• Zoals jullie misschien wisten ging het al niet al te goed met mij, maar nu is het ook nog eens uitgegaan met m'n vriend. Ik weet serieus niet meer wat ik moet. Heeft iemand tips voor een gebroken hart?

26 - 02 - '16

Oh meid, ik wens je heel veel sterkte! Misschien helpt het als je je wat laat afleiden, of erover gaat praten. Dan heb je het kwijt. Doe is leuks met vrienden, maar ik leef met je mee. I know your feeling, but be strong! Je weet dat je altijd bij mij terecht kan als je even wilt praten, meid.

*virtual hug voor mijn birthdaygenootje*

Some people are art and do art at the same time

Je gevoelens niet op kroppen, met iemand praten als je daar behoefte aan hebt, mensen laten weten dat je wat sneller boos/geïrriteerd/verdrietig kan zijn en of ze daar misschien rekening mee willen houden, niet toe geven aan je vreetbuien tenzij je zin in hebt fruit.

En zoveel mogelijk afleiding zoeken en vooral dingen doen die je niet met hem deed.

Physics is awesome

Ik baal er ook van. We hebben dik anderhalf jaar gehad :c

26 - 02 - '16

Wat naar voor je... :(
    Voor mij kwam dit ook vrij onverwacht.
    Je mag me altijd een pb sturen als je iemand nodig hebt.
    Voor nu: Veel afleiding zoeken.
    Lekker veel chocolade ijs/koekjes/stukjes eten, zoek afleiding bij vriendinnen. Ga lekker winkelen en gun jezelf iets nieuws, bak iets lekkers, maar vooral: praat als het nodig is.

Sterkte de komende tijd (flower)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Orchard schreef:
    Ah, gosh! Dat zag ik ook echt niet aankomen. Veel sterkte en het komt wel weer goed. Ik weet het zeker, je bent een sterke meid. (:

+
    Ook mijn PB/GB staat open.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Het zal ook nog wel even zeer doen. Het heeft tijd nodig maar probeer je aan de tips te houden die gegeven zijn die zullen het beste helpen. vooral niet opkroppen en gewoon huilen als dat moet. Food is a womans best friend (iniedergeval die van mij)

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

1) ga naar ikea
    2) koop de goedkoopste set borden
    3) neem ze mee naar huis
    4) leef je uit

nee serieus, iets stukgooien tegen een muur doet wonderen. Toen mijn vriend het uitmaakte heb ik zowat al zijn cadeau's kapot gegooid tegen de muur, voelt heerlijk aan. En voor de rest, omring jezelf met familie en vrienden! Biologisch gezien is dat echt het beste dat je kunt doen. En uithuilen, en wat chocolade eten.

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Wow! Seriously, die zag ik echt niet aankomen - net zoals een boel andere users zo te zien. Damn! ._.

Je mag altijd een berichtje naar mij toesturen, ook als je denkt dat je me alleen tot last bent, want dat ben je niet. Ik wou dat ik je hier mee kon helpen en advies kon geven, maar eerlijk gezegd ben ik de laatste tijd ook niet echt mezelf en om dan toch iets te zeggen, is niks voor mij. Zeker niet als ik het niet meen, want echt, dit verdien jij niet meis.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Awh meid, dat heb ik echt niet zien aankomen. (K) Een hele dikke cyberknuffel van mij!! Als je gewoon je hart wilt luchten, je weet me te vinden.

-

Mij is het vandaag hetzelfde overkomen : (

I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

Dankjulliewel allemaal

26 - 02 - '16

Rhiine schreef:
    Awh meid, dat heb ik echt niet zien aankomen. (K) Een hele dikke cyberknuffel van mij!! Als je gewoon je hart wilt luchten, je weet me te vinden.

16 - 09 - '17

Grizzly schreef:
    1) ga naar ikea
    2) koop de goedkoopste set borden
    3) neem ze mee naar huis
    4) leef je uit

nee serieus, iets stukgooien tegen een muur doet wonderen. Toen mijn vriend het uitmaakte heb ik zowat al zijn cadeau's kapot gegooid tegen de muur, voelt heerlijk aan. En voor de rest, omring jezelf met familie en vrienden! Biologisch gezien is dat echt het beste dat je kunt doen. En uithuilen, en wat chocolade eten.

*Neemt stappen plan over*
    Ik moet echt snel naar de ikea

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Oh, jeetje dat wist ik niet. Wat vreselijk naar voor je Erieka! Ik zou er niet te veel over in zitten en proberen leuke dingen te waarderen, heel veel sterkte meid! Mijn gb en pb staan altijd voor je open! x

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

Bah, 't valt me gewoon zwaar om alle foto's te verwijderen en alles waaruit blijkt dat we ooit een relatie hebben gehad :c

26 - 02 - '16