• hey hey,

    ik laat binnenkort een tatoo zetten.
    het word een kleintje
    een die een omtrek van een kindergezicht laat zien en dat van haar moeder.
    Het betekend heel veel en nu ik 18 ben wou ik het op mijn lichaam laten vereeuwigen.
    Alleen de plek kan ik maar niet bepalen.
    Ik wil namenlijk niet dat ik ene keer zwanger ben en meteen mijn hele tatoo er **** uitziet. Dus buik of in de buurt van de borsten vallen al af. Ik had dus een plaats bedacht: aan de zijkand van mijn hart. net onder mijn arm dus. Maar de tatoeerder zei dat dat heel moeilijk zou worden met zetten en daar heb ik natuurlijk alle begrip voor. Dus ik ben op zoek naar een andere plek.
    Bijkomend probleem is natuurlijk wel dat ik verpleegkundige ben en nog verder ga studeren op medisch vlak, dus het moet niet meteen voor iedereen zichtbaar zijn. Daarvoor laat ik hem ook niet zetten dus dat boeit me niet. Ik wil zowiezo niet dat ik elke dag vragen krijg over mijn tatoo op het werk.
    Ik dacht, misschien hebben jullie ideeën waar ik nog niet eens aan had gedacht :)
    alvast bedankt.


    Hell is what you make it.

    Op je enkel, of is dat te 'zichtbaar'?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Doe het onder je pols? [;


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Schouderblad, onderbeen, bovenbeen, kuit, ribben(doet voornamelijk zeer, iedere tattoo daar kan moeilijk zijn)

    Heb je een foto?
    En hoe groot moet hij worden?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 21:04 ]



    dit was de inspiratie om hem zelf te tekenen en de tattoo zetter heeft hem weer varanderd naar z'n eigen hand en mooier gemaakt.
    ik zal nog zoeken naar iets wat er meer op lijkt, maar het word niet groter dan 5 cm


    Hell is what you make it.

    Dan zou ik hem gewoon op de enkel of zo zetten, hoewel ik me niet kan voorstellen dat dat echt moeilijk zou zijn om op je ribben te zetten als hij zo 'simpel' blijft...

    enkel of schouderblad ^^

    enkel is idd wel heel mooi


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Enkel misschien, als hij daar niet te groot voor is? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    schouderblad


    I solemny swear i am up to no good

    binnenkant van je bovenarm?
    of aan de binnen kant van je onderarm maar dan aan de bovenkant.. dus bij et buiggedeelte van je elleboog
    Misschien raar uitgelegd xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you