• In de Ferryl kliniek voor alcohol problemen worden dagelijks tientallen mensen binnengebracht met onder andere alcohol verslavingen. Zo ook deze vijftien mensen. Zij vinden echter niet dat ze problemen hebben. Ze hebben immers kinderen grootgebracht en een baan gehad. Ze zien echter hun aandeel van de situatie niet. Ze weten niet hoe erg de alcohol hun kapot heeft gemaakt. Met het idee dat ze de hele wereld aankunnen bedenken ze plannen om te ontsnappen, beginnend met het observeren wat er zoal gebeurd en of er andere gevangenen zijn die hun misschien gaan verlinken. Zal het de mensen lukken te ontsnappen aan het, voor hen, verschrikkelijke oord? Of zal het uitlopen op een grote flop die gênant wordt zodra ze hun roes hebben uitgeslapen?

    De kliniek:



    De woonkamers:



    De slaapkamers:



    Meedoen mag als je bereid bent je te houden aan de volgende regels:
    • Er is een minimum van 10 regels, ik controleer. Meer mag altijd. (Entertjes bij elke regel tellen niet mee)
    Als je je niet aan dit minimum houdt is er een kans dat ik je eruit schop, tenzij je een goede reden hebt.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    Dus niet onnodig spammen.
    • Schelden en 16+ is toegestaan.
    Ga alleen niet personages van de ander de grond in boren als de ander te kennen geeft dit niet leuk te vinden.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    Heb respect voor de ander en laat hem/haar in zijn/haar waarde.
    • Personages mogen niet Mary Sue of Gary Stu zijn.
    Hieronder valt ook dat wanneer je een personage maakt dat bitchy is, hij/zij dat de hele RPG wel moet blijven. Anders volgen er maatregelen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    Zo kunnen anderen rekening met je houden.
    • Let op spelling en interpunctie.
    Het is niet prettig voor de ander als je post vol spellingsfouten staat.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    Daarna haal ik ze weg en hebben andere mensen kans om mee te doen.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    Ik zou het niet leuk vinden als je er gelijk mee op zou houden na een paar dagen.
    • Max. 2 Personages per persoon (Man en vrouw)
    Maar ik verwacht, als je meerdere personages neemt, dat je ze niet verwaarloost.
    • Alleen ik maak de topics aan!
    Dit is voor het overzicht.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd: (Het liefst vanaf de 20 jaar)
    Geslacht:
    Beroep: (Wat voor beroep oefent jouw personage uit of oefende uit)
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Niet alleen maar bitchy mensen met bijv. ook een lieve kant. Doe ook mensen als boekenwurmen en nerds, slonzige mensen etc.)
    Geschiedenis: (Is jouw personage in aanraking geweest met de politie, hoe kwam hij/zij in contact met alcohol, etc.)
    Extra:


    Rollen [in totaal 16 dus op is op] Houd mannen en vrouwen gelijk!:
    Bailey Miller - Cult
    Wilhelmina Genesis Sloan - Hatsumomo
    Reservering Sivan
    Tim Riggins - Tonto
    Booker Kirk Davenport Newton
    Josh Matthew Sky - xAlways

    Handige topics op een rijtje:
    Het oude rollentopic (voor als je je oude rol terug wilt)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 21:39 ]


    26 - 02 - '16

    Newton schreef:
    Psyched about this RPG C: Ik heb gisteren al even aan personage gewerkt, maar ik ga het vanavond afmaken.


    Take your time (;


    26 - 02 - '16

    Ik denk trouwens dat ik mijn personage flink om ga gooien, bedenk ik me net.


    26 - 02 - '16

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ze wilt dat je het innerlijk verder uitbreid omdat het erg kort is, maar wel naar iets waar je je tijdens de RPG aan kan houden.


    Oke, dat doe ik dan morgen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Vandaag ga ik maar 2 uur naar school dus daana kan ik haar lekker afmaken :)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    Vandaag ga ik maar 2 uur naar school dus daana kan ik haar lekker afmaken :)


    Is goed (;


    26 - 02 - '16

    Ik heb m'n rol iets aangepast/uitgebreid.


    26 - 02 - '16

    xAlways schreef:
    Naam:
    Josh Matthew Sky
    Leeftijd:
    30
    Geslacht:
    man
    Beroep:
    Werkeloos aangezien hij meestal al snel werd ontslagen. Zijn vrouw is directeur van een goed lopend fabriek.
    Uiterlijk mét foto:





    Innerlijk:
    Josh is echt verslaafd aan alcohol. Hij kan niet zonder, en als hij het niet krijgt, begint hij mensen in elkaar te slaan. Hobby's heeft hij niet en eigenlijk is hij gewoon een heel saai mens. Hij is getrouwd, alhoewel zijn vrouw op het punt staat weg te lopen. Hij heeft er geen problemen mee om door iedereen aangekeken te worden als hij over straat loopt, waarbij de meesten proberen hem zoveel mogelijk te mijden. Dit irriteert hem hooguit. Velen ergeren zich aan zijn gedrag, en de politie staat dan ook vaak bij hem op de stoep. Ondanks dat hij op het oppervlak een man lijkt die van feesten houdt, en niet veel geeft om anderen, is dat niet zo. Van binnen houdt hij erg veel van zijn familie, en zou hij alles voor ze over hebben. Maar de wereld is teveel voor hem, en hij gaat toch altijd door met drinken, terwijl hij het zelf eigenlijk niet wil. Hij kan er niet meer mee stoppen, en hij doet net alsof hij het erg vervelend vindt, en niet naar de kliniek wil, maar eigenlijk hoopt hij op een betere toekomst, waarin hij een goede vader kan zijn en opnieuw kan beginnen.
    Geschiedenis:
    Al zijn hele leven is Josh al wel een probleemkind. Hij vocht graag en raakte altijd in de problemen. Op zijn achttiende ontmoette hij een meisje, Jade, waar hij hopeloos verliefd op werd. Ze trouwden al snel, en op zijn twintigste kwamen ze er achter dat ze doodziek was. Ze ging al snel dood en Josh wist niet meer waar hij heen moest met zijn leven. Hij kwam in aanraking met drank en trouwde met een vrouw die hij midden op straat tegen kwam. Hij wist niet wat hij deed en raakte verstrikt in een wereld van jatten en moorden. Hij was redelijk vaak bij rellen te vinden.
    Extra:
    Josh is bi, en hij heeft een zoontje, Jayden, van vier.



    Ik heb het innerlijk en uiterlijk aangepast, is het zo goed?


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)

    Ik heb het innerlijk en uiterlijk aangepast, is het zo goed?


    Yup, nu vind ik 'm goed (;
    Ik zal 'm in de lijst zetten


    26 - 02 - '16

    Eindelijk klaar :')


    Naam: Booker Kirk Davenport.
    Leeftijd: 37.
    Geslacht: Mannelijk.
    Beroep: Broeder in een ziekenhuis.
    Uiterlijk mét foto: Booker is een slanke man van 1.91m. Een erg gespierd lichaam heeft hij niet: zijn schouders zijn niet erg breed, zijn heupen smal en hij lijkt eerder mager dan gespierd. Alhoewel z’n armen over de jaren aardig sterk geworden zijn door zijn werk in het ziekenhuis. Slungelachtig of elegant, op iedereen komt hij anders over. Met zijn lange benen, armen en vingers kan het beide kanten op. Zijn gezicht kan als katachtig beschreven worden: zijn gelaatstrekkingen zijn fijn, zijn jukbeenderen hoog, zijn ogen blauw/groen en zijn dunne lippen staan standaard in een katachtige glimlach. Zijn haar is van nature donkerblond, maar hij verft het altijd lichter, omdat hij het donkere maar saai vindt. Als hij het huis verlaat, is zijn haar altijd gestyled: op dat gebied is hij erg ijdel. Ondanks dat hij donkere wenkbrauwen heeft, zijn z’n wimpers en baardgroei redelijk licht van kleur. Eén van zijn meest opvallende gebreken is zijn gebit: zijn boven- en ondertanden staan best scheef. Hoe erg hij dit erg vond in zijn jeugd, hij is hier over de jaren gewend aan geraakt en vindt hij het nu niet meer zo belangrijk; hij heeft geaccepteerd dat het deel is van zijn lichaam. Booker’s huid neigt naar bleek, maar ondanks zijn aanleg om snel te verbranden kan hij toch redelijk bruin worden. Hij bloost snel en daardoor heeft hij meestal een roze gloed over zijn jukbeenderen. Voor de rest heeft hij op elk van zijn bovenarmen een tatoeage en hij heeft er ook één op de binnenkant van zijn rechter onderarm. Booker’s kledingstijl varieert vrij veel en het hangt af van zijn drinkgedrag. Als hij nuchter is of uitgaat draagt hij dure jeans, blousejes en sjaals, armbandjes en kettinkjes die hij maar net kan betalen met zijn gemiddelde salaris. Als hij thuis dronken is of een kater heeft, kan zijn uiterlijk hem gestolen worden. Hij doet dan niets aan zijn haar en loopt gerust in oude hoodies, versleten broeken en afgetrapte sneakers rond. Ondanks zijn goede gevoel voor mode en het feit dat hij ook op mannen valt, is Booker in zijn manier van doen niet bijzonder vrouwelijk. Hij heeft een lage stem en praat met een sterk Texas accent. Omdat hij toevallig eens in de zoveel tijd een modeblad leest of van verzorgingsproducten houdt, hoeft het nog niet te betekenen dat hij verwijfd is. Hij erg bewust is van zijn lichaam, al zijn bewegingen doordacht en berekend maar als hij onder invloed is van alcohol worden deze al snel ongecontroleerd en klunzig.





    Innerlijk: Booker komt meestal zelfverzekerd, stylish en op het eerste gezicht af en toe zelfs arrogant over, maar vanbinnen is hij een gevoelige man met een verlammend minderwaardigheidscomplex. Dit is niet bepaald een geheim, want iedereen die heb beter leert kennen komt er ook al snel achter: hij is constant bezig met hoe hij overkomt op anderen, hij cijfert zichzelf vaak weg, hij durft zelden ‘nee’ te zeggen en hij vertrouwt mensen veel te snel. Hierdoor is hij al vaak onderuit gegaan, maar hij lijkt niet van zijn fouten te willen leren. Hij laat mensen al snel dichtbij, door zijn behoefte aan acceptatie en liefde en hij drinkt omdat hij daar losser en zelfverzekerder van wordt. Hij heeft niet door dat zijn baan eronder lijdt en dat de meeste vrienden die hij wel heeft, zich van hem beginnen los te maken. Booker is een gezellige dronkaard; zijn zachtaardige karaktertrekjes verdwijnen niet als hij onder invloed is, maar hij is dan juist extra uitbundig en onbezorgd. Snel kwaad worden zit niet in Booker’s karakter, maar hij kan zich al snel aan dingen ergeren, waarna hij de irritatie al snel weer vergeet.

    Geschiedenis: Booker werd geboren in Dallas, Texas en bleef enigst kind. Zijn jeugd is zwaar voor het geweest, maar zelfs tegen zijn vrienden wil hij zich niet uitlaten over zijn kindertijd, die volgens hem ‘cliché’ was. Hier komt ook het grootste gedeelte van zijn onzekerheid vandaan. Als kind is hij altijd verkeerd begrepen en dat heeft hem veel problemen met zijn zelfbeeld bezorgd. Zijn vrouwelijke kant altijd al vaag aanwezig geweest, een eigenschap waar zijn vader het totaal niet mee eens was. He idee dat hij nooit goed genoeg was heeft Booker erg gevormd tijdens zijn pubertijd. Dankzij zijn behulpzame aard wist hij al vroeg in zijn leven wat hij wilde worden: dokter. Door drankproblemen tijdens zijn studie is het hier nooit van gekomen, waardoor hij uiteindelijk broeder geworden is. Hij heeft dit geaccepteerd en is blij dat hij toch in de zorg terecht gekomen is. Hij voorzag alleen nooit wat de psychische gevolgen voor hem zouden zijn. Hij nam zijn werk mee naar huis, kon dagenlang doortobben over patiënten en gaf zichzelf constant de schuld voor ongelukkige gebeurtenissen op het werk. Hierdoor greep hij alleen nog maar eerder naar de drank, waardoor hij uiteindelijk zijn baan verloor. Hierna ging hij alleen nog maar uit, had nietszeggende onenightstands (waar hij dan later elke keer spijt van had) en langzaam maar zeker ruilde hij onbewust zijn echte vrienden in voor mensen die geen goede invloed op hem hadden. Na een lange periode van drank ging het uiteindelijk een keer écht te ver: hij werd wakker in een ziekenhuisbed, herstellende van alcohol vergiftiging. Zijn beste vriendin, Rose, zat naast zijn bed en besloot dat klaar moest zijn. Zij was uiteindelijk de persoon die hem naar de kliniek heeft gestuurd en, wegens Booker’s tekort aan geld, hem heeft geholpen te betalen.

    Extra:
    - Booker is metroseksueel. Het is helemaal niet dat hij narcistisch is, maar het ligt juist geworteld in zijn onzekerheid.
    - Hij heeft relaties gehad met vrouwen en mannen, maar deze relaties duurden nooit lang en zo is hij nu ook single.
    - Booker heeft de neiging om te stotteren als hij zenuwachtig is, hierdoor zegt hij meestal liever niets. Deze angst verdwijnt echter helemaal als hij dronken is, maar het gestotter wil zelfs dan weleens de kop op steken.
    - Eén van Booker’s grootste hobby’s is zingen en gitaar spelen. Dit laatste doet hij meestal als hij alleen is, maar zingen als er andere mensen bij zijn maakt hem niet zoveel uit. Gek genoeg heeft hij dan helemaal geen last van zijn stotter.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 21:02 ]


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    Eindelijk klaar :')


    Naam: Booker Kirk Davenport.
    Leeftijd: 37.
    Geslacht: Mannelijk.
    Beroep: Broeder in een ziekenhuis.
    Uiterlijk mét foto: Booker is een slanke man van 1.91m. Een erg gespierd lichaam heeft hij niet: zijn schouders zijn niet erg breed, zijn heupen smal en hij lijkt eerder mager dan gespierd. Alhoewel z’n armen over de jaren aardig sterk geworden zijn door zijn werk in het ziekenhuis. Slungelachtig of elegant, op iedereen komt hij anders over. Met zijn lange benen, armen en vingers kan het beide kanten op. Zijn gezicht kan als katachtig beschreven worden: zijn gelaatstrekkingen zijn fijn, zijn jukbeenderen hoog, zijn ogen blauw/groen en zijn dunne lippen staan standaard in een katachtige glimlach. Zijn haar is van nature donkerblond, maar hij verft het altijd lichter, omdat hij het donkere maar saai vindt. Als hij het huis verlaat, is zijn haar altijd gestyled: op dat gebied is hij erg ijdel. Ondanks dat hij donkere wenkbrauwen heeft, zijn z’n wimpers en baardgroei redelijk licht van kleur. Eén van zijn meest opvallende gebreken is zijn gebit: zijn boven- en ondertanden staan best scheef. Hoe erg hij dit erg vond in zijn jeugd, hij is hier over de jaren gewend aan geraakt en vindt hij het nu niet meer zo belangrijk; hij heeft geaccepteerd dat het deel is van zijn lichaam. Booker’s huid neigt naar bleek, maar ondanks zijn aanleg om snel te verbranden kan hij toch redelijk bruin worden. Hij bloost snel en daardoor heeft hij meestal een roze gloed over zijn jukbeenderen. Voor de rest heeft hij op elk van zijn bovenarmen een tatoeage en hij heeft er ook één op de binnenkant van zijn rechter onderarm. Booker’s kledingstijl varieert vrij veel en het hangt af van zijn drinkgedrag. Als hij nuchter is draagt hij dure jeans, blousejes en sjaals, armbandjes en kettinkjes die hij maar net kan betalen met zijn gemiddelde salaris. Als hij thuis dronken is of een kater heeft, kan zijn uiterlijk hem gestolen worden. Hij doet dan niets aan zijn haar en loopt gerust in oude hoodies, versleten broeken en afgetrapte sneakers rond. maar hij is enkel erg bezorgd over zijn uiterlijk. Ondanks zijn goede gevoel voor mode en het feit dat hij ook op mannen valt, is Booker in zijn manier van doen niet bijzonder vrouwelijk. Hij heeft een lage stem en praat met een sterk Texas accent. Omdat hij toevallig eens in de zoveel tijd een modeblad leest of van verzorgingsproducten houdt, hoeft het nog niet te betekenen dat hij verwijfd is. Hij erg bewust is van zijn lichaam, al zijn bewegingen doordacht en berekend maar als hij onder invloed is van alcohol worden deze al snel ongecontroleerd en klunzig.





    Innerlijk: Booker komt meestal zelfverzekerd, stylish en op het eerste gezicht af en toe zelfs arrogant over, maar vanbinnen is hij een gevoelige man met een verlammend minderwaardigheidscomplex. Dit is niet bepaald een geheim, want iedereen die heb beter leert kennen komt er ook al snel achter: hij is constant bezig met hoe hij overkomt op anderen, hij cijfert zichzelf vaak weg, hij durft zelden ‘nee’ te zeggen en hij vertrouwt mensen veel te snel. Hierdoor is hij al vaak onderuit gegaan, maar hij lijkt niet van zijn fouten te willen leren. Hij laat mensen al snel dichtbij, door zijn behoefte aan acceptatie en liefde en hij drinkt omdat hij daar losser en zelfverzekerder van wordt. Hij heeft niet door dat zijn baan eronder lijdt en dat de meeste vrienden die hij wel heeft, zich van hem beginnen los te maken. Booker is een gezellige dronkaard; zijn zachtaardige karaktertrekjes verdwijnen niet als hij onder invloed is, maar hij is dan juist extra uitbundig en onbezorgd. Snel kwaad worden zit niet in Booker’s karakter, maar hij kan zich al snel aan dingen ergeren, waarna hij de irritatie al snel weer vergeet.

    Geschiedenis: Booker werd geboren in Dallas, Texas en bleef enigst kind. Zijn jeugd is zwaar voor het geweest, maar zelfs tegen zijn vrienden wil hij zich niet uitlaten over zijn kindertijd, die volgens hem ‘cliché’ was. Hier komt ook het grootste gedeelte van zijn onzekerheid vandaan. Als kind is hij altijd verkeerd begrepen en dat heeft hem veel problemen met zijn zelfbeeld bezorgd. Zijn vrouwelijke kant altijd al vaag aanwezig geweest, een eigenschap waar zijn vader het totaal niet mee eens was. He idee dat hij nooit goed genoeg was heeft Booker erg gevormd tijdens zijn pubertijd. Dankzij zijn behulpzame aard wist hij al vroeg in zijn leven wat hij wilde worden: dokter. Door drankproblemen tijdens zijn studie is het hier nooit van gekomen, waardoor hij uiteindelijk broeder geworden is. Hij heeft dit geaccepteerd en is blij dat hij toch in de zorg terecht gekomen is. Hij voorzag alleen nooit wat de psychische gevolgen voor hem zouden zijn. Hij nam zijn werk mee naar huis, kon dagenlang doortobben over patiënten en gaf zichzelf constant de schuld voor ongelukkige gebeurtenissen op het werk. Hierdoor greep hij alleen nog maar eerder naar de drank, waardoor hij uiteindelijk zijn baan verloor. Hierna ging hij alleen nog maar uit, had nietszeggende onenightstands (waar hij dan later elke keer spijt van had) en langzaam maar zeker ruilde hij onbewust zijn echte vrienden in voor mensen die geen goede invloed op hem hadden. Na een lange periode van drank ging het uiteindelijk een keer écht te ver: hij werd wakker in een ziekenhuisbed, herstellende van een alcohol vergiftiging. Zijn beste vriendin, Rose, zat naast zijn bed en besloot dat klaar moest zijn. Zij was uiteindelijk de persoon die hem naar de kliniek heeft gestuurd en, wegens Booker’s tekort aan geld, het voor hem heeft betaald.

    Extra:
    - Booker is metroseksueel. Het is helemaal niet dat hij narcistisch is, maar het ligt juist geworteld in zijn onzekerheid.
    - Hij heeft relaties gehad met vrouwen en mannen, maar deze relaties duurden nooit lang en zo is hij nu ook single.
    - Booker heeft de neiging om te stotteren als hij zenuwachtig is, hierdoor zegt hij meestal liever niets. Deze angst verdwijnt echter helemaal als hij dronken is, maar het gestotter wil zelfs dan weleens te kop op steken.
    - Eén van Booker’s grootste hobby’s is zingen en gitaar spelen. Dit laatste doet hij meestal als hij alleen is, maar zingen als er andere mensen bij zijn maakt hem niet zoveel uit. Gek genoeg heeft hij dan helemaal geen last van zijn stotter.


    Wauw! Dat heb je echt heel goed omschreven. Ik zet je in de lijst (:


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Wauw! Dat heb je echt heel goed omschreven. Ik zet je in de lijst (:

    Dankjewel! Ik heb er zin in C:


    Caution first, always.

    Wil iedereen, die dat nog niet gedaan heeft, zijn/haar rol afmaken?


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    Wil iedereen, die dat nog niet gedaan heeft, zijn/haar rol afmaken?


    Mijne krijg je morgen. Ik lig nu al in bed aangezien ik ziek ben en Makayla staat nog in word :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Mijne krijg je morgen. Ik lig nu al in bed aangezien ik ziek ben en Makayla staat nog in word :')


    Ah oke, beterschap dan (;


    26 - 02 - '16

    Wanneer worden de rollen, die nog niet zijn afgerond, afgemaakt? Ik wil niet dat de rpg dood gaat voordat 'ie überhaupt begint.


    26 - 02 - '16