• In de Ferryl kliniek voor alcohol problemen worden dagelijks tientallen mensen binnengebracht met onder andere alcohol verslavingen. Zo ook deze vijftien mensen. Zij vinden echter niet dat ze problemen hebben. Ze hebben immers kinderen grootgebracht en een baan gehad. Ze zien echter hun aandeel van de situatie niet. Ze weten niet hoe erg de alcohol hun kapot heeft gemaakt. Met het idee dat ze de hele wereld aankunnen bedenken ze plannen om te ontsnappen, beginnend met het observeren wat er zoal gebeurd en of er andere gevangenen zijn die hun misschien gaan verlinken. Zal het de mensen lukken te ontsnappen aan het, voor hen, verschrikkelijke oord? Of zal het uitlopen op een grote flop die gênant wordt zodra ze hun roes hebben uitgeslapen?

    De kliniek:



    De woonkamers:



    De slaapkamers:



    Meedoen mag als je bereid bent je te houden aan de volgende regels:
    • Er is een minimum van 10 regels, ik controleer. Meer mag altijd. (Entertjes bij elke regel tellen niet mee)
    Als je je niet aan dit minimum houdt is er een kans dat ik je eruit schop, tenzij je een goede reden hebt.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    Dus niet onnodig spammen.
    • Schelden en 16+ is toegestaan.
    Ga alleen niet personages van de ander de grond in boren als de ander te kennen geeft dit niet leuk te vinden.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    Heb respect voor de ander en laat hem/haar in zijn/haar waarde.
    • Personages mogen niet Mary Sue of Gary Stu zijn.
    Hieronder valt ook dat wanneer je een personage maakt dat bitchy is, hij/zij dat de hele RPG wel moet blijven. Anders volgen er maatregelen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    Zo kunnen anderen rekening met je houden.
    • Let op spelling en interpunctie.
    Het is niet prettig voor de ander als je post vol spellingsfouten staat.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    Daarna haal ik ze weg en hebben andere mensen kans om mee te doen.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    Ik zou het niet leuk vinden als je er gelijk mee op zou houden na een paar dagen.
    • Max. 2 Personages per persoon (Man en vrouw)
    Maar ik verwacht, als je meerdere personages neemt, dat je ze niet verwaarloost.
    • Alleen ik maak de topics aan!
    Dit is voor het overzicht.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd: (Het liefst vanaf de 20 jaar)
    Geslacht:
    Beroep: (Wat voor beroep oefent jouw personage uit of oefende uit)
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Niet alleen maar bitchy mensen met bijv. ook een lieve kant. Doe ook mensen als boekenwurmen en nerds, slonzige mensen etc.)
    Geschiedenis: (Is jouw personage in aanraking geweest met de politie, hoe kwam hij/zij in contact met alcohol, etc.)
    Extra:


    Rollen [in totaal 16 dus op is op] Houd mannen en vrouwen gelijk!:
    Bailey Miller - Cult
    Wilhelmina Genesis Sloan - Hatsumomo
    Reservering Sivan
    Tim Riggins - Tonto
    Booker Kirk Davenport Newton
    Josh Matthew Sky - xAlways

    Handige topics op een rijtje:
    Het oude rollentopic (voor als je je oude rol terug wilt)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 21:39 ]


    26 - 02 - '16

    Note!
    Wil je je oude rol terug: ga dan naar dit topic en kopieer je rol naar de nieuwe (deze dus)


    26 - 02 - '16

    Naam: Bailey Miller
    Leeftijd: 25
    Geslacht: Vrouwelijk, al voelt ze zich soms wel mannelijk.
    Beroep: Bailey was fotograaf van beroep. Ze had veel succes en fotografeerde vele modellen. De modellen begonnen zich echter te ergeren aan haar gedrag wat veroorzaakt werd door het consumeren van grote hoeveelheden drank. Daardoor verloor ze haar baan en kan ze nu niks met haar spiegelreflexcamera.
    Uiterlijk mét foto:


    Bailey is een vrouw met een uiterlijk dat niet geweldig veel opvalt. Dit komt door de manier waarop ze zich kleedt. Ze kleedt zich vrij simpel en soms zelfs slonzig. Dan draagt ze bijvoorbeeld oversized vesten van haar ex-vriend. Ook aan make-up doet ze niet zoveel. Hooguit een likje mascara. Haar haren zijn echter anders voor haar. Die betekenen de wereld voor haar en zien er altijd goed verzorgd uit. Ze draagt haar haren vaak in een lange staart of een knot. Haar sprekende ogen zijn donkerbruin en ze heeft vrij lange wimpers. Ze heeft kuiltjes in haar wangen en een kleine mond met smalle lippen. Haar gezicht is redelijk smal en een klein beetje ingevallen. Dit doordat ze op een gegeven moment een tijdje stopte met eten. Ze ontwikkelde hierdoor bijna een eetstoornis.
    Innerlijk: Bailey is net de levende versie van Bridget Jones. Ze vertelt alles wat maar in haar opkomt, hoe gek of gestoord dat ook maar mag zijn. Dit doet ze al na een paar glazen drank, want als ze dronken is - is ze nog verschrikkelijker. Dan vertelt ze ook alle geheimen die ze ooit gehoord heeft of alles wat ze maar opvangt van mensen dat gênant genoeg is om te vertellen. Ze is dus dan ook totaal niet betrouwbaar. Ze is ook erg klunzig en totaal niet tactisch. Ook is ze nogal naïef. Ze neemt alles persoonlijk op wat mensen over haar zeggen en kan daar heel onverwacht op reageren. Ze probeert dit in te houden, maar dit gebeurd met vallen en opstaan. Bailey kan verder wel lief zijn, maar is snel jaloers. Ze trekt snel dingen in twijfel en is zeer wantrouwig.
    Geschiedenis: Bailey is een meisje dat vrij onschuldig overkomt maar is dit niet. Want ze heeft, jawel, een moord op haar naam staan. Haar ex pleegde overspel met een vriendin van haar en ze draaide compleet door. Op een nogal rustige zaterdag avond heeft ze zich laten gaan op hem met een lege wijnfles die ze, toen ze in een verdrietige bui was, in haar eentje op had gedronken. Hierdoor heeft ze ook haar drank problemen ontwikkeld. Na de moord voelde ze zich ontzettend schuldig en begon de sweaters van haar ex te dragen. Ze heeft voor de moord 6 jaar in de gevangenis gezeten en is nu net een paar maanden vrij.
    Extra: Bailey kon redelijk goed schaken voordat ze haar drank problemen ontwikkelde. Nu kan ze nog steeds strategisch denken, maar niet meer zoals vroeger.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 18:50 ]


    26 - 02 - '16

    Naam: Wilhelmina Genesis Sloan, al zal ze zich altijd voorstellen als Billy en zo wilt ze ook genoemd worden.
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Vrouwelijk
    Beroep: Kapster
    Uiterlijk mét foto:


    Billy is ongeveer 1,70 lang, maar draagt graag hakken om nog langer te lijken. Ze houd er een beetje van om op te vallen en om over iedereen heen te kunnen kijken. Haar stijl is dan ook iets extravagant, soms tegen het sletterige aan. Ze draagt dan ook het liefst kleding die niet iedereen aantrekt en benadrukt er haar vrouwelijke vormen mee, die redelijk minimaal zijn, omdat ze ook redelijk mager is. Toch doet ze heel erg haar best om haar stijl er een beetje slordig uit te laten zien. Haar huid heeft een ongezond bleke kleur, maar in haar gezicht weet ze dat altijd wel met make-up te verbergen. Haar blanke huid is heel egaal, behalve op bepaalde plekken. Ze heeft allerlei littekens van verschillende dingen.
    Verder heeft Billy een hele donkere haarkleur, tegen het zwarte aan, al is het niet helemaal zwart. Het is donkerbruin met enkele lichtere highlights. Ze knipt het altijd zelf en houd het altijd redelijk kort. Met make-up benadrukt ze liever niet haar donkere ogen, die net zo donker zijn als haar haren. Ze draagt wat mascara en oogschaduw en dat was het. Ze laat de aandacht vaker uitgaan naar haar volle lippen die altijd wel minstens een glosje hebben en accentueert haar jukbeenderen altijd met rouge. Haar wenkbrauwen zijn ook donker, maar die houd ze goed bij. Je kan wel zeggen dat ze ijdel is om haar uiterlijk.
    Innerlijk: Billy is enorm eigenwijs en rebels, zelfs op deze leeftijd nog. Als je 'a' zegt, zal zij 'b' doen. Het liefst gaat ze tegen alles in wat je zegt en doet ze precies het tegenovergestelde. Dit is dan ook omdat ze andere mensen niet vertrouwt, zij is de enige die ze zelf vertrouwd. Dat zal ze zelf alleen niet zo snel toegeven, alweer omdat ze gewoon enorm koppig is. Ze neemt dan ook niets van je aan en zal doen wat zij denkt dat het beste is. Ze is helemaal niet zo agressief en houd niet van geweld, wel is ze erg geniepig en kan ze af en toe de ergste scheldwoorden eruit gooien. Ze vecht dan ook liever verbaal dan fysiek.
    Verder is Billy een redelijk schuw meisje en niet zo sociaal als ze niets gedronken heeft. Ze is vaak liever alleen en zegt geen woord, stilte is iets waar ze graag mee omringt wordt op zulke momenten. Ook kijkt ze vaak liever de kat uit de boom bij andere mensen. Dus hoewel ze met haar uiterlijk om alle aandacht vraagt, doet ze dit niet zozeer met haar persoonlijkheid. Ze zal je ook niet snel vertrouwen, voor ze al iemand vertrouwd ben je een heel stuk verder. Ze is vaak heel afstandelijk en oppervlakkig als ze niet gedronken heeft, maar eigenlijk heeft ze gewoon iemand nodig die om haar geeft en voor haar zorgt.
    Geschiedenis: Billy is niet altijd zo rebels en tegendraads geweest. Ze heeft een lange en vooral vervelende geschiedenis waar ze niemand over vertelt. Haar vader heeft haar en haar moeder al vroeg verlaten, maar haar moeder had een spierziekte waardoor ze invalide werd. Billy heeft lang voor haar gezorgd, maar ging niet meer naar school. Tegen haar moeder zei ze van wel, maar ondertussen ging ze met de verkeerde mensen om en gebruikte ze drugs en dronk ze veel. Uiteindelijk is haar moeder overleden en probeerde Billy haar leven weer op te pakken, door naar school te gaan en een vak te leren. Uiteindelijk is ze kapster geworden, maar haar 'foute' leven was nog niet helemaal over. Ze maakte veel moeilijke dingen mee waardoor ze weer begon te drinken.
    Verder is ze een echte partygirl. Overdag werkte ze, 's avonds ging ze alle feestjes af. Uiteindelijk resulteerde het erin dat ze amper sliep en 's morgens niet meer uit bed kon komen door het slaapgebrek en de katers. Ze is ontslagen en werkeloos. Toen ze haar dierbare motor in de prak reed, was het voor haar klaar. In een helder moment heeft ze zich aangemeld om af te kicken, maar uiteindelijk beseft ze niet waarom ze zich daarvoor heeft aangemeld. Er is verder niets mis met haar, toch? Aan drugs doet ze ondertussen niet meer, hoewel ze nog wel rookt als een kettingroker.
    Extra: Billy heeft geen enkele vaste relatie, niet in vriendschap en niet in de liefde. De gevoelens die ze voor anderen voelt zijn allemaal oppervlakkig en heel erg afgevlakt. Het enige waar ze een intense liefde voor voelt is haar motor.


