Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Faisean schreef:
(...)Haar liedjes zijn allemaal perfect :] Videoclips ook. Vooral Baby I die gister als videoclip is uitgekomen.
De video is zoooo leuk, ik vind 'm echt geweldig. Wat ik ook tof vind is dat Almost is Never Enough onderdeel van The Mortal Instruments: City of Bones is.
Omg, net uitgevonden dat Jason Isaacs aka Lucius Malfoy, Kevin speelt in Abduction, de vader van Nathan Harper. Ik dacht hem al te herkenen toen ik de film zag :'D
Bieberen schreef:
(...)
De video is zoooo leuk, ik vind 'm echt geweldig. Wat ik ook tof vind is dat Almost is Never Enough onderdeel van The Mortal Instruments: City of Bones is.
Ik vind het ook wel gaaf dat ze na 3 weken al een nieuwe video heeft klaar liggen :'p
Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
Bieberen schreef:
Omg, net uitgevonden dat Jason Isaacs aka Lucius Malfoy, Kevin speelt in Abduction, de vader van Nathan Harper. Ik dacht hem al te herkenen toen ik de film zag :'D
Hahaha, nu pas? :D
Jasoooooon.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
Ik begin me toch af te vragen wat voor site quizlet begint te worden als ik in een story zie staan: "Okay, eerlijk zijn: wie heeft er gevingerd bij dit hoofdstuk & wie is er klaargekomen?"
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.
Arigatou schreef:
Ik begin me toch af te vragen wat voor site quizlet begint te worden als ik in een story zie staan: "Okay, eerlijk zijn: wie heeft er gevingerd bij dit hoofdstuk & wie is er klaargekomen?"
Allesbehalve een Quizlet site Sommige verhalen gaan idd wel te ver.