• For me at least.

    Vrijdag 13 september is 'Thé Day'-- Het nieuwe seizoen van Legend of Korra. Het nieuwe seizoen Spirits zal openen met een dubbelen aflevering, helaas zullen we het in Nederland niet op de televisie zien. Maar voor de liefhebbers is hier een link naar de livestream, deze zal beginnen op vrijdag 1 uur savonds en gaat vanwege de dubbele aflevering een uur duren. Er is al heel veel bekend over het nieuwe seizoen, voor wie meer over het nieuwe seizoen wil weten voor hij begint verwijs ik je graag door naar de Tumblr en Youtubekanaal van KorraSpirit.

    Ik hoop dat er mensen zijn die net zo enthousiast zijn als ik, bedenkend dat ik hier al weer anderhalf jaar op wacht.

    Mvg,

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 21:02 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hmmm dus is het dan al weekend of niet?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    Hmmm dus is het dan al weekend of niet?


    Ik zeg twee keer vrijdag (cat)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik zeg twee keer vrijdag (cat)
    Aangezien je 's avonds had gezet begreep ik het niet zo goed.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)Aangezien je 's avonds had gezet begreep ik het niet zo goed.


    Ow haha op die manier, sorry. Het is idd zaterdag ochtend :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik wil het zien, maar het is nou niet zo dat ik naar de livestream zal kijken of zo. Het staat gewoon op mijn to-watch lijstje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn topicss


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Clip uit Book 2!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Yaaaay!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Even een bumpje voor de mensen die vanavond willen kijken


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ow haha op die manier, sorry. Het is idd zaterdag ochtend :Y)
    Dan is het Zaterdag 1 uur 's nachts


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    AWHH FUCKYES


    No growth of the heart is ever a waste

    Aaaawh nice ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kijk het niet...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik hoop echt dat hij snel op de site staat waar ik wil kijken want 1 uur in de nacht is zo laat.=c Is dit voorlopig de standaard zendtijd voor het nieuwe seizoen of word het de volgende keren op een ander tijdstip uitgezonden?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik hoop echt dat hij snel op de site staat waar ik wil kijken want 1 uur in de nacht is zo laat.=c Is dit voorlopig de standaard zendtijd voor het nieuwe seizoen of word het de volgende keren op een ander tijdstip uitgezonden?


    .. Het is een live stream het is geen questie van op de site staan, als ik het goed heb wordt hij in Amerika om 7 uur uitgezonden, omgerekend is dat hier 1 uur.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'