• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HET STINKT HIER NAAR TENENKAAS D:
    -is dying-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke, ik ga mezelf een schop onder mijn luie kont geven en dingen doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Omfg, mijn gezondheid gaat echt achteruit.

    DAAR GAAN WE DAN.
    *Neemt een duik in haar ingeleverde opdrachten*


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké, schouders d'r onder Myke, en nu verder werken aan je huiswerk. De makkelijke dingen zijn nu klaar. Even doorbijten door de zure appel; zo veel is het niet vandaag, hé?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hatsumomo schreef:
    Wauw, het heeft geregend en dus gaat de buurman zijn planten natspuiten met een tuinslang. Wat is dit voor onzin?

    Als het potplanten zijn, dan is het niet zo gek. :3 Al is het tijdstip wel vreemd. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Als het potplanten zijn, dan is het niet zo gek. :3 Al is het tijdstip wel vreemd. :Y)


    Nee, de heg...


    Your make-up is terrible

    I feel stupid.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sawyer I love you!


    No growth of the heart is ever a waste

    Kut NS.


    I live for the applause, you will die for it.

    Laat het maar hozen ;D
    Er zijn zo veel mensjes in et centrum en kraampjes en die worden dan allemaal nat ;D HA


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I like it, A-HA-A-HA


    Some people are art and do art at the same time

    Ahahaha stom oog.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb zin om iets tegen de muur te smijten. Iets dat een hard geluid maakt, maar niet kapot gaat...
    Zucht, ik zit met een dilemma en ik baal van vanalles en ik weet het gewoon allemaal niet meer en ik heb nergens zin meer in en ik zou het liefste gewoon even een paar dagen van de wereld verdwijnen :3
    Zo, dat is eruit. Ik zal verder niet meer zeuren.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Vanavond wordt weer either awkward of awesome :3.


    i put the fun in funeral