• Hello,

    Iedereen die naar school gaat heeft leraren en meestal hebben die leraren ook afkortingen. Daarom vroeg ik me af of jullie leraren met rare afkortingen hebben.

    Ik krijg anderhalf uur per week Nederlands van een man met als afkorting F Lap. Wat lees je: Flap. Sindsdien noem ik hem altijd zo als iemand wil weten van wie we les hebben.
    Verder begint het e-mailadres van mijn, hele enge, beeldende vorming docent met zijlstraf. Dat vind ik ook best geinig.
    In de tweede had ik een Duitse invaldocente en haar afkorting had eigenlijk Aap, eerste plus laatste letter van de achternaam; eerste letter van de voornaam, moeten zijn. Maar ze gaven haar maar de afkorting Anp. Dat vind ik nog steeds wel jammer.

    Dus, heb jij leraren met een rare afkorting?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wij hebben een LOL.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bij ons op school letten ze heel erg op awkward afkortingen, de 'raarste' die ik me kan bedenken is SMS.


    i put the fun in funeral

    mijn docenten ( ik heb pas volgende week woesdag les, 1 dag in de week de rest stage)
    Spi, Mok, Tee, Aka, Sli en Beu


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik had eens een MSN, maar zijn echte achternaam was nog vreemder, hij heet namelijk Marsman. (':
    Oh, en mevrouw Pannenkoek. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wij hebben BAX en daar hadden we dan de grap over (Scheikunde docent he) Waarom is henk goed in scheikunde? Hij is een BAXSteen XD Daar lagen we toen in de deuk om maar nu is het minder grappig XD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Arlert schreef:
    Ik had eens een MSN, maar zijn echte achternaam was nog vreemder, hij heet namelijk Marsman. (':
    Oh, en mevrouw Pannenkoek. :'D

    Euh whutttt. Hhaha, echt grappig :W


    -

    Inifinity schreef:
    Jaa .., wij hebben ook afkortingen .., maar wekt anders.
    Als je een wiskunde docent hebt dan is de afkorting 'Wi' en een van de letters (die nog niet bezet is door een andere docent) van de achternaam erachter.
    Als ik dan bijvoorbeeld mnr Spek voor wiskunde heb is de afkorting: WiS
    Heb ik mvr. Kieft foor Nederlands is de afkorting NeK.
    Haha .., tja zo werk het en zo staat het op het rooster .., is korter.
    In de les is Mnr Spek wel gwn Mr Spek en Mw Kieft gen Mw Kieft hoor! Haha


    Zit jij Adelbert...


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead