• In de Ferryl kliniek voor alcohol problemen worden dagelijks tientallen mensen binnengebracht met onder andere alcohol verslavingen. Zo ook deze vijftien mensen. Zij vinden echter niet dat ze problemen hebben. Ze hebben immers kinderen grootgebracht en een baan gehad. Ze zien echter hun aandeel van de situatie niet. Ze weten niet hoe erg de alcohol hun kapot heeft gemaakt. Met het idee dat ze de hele wereld aankunnen bedenken ze plannen om te ontsnappen, beginnend met het observeren wat er zoal gebeurd en of er andere gevangenen zijn die hun misschien gaan verlinken. Zal het de mensen lukken te ontsnappen aan het, voor hen, verschrikkelijke oord? Of zal het uitlopen op een grote flop die gênant wordt zodra ze hun roes hebben uitgeslapen?

    De kliniek:



    De woonkamers:



    De slaapkamers:



    Meedoen mag als je bereid bent je te houden aan de volgende regels:
    • Er is een minimum van 10 regels, ik controleer. Meer mag altijd. (Entertjes bij elke regel tellen niet mee)
    Als je je niet aan dit minimum houdt is er een kans dat ik je eruit schop, tenzij je een goede reden hebt.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    Dus niet onnodig spammen.
    • Schelden en 16+ is toegestaan.
    Ga alleen niet personages van de ander de grond in boren als de ander te kennen geeft dit niet leuk te vinden.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    Heb respect voor de ander en laat hem/haar in zijn/haar waarde.
    • Personages mogen niet Mary Sue of Gary Stu zijn.
    Hieronder valt ook dat wanneer je een personage maakt dat bitchy is, hij/zij dat de hele RPG wel moet blijven. Anders volgen er maatregelen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    Zo kunnen anderen rekening met je houden.
    • Let op spelling en interpunctie.
    Het is niet prettig voor de ander als je post vol spellingsfouten staat.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    Daarna haal ik ze weg en hebben andere mensen kans om mee te doen.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    Ik zou het niet leuk vinden als je er gelijk mee op zou houden na een paar dagen.
    • Max. 2 Personages per persoon (Man en vrouw)
    Maar ik verwacht, als je meerdere personages neemt, dat je ze niet verwaarloost.
    • Alleen ik maak de topics aan!
    Dit is voor het overzicht.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd: (Het liefst vanaf de 20 jaar)
    Geslacht:
    Beroep: (Wat voor beroep oefent jouw personage uit of oefende uit)
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Niet alleen maar bitchy mensen met bijv. ook een lieve kant. Doe ook mensen als boekenwurmen en nerds, slonzige mensen etc.)
    Geschiedenis: (Is jouw personage in aanraking geweest met de politie, hoe kwam hij/zij in contact met alcohol, etc.)
    Extra:


    Rollen [in totaal 16 dus op is op] Houd mannen en vrouwen gelijk!:
    Bailey Miller - Cult
    Wilhelmina Genesis Sloan - Hatsumomo
    Reservering Sivan
    Tim Riggins - Tonto
    Booker Kirk Davenport Newton
    Josh Matthew Sky - xAlways

    Handige topics op een rijtje:
    Het oude rollentopic (voor als je je oude rol terug wilt)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 21:39 ]


    26 - 02 - '16

    Tonto schreef:
    Mag ik een man reserveren?


    Dat mag (;


    26 - 02 - '16

    Zou ik een man mogen reserveren? (:


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    Zou ik een man mogen reserveren? (:


    Yes, yes you can c;


    26 - 02 - '16

    Naam:
    Josh Matthew Sky
    Leeftijd:
    30
    Geslacht:
    man
    Beroep:
    Werkeloos aangezien hij meestal al snel werd ontslagen. Zijn vrouw is directeur van een goed lopend fabriek.
    Uiterlijk mét foto:





    Innerlijk:
    Josh is echt verslaafd aan alcohol. Hij kan niet zonder, en als hij het niet krijgt, begint hij mensen in elkaar te slaan. Hobby's heeft hij niet en eigenlijk is hij gewoon een heel saai mens. Hij is getrouwd, alhoewel zijn vrouw op het punt staat weg te lopen. Hij heeft er geen problemen mee om door iedereen aangekeken te worden als hij over straat loopt, waarbij de meesten proberen hem zoveel mogelijk te mijden. Dit irriteert hem hooguit. Velen ergeren zich aan zijn gedrag, en de politie staat dan ook vaak bij hem op de stoep. Ondanks dat hij op het oppervlak een man lijkt die van feesten houdt, en niet veel geeft om anderen, is dat niet zo. Van binnen houdt hij erg veel van zijn familie, en zou hij alles voor ze over hebben. Maar de wereld is teveel voor hem, en hij gaat toch altijd door met drinken, terwijl hij het zelf eigenlijk niet wil. Hij kan er niet meer mee stoppen, en hij doet net alsof hij het erg vervelend vindt, en niet naar de kliniek wil, maar eigenlijk hoopt hij op een betere toekomst, waarin hij een goede vader kan zijn en opnieuw kan beginnen.
    Geschiedenis:
    Al zijn hele leven is Josh al wel een probleemkind. Hij vocht graag en raakte altijd in de problemen. Op zijn achttiende ontmoette hij een meisje, Jade, waar hij hopeloos verliefd op werd. Ze trouwden al snel, en op zijn twintigste kwamen ze er achter dat ze doodziek was. Ze ging al snel dood en Josh wist niet meer waar hij heen moest met zijn leven. Hij kwam in aanraking met drank en trouwde met een vrouw die hij midden op straat tegen kwam. Hij wist niet wat hij deed en raakte verstrikt in een wereld van jatten en moorden. Hij was redelijk vaak bij rellen te vinden.
    Extra:
    Josh is bi, en hij heeft een zoontje, Jayden, van vier.


    [Mijn rol uit het oude rollentopic]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 19:21 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Naam: Josh Matthew Sky
    Leeftijd: 30
    Geslacht: man
    Beroep: werkeloos aangezien hij meestal al snel werd ontslagen. Zijn vrouw is directeur van een goed lopend fabriek.
    Uiterlijk mét foto:



    Meestal trekt Josh kleding aan die hij in zijn klas vindt. Hij is zo'n 1.80 lang en heeft bruine ogen.
    Innerlijk: Josh is eht verslaafd aan alcohol. Hij kan niet zonder, en als hij het niet krijgt, begint hij mensen in elkaar te slaan. Hobby's heeft hij niet en eigenlijk is hij gewoon een heel saai mens. Hij is getrouwd, alhoewel zijn vrouw op het punt staat weg te lopen. De rest komt in de rpg omdat ik me er anders niet aan hou.
    Geschiedenis: Al zijn hele leven is Josh al wel een probleemkind. Hij vocht graag en raakte altijd in de problemen. Op zijn achttiende ontmoette hij een meisje, Jade, waar hij hopeloos verliefd op werd. Ze trouwden al snel, en op zijn twintigste kwamen ze er achter dat ze kanker had. Ze ging al snel dood en Josh wist niet meer waar hij heen moest met zijn leven. Hij kwam in aanraking met drank en trouwde met een vrouw die hij midden op straat tegen kwam. Hij wist niet wat hij deed en raakte verstrikt in een wereld van jatten en moorden. Hij was redelijk vaak bij rellen te vinden.
    Extra:Josh is bi, en hij heeft een zoontje, Jayden, van vier.

    [Mijn rol uit het oude rollentopic]


    Kan je anders proberen in de RPG iets te verzinnen waar je je volledig aan kan houden? Zodat je je rol alsnog een beetje aan kan vullen?