    Your make-up is terrible

    Mijn topics.


    Tijd voor koffie.

    Het lijkt me wel leuk, maar het minimun aantal regels schrikt me af :l


    Little do you know

    Roww schreef:
    Het lijkt me wel leuk, maar het minimun aantal regels schrikt me af :l


    Het is op zich prima te doen. Gebruik omgeving, gedachtes eventueel flashbacks. Dat past ook mooi bij het concept namelijk.


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Het is op zich prima te doen. Gebruik omgeving, gedachtes eventueel flashbacks. Dat past ook mooi bij het concept namelijk.


    Nou ik vind het best moeilijk hoor. Heb vaak niet zoveel inspiratie en verder omgeving gebruiken is lastig als je de omgeving niet weet.. als iedereen iets gaat verzinnen dan klopt het ook niet meer. Ik bedoel ik weet hoe het huis en een beetje er omheen eruit ziet, en de kamers en zo, maar de hallen en de inkomsthal weet je niet..
    Maar ik kan het wel proberen. Maar ik weet dat ik er dan toch binnen de kortste keren uit lig omdat ik me niet aan de minimum aantal regels houd.


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Nou ik vind het best moeilijk hoor. Heb vaak niet zoveel inspiratie en verder omgeving gebruiken is lastig als je de omgeving niet weet.. als iedereen iets gaat verzinnen dan klopt het ook niet meer. Ik bedoel ik weet hoe het huis en een beetje er omheen eruit ziet, en de kamers en zo, maar de hallen en de inkomsthal weet je niet..
    Maar ik kan het wel proberen. Maar ik weet dat ik er dan toch binnen de kortste keren uit lig omdat ik me niet aan de minimum aantal regels houd.


    Ik kan nog wel wat meer plaatjes zoeken voor de omgeving, dus dat komt wel goed (;


    26 - 02 - '16

    Roww schreef:
    Het lijkt me wel leuk, maar het minimun aantal regels schrikt me af :l


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik wil wel mee doen. Maar ik zit erg te aarzelen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    Ik wil wel mee doen. Maar ik zit erg te aarzelen.


    Gewoon doen joh (;


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Gewoon doen joh (;


    Oke. Count me in. Is het goed dat ik alleen op: Dinsdag, Vrijdag en in het weekend zowieso post? De andere dagen heb ik het erg druk momenteel :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Oke. Count me in. Is het goed dat ik alleen op: Dinsdag, Vrijdag en in het weekend zowieso post? De andere dagen heb ik het erg druk momenteel :')


    Wat wil je? Man of vrouw?


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Wat wil je? Man of vrouw?


    Vrouw :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mag ik een man reserveren?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]