• Hello,

    Iedereen die naar school gaat heeft leraren en meestal hebben die leraren ook afkortingen. Daarom vroeg ik me af of jullie leraren met rare afkortingen hebben.

    Ik krijg anderhalf uur per week Nederlands van een man met als afkorting F Lap. Wat lees je: Flap. Sindsdien noem ik hem altijd zo als iemand wil weten van wie we les hebben.
    Verder begint het e-mailadres van mijn, hele enge, beeldende vorming docent met zijlstraf. Dat vind ik ook best geinig.
    In de tweede had ik een Duitse invaldocente en haar afkorting had eigenlijk Aap, eerste plus laatste letter van de achternaam; eerste letter van de voornaam, moeten zijn. Maar ze gaven haar maar de afkorting Anp. Dat vind ik nog steeds wel jammer.

    Dus, heb jij leraren met een rare afkorting?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    WILD. Dunno vond hem wel grappig.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    wij hebben nu hele vage afkortingen die ik niet snap wat de eerste letter is niet voornaam
    maar er heet een vrouw die heet Cornett van achter en is Antilliaan maar ik denk altijd aan cornetto's

    op mijn oude school hadden we wel leuke afkortinge
    Baat Boob Brub Dijt Dooj Gast Geur Gram Hara Heet Hooi Lool Stem Tuin Voor Wild


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb Enz, Gsm, Loi (Leidse onderwijs instellingen haha), Wii, Bak, Bir (we noemen hem beer), Bid, Duh, Eng, End, Fat, Fax, Mad, Mak, Mos, Mum, Mus, Nee, Nek, Net, Pap, Pie, Rol, Wie, Wip en Wit op school


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Mijn eco leraar vorig jaar heette serieus pik. Geen grapje.
    Ook had ik een leraar die lok heette en we hadden ook een leraar die dik heette.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Jaa .., wij hebben ook afkortingen .., maar wekt anders.
    Als je een wiskunde docent hebt dan is de afkorting 'Wi' en een van de letters (die nog niet bezet is door een andere docent) van de achternaam erachter.
    Als ik dan bijvoorbeeld mnr Spek voor wiskunde heb is de afkorting: WiS
    Heb ik mvr. Kieft foor Nederlands is de afkorting NeK.
    Haha .., tja zo werk het en zo staat het op het rooster .., is korter.
    In de les is Mnr Spek wel gwn Mr Spek en Mw Kieft gen Mw Kieft hoor! Haha


    Life is full of fake people

    Mijne zijn niet zo raar, haha: YtY, TrT, UnU etc.


    Some people are art and do art at the same time

    Baf en prr


    ©1998

    PAD, UIL en BRO zijn wel de leukste, denk ik. Zoveel grappige afkortingen hebben wij helaas niet bij ons op school :')

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 20:24 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Echt grappige afkortingen hebben we niet. Wel een Mau en een Bak ^^


    Stenenlikker

    Bij ons staan die afkortingen niet eens op het rooster ;o maar ik had even op de roostersite van mijn oude school gekeken en daar staan toch wel een aantal op: ACK, BEH, BEU, BLA, BOA, BOK, BOM, BOO, BRO, GAL, GAS, GOH, HAI, HUM, KOP, OEI, PET, ROL en VLA.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dit topic wordt mijn dood (clown)


    -

    Ik heb nu een docent die heeft als afkorting COLA. Voor de rest heb ik me er nog niet zo in verdiept. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wij hebben een PRO op school. Het is echt een heks -.-


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Bij ons zijn het de eerste drie letters van de achternaam. Wij hebben een Ier, Bar, Box en Fab


    Miep

    Mijn doopnamen zijn Fenna, Anne, Pauline. Fap dus.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'