• De afgelopen twee jaar heb ik een hele fijne wiskunde leraar gehad en heb ik mijn examen met een mooie 6,3 afgerond. Deze leraar was erg vriendelijk maar boven al duidelijk en geduldig, hij gaf me elke maandag ochtend het eerste uur bijles. Nu zit ik een niveau hoger en een heb ik een andere leraar die ik totaal niet begrijp. Hij praat minuten lang tegen me aan en hoe langer hij praat hoe minder ik er van snap. Ik ben al naar mijn oud leraar geweest maar helaas sluiten onze roosters niet op elkaar aan voor enige vorm van bijles. Al bij al maak ik me aardig zorgen over wiskunde dit jaar en weet ik niet wat ik met mijn probleem aanmoet.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 9:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Leg het die docent rustig en vrienedelijk uit dat je altijd moeite gehad hebt maar dat je het nu niet meer snap. E vraag klasgenoten ten hulp.
    Wij hadden het abij burgerschap en hebben het haar gezegd en nu leg ze het gewoon goed uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Leg het die docent rustig en vrienedelijk uit dat je altijd moeite gehad hebt maar dat je het nu niet meer snap. E vraag klasgenoten ten hulp.
    Wij hadden het abij burgerschap en hebben het haar gezegd en nu leg ze het gewoon goed uit


    Nou ja de verwarring op mijn gezicht sprak volgens wel voor boekdelen wat betreft dat ik hem niet begrijp.D=
    Maar goed ik kan het altijd nog eens een keer zeggen al denk ik niet dat het veel uitmaakt, ik lijk zowat de enige die het gewoon totaal niet begrijpt want de rest houd zijn klep.=\

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 9:52 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien kan je iemand anders vinden die je bijles kan geven?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Palmer schreef:
    Misschien kan je iemand anders vinden die je bijles kan geven?


    Dat kan maar ja je begrijpt misschien wel dat ik geen klauwen vol geld kan uitgeven aan bijles.=\
    Vind maar eens iemand die het goed doet en het voor niks of weinig wilt doen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 9:49 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Vraag je nieuwe docent of hij wat duidelijker voor jou kan zijn en leg hem rustig uit dat je altijd moeite hebt gehad met dat vak..
    Zie het probleem nog niet echt, als je dat nog niet geprobeerd hebt..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hidalgo schreef:
    Vraag je nieuwe docent of hij wat duidelijker voor jou kan zijn en leg hem rustig uit dat je altijd moeite hebt gehad met dat vak..
    Zie het probleem nog niet echt, als je dat nog niet geprobeerd hebt..


    Ik heb hem gezegd dat ik altijd al moeite had met wiskunde, hij zei dat dat niet zo handig was met wiskunde.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschirn kan iemand uit je klas die het wel snapt je helpen. Misschien kan je ook tijdens de les naast diegene gaan zitten, zodat die eventueel kan helpen met opgaven die je dan moet maken ofzo..

    Maar ik zou het eerst bij de leraar neerleggen. Leraren helpen soms pas als je er echt om vraagt.. niet omdat ze van je gezicht af lezen dat je het misschien niet zo goed begrijpt..

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik heb hem gezegd dat ik altijd al moeite had met wiskunde, hij zei dat dat niet zo handig was met wiskunde.(cat)
    een wiskunde leraar die niet handig is met wiskunde?? Ik neem aan dat hij er wel voor gestudeers heeft..

    Geeft ie wiskunde terwijl ie het zelf niet kan..

    mismi schreef:
    (...)een wiskunde leraar die niet handig is met wiskunde?? Ik neem aan dat hij er wel voor gestudeers heeft..

    Geeft ie wiskunde terwijl ie het zelf niet kan..


    Nee dat bedoelde ik niet.=') Ik zei tegen mijn leraar "Ik ben nooit zo goed geweest in wiskunde." en toen zei hij "Dat is dan niet zo handig als je wiskunde hebt."
    duidelijker?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ooohh.. verkeerd gelezen haha. Ik zou dan gewoon vragen om een bijles..

    Wat voor wiskunde heb je?? A/B..?? :p

    mismi schreef:
    Ooohh.. verkeerd gelezen haha. Ik zou dan gewoon vragen om een bijles..

    Wat voor wiskunde heb je?? A/B..?? :p


    Wiskunde A.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ugh.. ik haat wiskunde A :p.. heb zelf B gedaan en... doe ik nu een hbo opleiding... hebben we vorig jaar bij wiskunde voornamelijk wiskunde A gedaan...


    Maar ik zou gewoon zeggen dat je graag bijles wil omdat je wel graag goede punten wil halen vopr wiskunde..

    Je zou het gewoon kunnen zeggen en gewoon zeggen. Als hij er niets mee doet dan zou ik er met je mentor over praten. Hij is docent en moet het jou uitleggen. Ga idd naast iemand zitten die het snapt en voorraan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb ook wiskunde A maar heb dit jaar nog geen wiskunde gehad dat de leraar weg is.
    Mocht ik het wonderlijk genoeg begrijpen zou ik je best willen helpen, maar dat lijkt mij onhandig.
    Die leraar klinkt niet echt slim :3. Het lijkt mij dat je verplicht wiskunde hebt en dat hij ook weet dat je er niks aan kan doen dat je het hebt en dat je het niet snapt. Misschien kan jouw oud leraar met de nieuwe praten? Ik weet niet of ze uberhaupt bevriend met elkaar zijn of zo, maar het kan natuurlijk een begin zijn.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kun je geen bijles van een andere leerling krijgen via school? Bij ons regelen de coördinators zoiets; je kunt je bij hen melden als je bijles wilt geven of zoekt. Het is op die manier ook erg goedkoop.
    Als je buiten school moet zoeken kost het waarschijnlijk wat meer geld, maar bijvoorbeeld studenten geven vaak wel bijles voor relatief weinig. Is dit niet sowieso iets waarvoor je geld aan je ouders kunt vragen? Het lijkt me toch dat zij je school belangrijk genoeg vinden dat ze bereid zijn er wat extra voor te betalen. Als ze weigeren, moet je ze er maar eens aan herinneren dat een jaar overdoen stukken duurder zou zijn. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan