• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 sep 2013 - 22:55 ]


    -

    Serieus? Niet eens op de verjaardag komen van een van je beste vriendinnen, omdat je naar de kermis gaan belangrijker vond? Je bent er al 4 dagen geweest. Weet je hoe vreselijk scheef dat is?

    Also, ik haat vertragingen. Hoe kan een trein nou vertraagd zijn op dit tijdstip? For fuck sake NS, get your shit together.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 22:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fuuuu koppijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Father schreef:
    Serieus? Niet eens op de verjaardag komen van een van je beste vriendinnen, omdat je een 4 dagen lang durende kermis belangrijker vind? Weet je hoe vreselijk scheef dat is?

    Also, ik haat vertragingen. Hoe kan een trein nou vertraagd zijn op dit tijdstip? For fuck sake NS, get your shit together.


    Een jongen uit mijn klas had vandaag de 07:10 trein uit Amsterdam, en was pas 11.40 in Groningen. Hij zei dat hij op zes verschillende stations had gestaan ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teixeira schreef:
    (...)

    Een jongen uit mijn klas had vandaag de 07:10 trein uit Amsterdam, en was pas 11.40 in Groningen. Hij zei dat hij op zes verschillende stations had gestaan ._.

    Don't even get me started :'D Crap treinen ook altijd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Teixeira schreef:
    (...)

    Een jongen uit mijn klas had vandaag de 07:10 trein uit Amsterdam, en was pas 11.40 in Groningen. Hij zei dat hij op zes verschillende stations had gestaan ._.


    Ik had vertraging omdat er iemand dood aan het gaan was in de trein.


    Your make-up is terrible

    Never mind. I do like it. Yes. Helemaal als hij komt. Elke weel. Gosh, yes please :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    SO HAPPY.


    You are beautiful, you are love.

    Ik wil gewoon al die shit wegschreeuwen en alleen de leuke dingen onthouden, mag dat. 'Kay! :'D

    Wauw, ik ben echt pissed weet je dat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Buono tomato buono tomato buono buono oo! ;D
    Aka blabla Midori blabla Japanse teksten onthouden is niet mijn sterkste kant..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Asdfghjkl. I can't stop crying.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    en nu afwachten.....


    -

    Off to sleep


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik haat mezelf als ik slecht tegen wachten kan. Poor mods. Die moeten altijd ermee zien te dealen.


    -

    Ik heb zin om sociaal te zijn... Lol. :'D