• Hey, het leek me wel leek om een update-topic te maken voor mijn costuum hier op Quizlet, voor de Elf Fantasy Fair. Mijn moeder is er nu heel druk mee bezig en het word al wat. Ik ga als Morticia van The Addams Family.



    Het ide vrouw die zit. Ik krijg nog een zwarte pruik en de make-up. Mijn zusjegaat als Wednesday, het kleine meisje. Mijn vader gaat als Uncle Fester, de man achterin die zich half verschuilt. Mijn moeder weet het nog niet precies en Mitchell gaat als Gomez, de man in het streepjespak.

    Dus nu was mijn idee om hier foto's van de updates te plaatsen. :'D


    Your make-up is terrible

    De voorkant tot nu toe



    De achterkant



    Er komen dus nog mouwen aan met frustels en de onderkant moet nog worden aangepast.


    Your make-up is terrible

    Wie's de hand? (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    Wie's de hand? (cat)


    Haha mijn moeder zei: Ik ga in de rolstoel zitten, helemaal in het zwart met mijn hand uit een doosje.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha mijn moeder zei: Ik ga in de rolstoel zitten, helemaal in het zwart met mijn hand uit een doosje.

    Hahaha. Moet ze écht doen x) Da's hilarisch.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga ook naar EFF (:
    Waarschijnlijk als Misa Amane van Death Note ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Ik ga ook naar EFF (:
    Waarschijnlijk als Misa Amane van Death Note ^.^


    Dat is echt heel gaaf! Ik wil een keertje als die Shinigami, dat lijkt me pas awesome haha.


    Your make-up is terrible

    oeeh leuk!!

    Ik ga ook naar de EFF samen met een vriendin. Mijn vriendin gaat als The Madhatter van Alice in wonderland en ik ga als Piraat :P


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Cool!! :D


    26 - 02 - '16

    Oh Nikki, je bent zo knap. Ik sta echt versteld dat jou moeder dat zo snel kan. Die jurk word echt mooi.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 13:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ziet er echt heel leuk uit! Knap van je moeder joh (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn oma is nu ook bezig een kleedje voor mij aan het maken, en ik ga haar nog meer werk geven :'D
    Echt leuk dat je aan the Adams family hebt gedacht! Die zijn geweldig =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Echt uber vet
    Ik ga waarschijnlijk ook
    Alleen heb ik geen idee als wat ik verkleed ga

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 15:56 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha, dat ziet er echt awesome uit! ^^

    Ik ga als 2D van Gorillaz, of als een personage uit de Darren shan boeken.. misschien de jonge Larten Crepsley ofzo. :B


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Da's echt superlijp. Echt vet idee :].
    Zij was mijn voorbeeld toen ik acht was. En zie wat d'r nu van me terecht is gekomen (baby).
    Als ik naar de EFF ga - de kans is vrij klein - dan ga ik in Nachtmahr-style. Like this. In fuckin' uniform.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 23:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Da's echt superlijp. Echt vet idee :].
    Zij was mijn voorbeeld toen ik acht was. En zie wat d'r nu van me terecht is gekomen (baby).
    Als ik naar de EFF ga - de kans is vrij klein - dan ga ik in Nachtmahr-style. Like this. In fuckin' uniform.

    Ik. Doe. Mee.


    Life is hard and then we die