• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Okay, this is 2 much. Eerst heb ik honger en dan eet ik om nu zo vol te zijn dat ik wel over kan geven. Oh maag, wat moet ik toch met je?


    -

    Sinistra schreef:


    Rain
    I love it


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn arm, auw. :'D

    Doe ik iets verkeerds dat iedereen me nu negeert?


    'Darling, just hold on'

    Am I the only one who loves Rain?


    Tijd voor koffie.

    Bah, helemaal doorweekt.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Eindelijk een nederlandse fan gevonden van mijn fandom :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Holy crap.zometeen 4 uren lang achter mekaar vrij. Lang leve mam die dichtbij school werkt.


    -

    Ik voel me bagger.


    +

    Sinistra schreef:


    Rain
    I love it

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 15:33 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom regent het nog niet, meh.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niks is fijner dan laptoppen met een kat op schoot als je koude benen hebt c:


    26 - 02 - '16

    Oh my God I am so exhausted. London was worth it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zoidberg schreef:
    Niks is fijner dan laptoppen met een kat op schoot als je koude benen hebt c:


    Exactly this. Mijn kater zit nu zo ontzettend te knorren en mijn beentjes worden warm én gemasseerd. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eindelijk leven op Q!!!! *Zit al de hele dag te wachten op leven.*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    So tired +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered