor mij. Hij zei me dat hij niet nog méér gevoelens voor me wou krijgen, omdat hij me niet wil kwetsen zoal hij al eens heeft gedaan. Toen heb ik gestuurd dat je in het leven nu eenmaal mense kwetst, ook met de kleine dinge en k hebvoorgesteld dat we zien hoe het lopen en het over ons heen late lopen en daar reageerde hij weer positief op, dus ik weet nie wat ik moet denken. Ik heb altijd hoop gehad en eindelijk is hij terug in mn leven.
    Nu is mijn vraag, zien jullie hier nog toekomst in? En zoja hoe zou ik hem eventueel meer gevoelend voor me laten krijgen, want ik wil hem echt nie kwijt. Of zouden we gewoon vrienden moeten blijven.
    Alvast bedankt voor je antwoord :)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 7:12 ]

    Mischien is er nog toekomst ja... als hij diep in zich zelf nog iets voor jou voelt.
    Maar je moet dat wel de tijd geven. Ga niet pushen... of smeken of het steeds vragen. Ja het kan lang duren dan. misschien een week, een maand of een jaar en misschien zelfs wel jaren

    Maar als het echt zo zou moeten zijn wordt hij wel weer echt verliefd op je.
    Helaas kan je voorbestemde liefde niet dwingen.

    Succes (H).

    P.s je kan in die periode wel gewoon vrienden zijn en leuke dingen gaan doen :]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 8:38 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Oei.. Je kunt natuurlijk altijd kijken of hij nog eens op date wil, maar als hij daar afwijzend op reageert, zou ik het laten rusten en hem vergeten. Hem nu gaan lopen stalken hierover werkt averechts en daarbij moet je de eer aan jezelf houden en niet als een bedelend hondje achter hem aan beginnen te lopen straks.


    ars moriendi

    Nou, als hij na een maand alweer bij iemand anders zit weet ik het niet hoor. Zeker als jullie 1,5 jaar hebben gehad. Daarbij een ex is niet voor niks een ex. Zo'n "lange" relatie gaat niet zomaar uit als je het mij vraagt.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 8:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat Mitchell zegt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Volgens mij kun je nu niets meer doen dan 'afwachten'. Hij weet hoe jij je voelt, er is geen reden om het nog verder te pushen. Geef hem de tijd om er over na te denken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ga ook met Mitchell mee, ik weet namelijk hoe het is en geloof me, je gaat heel hard gekwetst worden. Maar omdat ik weet hoe je je nu voelt weet ik wat je nu gaat doen, dus ik hoop voor je dat ik ongelijk heb. Succes.


    Life is hard and then we die

    Ik zou er niets mee beginnen hoor. 't is al eens uitgeraakt dus dan kan het nog wel eens gebeuren, daarbij wordt het dan nog pijnlijker.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik raad je aan het niet te doen.
    Een vriendin is na een half jaar ook weer samen gegaan met haar ex, en enkele maanden geleden raakte het weer uit. Nu beseft ze eigenlijk dat het iets was dat ze nooit had mogen doen, want hij heeft haar eens zo hard gekwetst door gewoon hetzelfde te doen als de eerste keer (meer wil ze me niet vertellen, dus ik weet niet precies wat het is).
    Ik denk dat er een reden is dat een ex een ex is, tenzij je uit elkaar bent gegaan om andere redenen (verhuis, geen tijd meer voor elkaar), maar uiteindelijk ben jij degene die de beslissing maakt ^^

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 11:03 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Father schreef:
    Nou, als hij na een maand alweer bij iemand anders zit weet ik het niet hoor. Zeker als jullie 1,5 jaar hebben gehad. Daarbij een ex is niet voor niks een ex. Zo'n "lange" relatie gaat niet zomaar uit als je het mij vraagt.


    Precieeees, laat het gewoon voor wat het is.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Father schreef:
    Nou, als hij na een maand alweer bij iemand anders zit weet ik het niet hoor. Zeker als jullie 1,5 jaar hebben gehad. Daarbij een ex is niet voor niks een ex. Zo'n "lange" relatie gaat niet zomaar uit als je het mij vraagt.


    Ik sluit me hier bij aan.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 11:16 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Father schreef:
    Nou, als hij na een maand alweer bij iemand anders zit weet ik het niet hoor. Zeker als jullie 1,5 jaar hebben gehad. Daarbij een ex is niet voor niks een ex. Zo'n "lange" relatie gaat niet zomaar uit als je het mij vraagt.


    Aan de ene kant ben ik het compleet eens met Mitchell maar aan de andere kant zou ik zeggen; kijk hoe het loopt. Mijn vriendin had namelijk een relatie van 2 jaar, dat is uitgegaan om nogal vage redenen, maar toch merkten ze na een klein jaartje dat ze beiden nog gevoelens voor elkaar hadden en inmiddels zijn ze alweer 3 jaar samen. Dus ja.. dat soort dingen kunnen ook gebeuren. Volg je hart, hoe moeilijk dat ook is.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Aan de ene kant ben ik het compleet eens met Mitchell maar aan de andere kant zou ik zeggen; kijk hoe het loopt. Mijn vriendin had namelijk een relatie van 2 jaar, dat is uitgegaan om nogal vage redenen, maar toch merkten ze na een klein jaartje dat ze beiden nog gevoelens voor elkaar hadden en inmiddels zijn ze alweer 3 jaar samen. Dus ja.. dat soort dingen kunnen ook gebeuren. Volg je hart, hoe moeilijk dat ook is.


    This.


    26 - 02 - '16

    Father schreef:
    Nou, als hij na een maand alweer bij iemand anders zit weet ik het niet hoor. Zeker als jullie 1,5 jaar hebben gehad. Daarbij een ex is niet voor niks een ex. Zo'n "lange" relatie gaat niet zomaar uit als je het mij vraagt.


    Dit. Kijk het eerst even aan. Jullie veranderen beiden!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 14:56 ]


    Tijd voor koffie.

    Vivere schreef:
    (...)

    Aan de ene kant ben ik het compleet eens met Mitchell maar aan de andere kant zou ik zeggen; kijk hoe het loopt. Mijn vriendin had namelijk een relatie van 2 jaar, dat is uitgegaan om nogal vage redenen, maar toch merkten ze na een klein jaartje dat ze beiden nog gevoelens voor elkaar hadden en inmiddels zijn ze alweer 3 jaar samen. Dus ja.. dat soort dingen kunnen ook gebeuren. Volg je hart, hoe moeilijk dat ook is.

    Het is toch niet voor niets je ex? Life goes on, laat het gaan.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.