• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 21:59 ]

    Zo hey, dat is echt kut dat je dat overkomen is. Maar het ziet er eigenlijk wel cool uit. :x
    En ik heb geen idee of ik iets in m'n lichaam heb wat er niet hoort? Voor zover niets. Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Holi dat met die pinnen ziet er erg creepy uit.
    En pijnlijk...
    Wij zijn best vaak aangereden(Mijn moeder ook een keer door een vrachtwagen op de snelweg, sindsdien is ze als de dood voor vrachtwagens).
    Maar we hebben er (Gelukkig) eigelijk nooit iets aan overgehouden.
    Alleen heb ik welles mega last gehad die maand van spierpijn in mijn nek, omdat we werden aangereden van achter door iemand die zijn rijbewijs niet eens gehad, en de auto was geleend van iemand die hem geleend had van iemand die hem weer geleend had van dus de eigenaar.(Volg je me nog?)
    En die hele auto was kapot...
    Die man reed ook nog gewoon door!
    Ik heb dus geen dingen die niet in mijn lichaam horen, zo ver ik weet:Y)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Binnenkort (herstvakantie) gaan er twee titaniumplaten bij mijn bovenkaken geplaatst worden. Tsja, daar ga ik dan ook een jaar mee rond moeten lopen.
    + ik heb een beugel. Dat vind ik ook niet in mijn lichaam thuis horen. ;p


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ahh, dat is fucked up man! Ik heb alleen een glasscherf in mijn knie, een vijltje van de tandarts in mijn tandvlees en dat is het wel haha.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb ook leuke schroefjes in mijn hand (cat) magneten werken niet nee. Jammer.

    He getsie :x
    Ik heb dat niet


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook schroeven in mijn handen, in beiden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    WingDreamy schreef:
    Holi dat met die pinnen ziet er erg creepy uit.
    En pijnlijk...
    Wij zijn best vaak aangereden(Mijn moeder ook een keer door een vrachtwagen op de snelweg, sindsdien is ze als de dood voor vrachtwagens).
    Maar we hebben er (Gelukkig) eigelijk nooit iets aan overgehouden.
    Alleen heb ik welles mega last gehad die maand van spierpijn in mijn nek, omdat we werden aangereden van achter door iemand die zijn rijbewijs niet eens gehad, en de auto was geleend van iemand die hem geleend had van iemand die hem weer geleend had van dus de eigenaar.(Volg je me nog?)
    En die hele auto was kapot...
    Die man reed ook nog gewoon door!
    Ik heb dus geen dingen die niet in mijn lichaam horen, zo ver ik weet:Y)

    Oh whut, dat is best heftig!

    Patholoog schreef:
    Binnenkort (herstvakantie) gaan er twee titaniumplaten bij mijn bovenkaken geplaatst worden. Tsja, daar ga ik dan ook een jaar mee rond moeten lopen.
    + ik heb een beugel. Dat vind ik ook niet in mijn lichaam thuis horen. ;p

    Ai, lekker.
    Haha tja een beugel is inderdaad ook iets wat er niet thuis hoort.

    Kynareth schreef:
    Ahh, dat is fucked up man! Ik heb alleen een glasscherf in mijn knie, een vijltje van de tandarts in mijn tandvlees en dat is het wel haha.

    In je tandvlees? Dat lijkt me heel erg pijnlijk of niet?
    En glasscherven lijken me ook niet bepaald fijn.

    Sofinite schreef:
    Ik heb ook leuke schroefjes in mijn hand (cat) magneten werken niet nee. Jammer.

    Abelard schreef:
    Ik heb ook schroeven in mijn handen, in beiden.

    Eh tja, welcome to the club? (cat)

    Pom schreef:
    He getsie :x
    Ik heb dat niet


    Some people are art and do art at the same time

    Ajj , dat klinkt naar !
    Stom dat het zo lang geduurd heeft !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Draculea schreef:
    (...)
    In je tandvlees? Dat lijkt me heel erg pijnlijk of niet?
    En glasscherven lijken me ook niet bepaald fijn.

    Meh, nee, als ik er last van krijg, moet ik naar de chirurg lol. En van die scherven heb ik nog wel eens last ja haha


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ai, klinkt niet bepaalt fijn nee.
    Gelukkig niks, tenzij je een spalk mee telt c: