• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Years schreef:
    (...)
    Ö Who is ignoring you? En hoe lukt hem/haar dat?! Teach me! (dat was een grapje.)

    Zin in vanavond :3

    Mensen van een RPG. Oh whale. En ja, dan doe je gewoon net alsof ik er niet ben. Not that hard, lol.

    Yesyesyes excited :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Faisean schreef:
    (...)Haar liedjes zijn allemaal perfect :] Videoclips ook. Vooral Baby I die gister als videoclip is uitgekomen.

    De video is zoooo leuk, ik vind 'm echt geweldig. Wat ik ook tof vind is dat Almost is Never Enough onderdeel van The Mortal Instruments: City of Bones is. :Y)

    Moet ik altijd de ene zijn die de eerste move maakt tot een gesprek?


    -

    Omg, net uitgevonden dat Jason Isaacs aka Lucius Malfoy, Kevin speelt in Abduction, de vader van Nathan Harper. Ik dacht hem al te herkenen toen ik de film zag :'D

    Bieberen schreef:
    (...)
    De video is zoooo leuk, ik vind 'm echt geweldig. Wat ik ook tof vind is dat Almost is Never Enough onderdeel van The Mortal Instruments: City of Bones is. :Y)
    Ik vind het ook wel gaaf dat ze na 3 weken al een nieuwe video heeft klaar liggen :'p


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ooh, wat zal het grappig worden vanavond!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bieberen schreef:
    Omg, net uitgevonden dat Jason Isaacs aka Lucius Malfoy, Kevin speelt in Abduction, de vader van Nathan Harper. Ik dacht hem al te herkenen toen ik de film zag :'D

    Hahaha, nu pas? :D
    Jasoooooon. :9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leuk om te weten dat reacties nieuwe kudo's zijn geworden -.-" Af en toe.....


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    Leuk om te weten dat reacties nieuwe kudo's zijn geworden -.-" Af en toe.....

    Maar dat was te verwachten toen vragen om kudo's verboden werd. Irritant allemaal. Kudo + reactie verdien je.


    -

    Een sex one shot staat in de top. Waarom verbaasd dat me niet. (cat)


    -

    Ik begin me toch af te vragen wat voor site quizlet begint te worden als ik in een story zie staan:
    "Okay, eerlijk zijn: wie heeft er gevingerd bij dit hoofdstuk & wie is er klaargekomen?"


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ellery schreef:
    Een sex one shot staat in de top. Waarom verbaasd dat me niet. (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Arigatou schreef:
    Ik begin me toch af te vragen wat voor site quizlet begint te worden als ik in een story zie staan:
    "Okay, eerlijk zijn: wie heeft er gevingerd bij dit hoofdstuk & wie is er klaargekomen?"

    Allesbehalve een Quizlet site :Y)
    Sommige verhalen gaan idd wel te ver.


    -

    Ellery schreef:
    Een sex one shot staat in de top. Waarom verbaasd dat me niet. (cat)


    De kwaliteit van de top holt achteruit.-.-


    Queer zijn is gewoon alles

    Ellery schreef:
    (...)
    Maar dat was te verwachten toen vragen om kudo's verboden werd. Irritant allemaal. Kudo + reactie verdien je.


    Ja ik verwachte het ook maar alsnog het is en blijft irritant. Je hoort het inderdaad te verdienen

    OT: Op dit soort momenten wil ik echt eventjes iemand neerslaan (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial