• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh man, Bioshock Infinite made me cryyyy D':


    Caution first, always.

    Bieberen schreef:
    (...)
    Oh vergeet facebook niet, daar zet ze ook regelmatig onzin dingen op. Twitter gebruikt ze niet meer. Maar ga even na van het feit dat ze minder dan een jaar instagram heeft, dat ze al 952 foto's heeft. Ik heb 120 foto's, en instagram al zo'n twee jaar. That's just not done for a 11 years old kid. (cat) Zelfs m'n vriendinnen, die haar volgen, hebben het erover dat ze zoveel onzin dingen erop zet, en dan nog vaak.


    :') ik heb 0 twitter 0 instagram 0 weetikveel wat dan ook, facebook is eigenlijk de enige hype social media wat ik nog heb, rest is gewoon complete bullshit ook. niet dat ik nu Fb uitsluit maar daar staan meer nuttige dingen op als op een van die anderen, Mits je de goede page's liked (;

    een 11 jarig meisje hoort naar mijn mening niet eens een mobiel te hebben/ instagramm ect ect, leer dat kind buiten spelen ;'3 ipv zombie next gen


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik haat mijn nieuwe laptop. -En jij krijgt overal de schuld van, Elif. Ik zei dat ik het ging doen.
    En ik haat Vodly.to. -Ben ik de enige die advertenties krijgt en super trage video's?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Jezus, dit topic is bijna binnen 24 uur vol. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    Jezus, dit topic is bijna binnen 24 uur vol. o.o


    Echt hè?
    Shame on you all, stelletje spammers.
    Niet dat ik zelf veel spam hoor, nee, ik spam nooit (joehoe)


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Echt hè?
    Shame on you all, stelletje spammers.
    Niet dat ik zelf veel spam hoor, nee, ik spam nooit (joehoe)


    Lol, ik spam ook nooit, maar dan ook noooooooit. (nerd)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom staat er (joehoe) op die smiley? Die smiley lijkt niet echt te juigen. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Malkovich schreef:
    Waarom staat er ( joehoe ) op die smiley? Die smiley lijkt niet echt te juichen. (cat)


    Ik denk dat dat verborgen ironie is, haha :'D


    26 - 02 - '16

    Rembrandt schreef:
    Ik haat mijn nieuwe laptop. -En jij krijgt overal de schuld van, Elif. Ik zei dat ik het ging doen.
    En ik haat Vodly.to. -Ben ik de enige die advertenties krijgt en super trage video's?


    Bij putlocker en sockshare krijg ik wel sinds een tijdje advertenties


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Malkovich schreef:
    Waarom staat er (joehoe) op die smiley? Die smiley lijkt niet echt te juigen. (cat)


    Omdat het een gayhand is...


    Your make-up is terrible

    Filettino schreef:
    Jezus, dit topic is bijna binnen 24 uur vol. o.o


    komt vast door de awesome panda ;D


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Does it hurt your back to kiss your own ass like that?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I want to be able to say "Florida, I'm coming to you baby!" But sadly I can't :c

    Straks heerlijk frituren en gehaktballen draaien met mijn vriendinnen, en dat terwijl we net al een pizza op hebben als avondeten. :P Ik weet het, t is superongezond, maar de leukste jongen die ik ken ziet me toch niet staan, dus ik kan net zo goed zelf zo rond worden als een gehaktbal... love isn't fair :'(


    I wish dreams were like wishes and wishes came true. Because in my dreams I’m always with you!

    ikbenLin schreef:
    Straks heerlijk frituren en gehaktballen draaien met mijn vriendinnen, en dat terwijl we net al een pizza op hebben als avondeten. :P Ik weet het, t is superongezond, maar de leukste jongen die ik ken ziet me toch niet staan, dus ik kan net zo goed zelf zo rond worden als een gehaktbal... love isn't fair :'(


    Is dat niet een beetje te pessimistisch? Is het niet zonde om jezelf rond te eten? Ik snap dat je je rot voelt en dat dit zwaar valt, maar je rond eten is écht geen optie.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16