• Dit komt op mijn scherm als ik het filmpje dat ik met Windows Movie Maker maakte, wil openen met Windows Live Movie Maker. Want dan kan ik het publiceren & op Youtube zetten. Maar het lukt niet! Wat betekent dat?
    Help me, het is belangrijk.(baby)

    Bij mij werkt dat hele programma niet. Ik kan nieteens afbeeldingen invoegen o_O'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dat is egt zo irri!! vind je niet? en al helemaal als je het op tijd af moethebben! maar wat voor een soort bestand is/ zijn die foto's dan?


    look at Flixster.com

    JetFire schreef:
    dat is egt zo irri!! vind je niet? en al helemaal als je het op tijd af moethebben! maar wat voor een soort bestand is/ zijn die foto's dan?

    Gewone JPEG-afbeeldingen. En ja, super irritant. Ik had ooit zo'n filmpje gemaakt, & toen wou het wel openen.

    kan vanalles zijn w8 ff ik probeer te bedenken wat het is!


    look at Flixster.com

    Ik denk dat ik het weet ^^
    Je moet je filmpje exporteren ofzo. Dat probleem had ik toch toen ik het voor school moest doen.


    Never run out of reasons to smile...

    Hannahisleuk schreef:
    Ik denk dat ik het weet ^^
    Je moet je filmpje exporteren ofzo. Dat probleem had ik toch toen ik het voor school moest doen.

    Ik denk dat zij gelijk heeft, ja. Toen ik zelf al eens een filmpje daarmee gemaakt heb, was dat toen ook zo.


    Tanya is de beste.

    misschien kan je beter een andere versie downloaden
    windows movie maker 2.6

    http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-x-b-y-x-v.htm download hier maar. daar heb ik hem ook vandaan. dan Moet hijhet wel doen


    look at Flixster.com

    Moet je het op youtube hebben dat filmpje of op windows live movie maker? -dom-
    Want met gewone windows movie maker kan je het ook publiceren en op youtube zetten hoor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sagesse schreef:
    Moet je het op youtube hebben dat filmpje of op windows live movie maker? -dom-
    Want met gewone windows movie maker kan je het ook publiceren en op youtube zetten hoor.

    Publiceren, dat was het!
    Ja, je moet inderdaad je filmpje publiceren ^^


    Never run out of reasons to smile...

    Hannahisleuk schreef:
    (...)
    Publiceren, dat was het!
    Ja, je moet inderdaad je filmpje publiceren ^^

    Ja maar met Windows Movie Maker lukt me dat nooit, dan komt erop dat het niet gepubliceert kan worden. ;x

    Het antwoord is simpel, het staat in de error. Of je bestand in beschadigt, dus kapot, bam, dood.
    Of je windows movie maker is te oud of te nieuw om het bestand te openen, probeer het op een andere pc.
    Krijg je dan dezelfde error? Dan is het bestand kapoet.. :(

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 23:07 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.