    26 - 02 - '16

    Naam: Tim Riggins
    Leeftijd: 26
    Geslacht: Mannelijk
    Beroep: Sport docent aan een middelbare school
    Uiterlijk mét foto:




    Tim is niet idioot lang. Zo ongeveer 1.85 lang. Tim is vrij gespierd, door zijn opleiding en beroep, maar ook weer niet te. Hij heeft een blanke tot licht gebruinde huid. Tim heeft een sterke kaaklijn waar vrijwel altijd een stoppelbaardje op zit. Maar hij heeft het ook vaak genoeg netjes glad geschoren. Tim heeft zacht rozige lippen met witte tanden. Onder borstelige wenkbrauwen heeft Tim lichtblauwe ogen met niet erg opvallende wimpers. Tim heeft half lang donkerblond haar dat hij op zijn werk vaak met een bandana of een elastiekje vast bind. Qua kleding houd Tim het vrijwel altijd gewoon Cashual. Een t-shirt met een spijkerbroek vind hij prima. Soms als hij in een goede bui is een cashual overhemd. Op zijn werk heeft hij bijna altijd een joggingsbroek en een t-shirt met afgeknipte mouwen of een hemd aan. Tenzij hij in moet vallen of geen lessen in de gymzaal heeft.
    Innerlijk: Tim zijn karakter is moeilijk te beschrijven, het kan namelijk met de dag veranderen. Van een man die lief, zachtaardig, goed luisterend, vriendelijk en behulpzaam is kan hij zo omschakelen tot een boze, norse, gemene en agressieve man veranderen. De laatste tijd is Tim vooral de norse en agressieve man, maar op zijn werk altijd de lieve, vriendelijke en behulpzame man. Hij houd van zijn werk, en is zo'n beetje het enige waar hij nog echt voor gaat. De rest van zijn leven kan hem momenteel vrij weinig schelen. Vooral zijn Familie niet meer. Hij wilt zijn baan koste wat het koste houden omdat hij gewoon met heel veel plezier sport en kinderen helpt met sporten. Hij doet daarom erg zijn best en probeert tegen iedereen aardig zijn al lukt dit niet altijd.
    Geschiedenis: Tim heeft eigenlijk een hele makkelijke jeugd gehad. Vader, moeder die liefdevol voor hem zorgde en een broer. Tim was een Papa's kindje en deed bijna alles met hem, iets waar zijn broer erg veel moeite mee had. In zijn studietijd heeft Tim het meisje gevonden waarvan hij dacht dat hij de rest van zijn leven mee door zou brengen. Tim begon met drinken toen hij afgestudeerd was, en een baan had. Het begon met een biertje als hij 's avonds thuis kwam. Dit werd steeds vaker toen zijn vader, zijn hele hart, plotseling overleed. Hij kreeg steeds meer en meer ruzie met zijn vriendin hierdoor. Het drinken werd alsmaar nog erger toen hij er achter kwam dat ze het ondertussen ook met zijn broer deed. Tim was hier kapot van. Het enige wat hem nog een beetje op de been hield was zijn baan, de kinderen waar hij met zo veel plezier sport les aan gaf. Maar iedereen merkte dat het niet goed met hem ging, vooral zijn collega's toen hij met zijn Familie brak. Zijn baas, de directrice van de school maar tegelijkertijd een goede vriendin probeerde meerdere malen met hem te praten maar dit baatte niet. Ze vertelde hem dat ze hem liever niet ontsloeg maar dat hij naar een afkickkliniek moest in de vakantie, als hij dit niet deed zou hij wel ontslagen worden en daarom is hij gekomen.
    Extra: Tim woont momenteel in zijn eentje in een rijtjeshuis en is single

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 17:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    Naam: Tim Riggins
    Leeftijd: 26
    Geslacht: Mannelijk
    Beroep: Sport docent aan een middelbare school
    Uiterlijk mét foto:




    Tim is niet idioot lang. Zo ongeveer 1.85 lang. Tim is vrij gespierd, door zijn opleiding en beroep, maar ook weer niet te. Hij heeft een blanke tot licht gebruinde huid. Tim heeft een sterke kaaklijn waar vrijwel altijd een stoppelbaardje op zit. Maar hij heeft het ook vaak genoeg netjes glad geschoren. Tim heeft zacht rozige lippen met witte tanden. Onder borstelige wenkbrauwen heeft Tim lichtblauwe ogen met niet erg opvallende wimpers. Tim heeft half lang donkerblond haar dat hij op zijn werk vaak met een bandana of een elastiekje vast bind.
    Innerlijk: Tim zijn karakter is moeilijk te beschrijven, het kan namelijk met de dag veranderen. Van een man die lief, zachtaardig, goed luisterend, vriendelijk en behulpzaam is kan hij zo omschakelen tot een boze, norse, gemene en agressieve man veranderen. De laatste tijd is Tim vooral de norse en agressieve man, maar op zijn werk altijd de lieve, vriendelijke en behulpzame man. Hij houd van zijn werk, en is zo'n beetje het enige waar hij nog echt voor gaat. De rest van zijn leven kan hem momenteel vrij weinig schelen. Vooral zijn Familie niet meer. Hij wilt zijn baan koste wat het koste houden omdat hij gewoon met heel veel plezier sport en kinderen helpt met sporten. Hij doet daarom erg zijn best en probeert tegen iedereen aardig zijn al lukt dit niet altijd.
    Geschiedenis: Tim heeft eigenlijk een hele makkelijke jeugd gehad. Vader, moeder die liefdevol voor hem zorgde en een broer. Tim was een Papa's kindje en deed bijna alles met hem, iets waar zijn broer erg veel moeite mee had. In zijn studietijd heeft Tim het meisje gevonden waarvan hij dacht dat hij de rest van zijn leven mee door zou brengen. Tim begon met drinken toen hij afgestudeerd was, en een baan had. Het begon met een biertje als hij 's avonds thuis kwam. Dit werd steeds vaker toen zijn vader, zijn hele hart, plotseling overleed. Hij kreeg steeds meer en meer ruzie met zijn vriendin hierdoor. Het drinken werd alsmaar nog erger toen hij er achter kwam dat ze het ondertussen ook met zijn broer deed. Tim was hier kapot van. Het enige wat hem nog een beetje op de been hield was zijn baan, de kinderen waar hij met zo veel plezier sport les aan gaf. Maar iedereen merkte dat het niet goed met hem ging, vooral zijn collega's toen hij met zijn Familie brak. Zijn baas, de directrice van de school maar tegelijkertijd een goede vriendin probeerde meerdere malen met hem te praten maar dit baatte niet. Ze vertelde hem dat ze hem liever niet ontsloeg maar dat hij naar een afkickkliniek moest in de vakantie, als hij dit niet deed zou hij wel ontslagen worden en daarom is hij gekomen.
    Extra: Tim woont momenteel in zijn eentje in een rijtjeshuis en is single


    Ik zet je in de lijst. Mooi uitgebreid beschreven! I like that


    26 - 02 - '16

    Wtf een plaatje blijft t niet doen word gek >.<


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben bezig met een groot uitgebreide post. Is dat erg?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    Ik ben bezig met een groot uitgebreide post. Is dat erg?


    Nee hoor, neem je tijd meid (;


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Nee hoor, neem je tijd meid (;


    Dankje (: Ga na et weer verder met haar. Voor de zekerheid opgeslagen in word en in een hoofdstuk in een story van mij. Zo kan hij niet weg zijn!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Heb het uiterlijk (de kleding) aangepast.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Kan je anders proberen in de RPG iets te verzinnen waar je je volledig aan kan houden? Zodat je je rol alsnog een beetje aan kan vullen?


    Sorry, dit snap ik even niet :$


    Spoiler alert: you will save yourself

    Psyched about this RPG C: Ik heb gisteren al even aan personage gewerkt, maar ik ga het vanavond afmaken.


    Caution first, always.

    xAlways schreef:
    (...)

    Sorry, dit snap ik even niet :$


    Ze wilt dat je het innerlijk verder uitbreid omdat het erg kort is, maar wel naar iets waar je je tijdens de RPG aan kan houden.


    Your make-up is terrible