• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Father schreef:
    (...)
    Darling Nikki. Het is niet echt een seks story, maar goed. Moet je maar voorstellen als het er wel eentje was :Y)


    Ik heb 'm gelezen. Zo mooi in detail! Daar kan ik een hoop van leren.


    26 - 02 - '16

    Father schreef:
    (...)
    Darling Nikki. Het is niet echt een seks story, maar goed. Moet je maar voorstellen als het er wel eentje was :Y)


    Haha idd:)

    OT: holy crap0-o


    Queer zijn is gewoon alles

    Father schreef:
    (...)
    Darling Nikki. Het is niet echt een seks story, maar goed. Moet je maar voorstellen als het er wel eentje was :Y)

    Foo Fighters.

    :Y)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 20:04 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Foo Fighters.

    :Y)


    Whaaat? Nee, het originele, Prince.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Whaaat? Nee, het originele, Prince.

    Ik houd niet van Prince, sorreh. :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Father schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat anderen slecht zijn. Ik zeg alleen dat het goed is wat Nikki heeft geschreven. Ik ben bijvoorbeeld heel goed in duistere, fucked up stuff. Ik kan ook wel seks schrijven, maar niet zoals Nikki het zou doen.


    Persoonlijk denk ik dat niemand echt schrijft, zoals iemand anders het zou doen.
    Iedereen heeft een eigen manier van schrijven. :X

    Maar ik begrijp je punt dat je probeert aan te geven dat iedereen een eigen genre of iets heeft waar die goed in kan schrijven
    en het ook wel afhangt waar je kennis, ervaring en interesses liggen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oh, jij bent ook zo'n sukkeltje. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fucking kutlaptop


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat snapt m'n zusje nou niet van het feit dat m'n moeder en ik haar al meerdere malen hebben verteld dat alles wat je doet, dat je dat niet op instagram hoeft te zetten? (cat)

    Bieberen schreef:
    Wat snapt m'n zusje nou niet van het feit dat m'n moeder en ik haar al meerdere malen hebben verteld dat alles wat je doet, dat je dat niet op instagram hoeft te zetten? (cat)


    Nee idd, :O
    Daar is facebook of twitter voor xd
    Sorry, die grap was te makkelijk om te maken.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Arigatou schreef:
    (...)

    Nee idd, :O
    Daar is facebook of twitter voor xd
    Sorry, die grap was te makkelijk om te maken.

    Oh vergeet facebook niet, daar zet ze ook regelmatig onzin dingen op. Twitter gebruikt ze niet meer. Maar ga even na van het feit dat ze minder dan een jaar instagram heeft, dat ze al 952 foto's heeft. Ik heb 120 foto's, en instagram al zo'n twee jaar. That's just not done for a 11 years old kid. (cat) Zelfs m'n vriendinnen, die haar volgen, hebben het erover dat ze zoveel onzin dingen erop zet, en dan nog vaak.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 20:15 ]

    Bieberen schreef:
    (...)
    Oh vergeet facebook niet, daar zet ze ook regelmatig onzin dingen op. Twitter gebruikt ze niet meer. Maar ga even na van het feit dat ze minder dan een jaar instagram heeft, dat ze al 952 foto's heeft. Ik heb 120 foto's, en instagram al zo'n twee jaar. That's just not done for a 11 years old kid. (cat) Zelfs m'n vriendinnen, die haar volgen, hebben het erover dat ze zoveel onzin dingen erop zet, en dan nog vaak.


    Wow. Ik heb 200 foto's (of iets meer) in een halfjaar tijd. Nu voel ik me ook zo obsessief zeg maar.


    26 - 02 - '16

    Arigatou schreef:
    (...)

    Persoonlijk denk ik dat niemand echt schrijft, zoals iemand anders het zou doen.
    Iedereen heeft een eigen manier van schrijven. :X


    Maar ik begrijp je punt dat je probeert aan te geven dat iedereen een eigen genre of iets heeft waar die goed in kan schrijven
    en het ook wel afhangt waar je kennis, ervaring en interesses liggen.

    Well I do agree with you :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bieberen schreef:
    (...)
    Oh vergeet facebook niet, daar zet ze ook regelmatig onzin dingen op. Twitter gebruikt ze niet meer. Maar ga even na van het feit dat ze minder dan een jaar instagram heeft, dat ze al 952 foto's heeft. Ik heb 120 foto's, en instagram al zo'n twee jaar. That's just not done for a 11 years old kid. (cat) Zelfs m'n vriendinnen, die haar volgen, hebben het erover dat ze zoveel onzin dingen erop zet, en dan nog vaak.


    Tjaa, ik vind sowieso dat mensen te veel van hun leven op internet zetten.
    En 952 foto's O.O zoveel foto's heb ik wss in totaal nog niet eens en ik ben 19 xd
    Das echt ontzettend veel zeg. xd

    Lijkt wel een virus dat social media xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.