• De afgelopen twee jaar heb ik een hele fijne wiskunde leraar gehad en heb ik mijn examen met een mooie 6,3 afgerond. Deze leraar was erg vriendelijk maar boven al duidelijk en geduldig, hij gaf me elke maandag ochtend het eerste uur bijles. Nu zit ik een niveau hoger en een heb ik een andere leraar die ik totaal niet begrijp. Hij praat minuten lang tegen me aan en hoe langer hij praat hoe minder ik er van snap. Ik ben al naar mijn oud leraar geweest maar helaas sluiten onze roosters niet op elkaar aan voor enige vorm van bijles. Al bij al maak ik me aardig zorgen over wiskunde dit jaar en weet ik niet wat ik met mijn probleem aanmoet.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 9:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Leg het die docent rustig en vrienedelijk uit dat je altijd moeite gehad hebt maar dat je het nu niet meer snap. E vraag klasgenoten ten hulp.
    Wij hadden het abij burgerschap en hebben het haar gezegd en nu leg ze het gewoon goed uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Leg het die docent rustig en vrienedelijk uit dat je altijd moeite gehad hebt maar dat je het nu niet meer snap. E vraag klasgenoten ten hulp.
    Wij hadden het abij burgerschap en hebben het haar gezegd en nu leg ze het gewoon goed uit


    Nou ja de verwarring op mijn gezicht sprak volgens wel voor boekdelen wat betreft dat ik hem niet begrijp.D=
    Maar goed ik kan het altijd nog eens een keer zeggen al denk ik niet dat het veel uitmaakt, ik lijk zowat de enige die het gewoon totaal niet begrijpt want de rest houd zijn klep.=\

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 9:52 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien kan je iemand anders vinden die je bijles kan geven?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Palmer schreef:
    Misschien kan je iemand anders vinden die je bijles kan geven?