• heey allemaal ik ben het weer, hale. geef mij alsjeblieft een tweede kans want ik ben echt verandert. het spijt me echt heel erg en ik heb echt verkeerde dingen gedaan hier maar krijg ik alsjeblieft een tweede kans?? ik mis quizlet heel erg en ik hoop dat ik een tweede kans krijg

    Heel veel gemistt hier
    als je nieuw bent


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    NightVale schreef:
    (...)

    It'll take a lot of work to find them. I dont even remember why we all hated Hale so much. Even I did, to be fair.


    Vanwege al haar topics over slechte rap, slechte verhalen over haar vriend, achterbuurt en haar zwangerschap wat allemaal niet waar bleek te zijn.


    Your make-up is terrible

    Scorpia schreef:
    (...)

    Nee, ik bedoel de topics van vroeger, dus waarom ze haar excuses aanbiedt. Zolang zit ik nog niet op Q - shame on me :')

    I don't know if I'm allowed to do this, but here ya go; klik.

    ShadowNight schreef:
    Heel veel gemistt hier
    als je nieuw bent


    Ja want ik ben nieuw en ik bergrijp er gene bal van XD


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Vanwege al haar topics over slechte rap, slechte verhalen over haar vriend, achterbuurt en haar zwangerschap wat allemaal niet waar bleek te zijn.



    Ooh, that's right! Thank you darling. Het is ook zo lang geleden. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja klopt :)
    Wees blij denk ik ;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    jongens alsjebliefd. ik ben echt veranderd!!!!! geloof me nou ik ben nu eerlijk en anders!!

    Ha-ha-ha. Funny.


    Let it come and let it be

    -> Slotje


    I am an idiot, I move.