• Omdat ik niet weer een jaar wilde wachten op een nieuwe meeting waar ik heen mag gaan, heb ik na enige overweging toch besloten om er zelf eentje te organiseren.
    Ik meen me te herinneren dat niet iedereen er de vorige keer bij kon zijn, wat ik uiteraard best jammer vond, hoe meer zielen, hoe meer vreugd natuurlijk.
    Voor alle zieltjes die mee kunnen, probeer ik wat zoets te voorzien...Iets in de aard van cupcakes of muffins en eventuele andere zoetigheden. :Y)
    Je mag natuurlijk ook zelf wat meebrengen en wees vooral niet verlegen, we bijten niet.



    Waar:
    Antwerpen, in het station op het gelijkvloers, naast de ingang van de Starbucks...Waar het altijd is.

    Wanneer:
    In de herfstvakantie.
    Donderdag 31 oktober van 12u20 tot ....

    Aanwezig:
    Naerys/Kim
    Russo/Evelien

    Misschien:
    JustLovegood/Janne
    Scandal/Erica
    Rhodes/Shirley
    Savi/Erika
    Ryler/Naomi
    Avarosa/Nana
    Cirrino/Sofie

    Ideeën:
    - Pizzahut
    - Kaartspelletjes
    - Shoppen
    -

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 0:31 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misschien verplaatsen?

    Ik kan in ieder geval niet. Ik heb een drukke week en zoals ik al had aangegeven, organiseer ik die dag zelf een halloweentocht. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Misschien verplaatsen?

    Ik kan in ieder geval niet. Ik heb een drukke week en zoals ik al had aangegeven, organiseer ik die dag zelf een halloweentocht. =)

    Suggesties voor een datum?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    Suggesties voor een datum?

    Als het snel moet zijn, dan niet. =P
    Ik zit zo goed als ieder weekend gevuld tot en met januari =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Als het snel moet zijn, dan niet. =P
    Ik zit zo goed als ieder weekend gevuld tot en met januari =P

    Als we nu eens een heleboel data verzamelen, dan kunnen we kijken.
    Het hoeft niet persé in het kort zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.