• Omdat ik niet weer een jaar wilde wachten op een nieuwe meeting waar ik heen mag gaan, heb ik na enige overweging toch besloten om er zelf eentje te organiseren.
    Ik meen me te herinneren dat niet iedereen er de vorige keer bij kon zijn, wat ik uiteraard best jammer vond, hoe meer zielen, hoe meer vreugd natuurlijk.
    Voor alle zieltjes die mee kunnen, probeer ik wat zoets te voorzien...Iets in de aard van cupcakes of muffins en eventuele andere zoetigheden. :Y)
    Je mag natuurlijk ook zelf wat meebrengen en wees vooral niet verlegen, we bijten niet.



    Waar:
    Antwerpen, in het station op het gelijkvloers, naast de ingang van de Starbucks...Waar het altijd is.

    Wanneer:
    In de herfstvakantie.
    Donderdag 31 oktober van 12u20 tot ....

    Aanwezig:
    Naerys/Kim
    Russo/Evelien

    Misschien:
    JustLovegood/Janne
    Scandal/Erica
    Rhodes/Shirley
    Savi/Erika
    Ryler/Naomi
    Avarosa/Nana
    Cirrino/Sofie

    Ideeën:
    - Pizzahut
    - Kaartspelletjes
    - Shoppen
    -

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 0:31 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bonafonte schreef:
    Ik heb dan dus school he -_-

    Jij volgt de planning van Leuven?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Jij volgt de planning van Leuven?


    Antwerpen ^^
    En op mijn lessenrooster stond dat ik die week les heb.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh wat zou ik graag komen, maar helaas -.- Ik heb geen vakantie 31 oktober. Wat je mss kan doen is Weerwolven van Wakkerdam en dan je Quizlet versie er van maken XD Weerwolven as Mods, Cupido as Bemiddelaar, Burgers as Quizletters, etc.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb Weerwolven, officieel :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Antwerpen ^^
    En op mijn lessenrooster stond dat ik die week les heb.

    Ah, ik weet dat de meeste hoge scholen in België een week eerder beginnen dan de planning van Leuven, maar zij hebben dan wel een lesvrije week tijdens de hersftvakantie en Leuven heeft geen lesvrije weken in het eerste semester (muv kerstvakantie).

    Whaw, les en toch ga je komen? Badass =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    LacieChan schreef:
    Oh wat zou ik graag komen, maar helaas -.- Ik heb geen vakantie 31 oktober. Wat je mss kan doen is Weerwolven van Wakkerdam en dan je Quizlet versie er van maken XD Weerwolven as Mods, Cupido as Bemiddelaar, Burgers as Quizletters, etc.

    God, wat leuk! =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ah, ik weet dat de meeste hoge scholen in België een week eerder beginnen dan de planning van Leuven, maar zij hebben dan wel een lesvrije week tijdens de hersftvakantie en Leuven heeft geen lesvrije weken in het eerste semester (muv kerstvakantie).

    Whaw, les en toch ga je komen? Badass =P


    Ik doe Universiteit, dus das nog eens anders ;P
    En ik ben om 12 uur uit, en zou tegen 10 na - 15 na aan het Station kunnen zijn :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Ik doe Universiteit, dus das nog eens anders ;P
    En ik ben om 12 uur uit, en zou tegen 10 na - 15 na aan het Station kunnen zijn :')

    Oh, maar unief/hoge school maakt tegenwoordig niet uit. :')
    Alles wordt univeritycollege. Want ik ken mensen bij mij op school (hogeschool) die de planning van Leuven volgen.

    Ik zeg nu altijd Leuven omdat Leuven zowat heel België bestuurd. Ik zit eigenlijk ook deels bij Leuven. :Y)

    Oh, ik wil echt naar de meeting. Ik baal ervan dat ik de vorige keer niet kon. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Oh, maar unief/hoge school maakt tegenwoordig niet uit. :')
    Alles wordt univeritycollege. Want ik ken mensen bij mij op school (hogeschool) die de planning van Leuven volgen.

    Ik zeg nu altijd Leuven omdat Leuven zowat heel België bestuurd. Ik zit eigenlijk ook deels bij Leuven. :Y)

    Oh, ik wil echt naar de meeting. Ik baal ervan dat ik de vorige keer niet kon. D:


    Ja, dat was jammer :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Er is een kleine kans dat ik kan komen, ten eerste
    ik woon in nederland
    Ik heb school
    En ik moet het zelf betalen

    Maar als ik iets wil, dan lukt het me ook ^^
    Ik laat nog wel iets weten!


    I'm cursed with the burning-stroopwafel-spell

    Jammer het is best ver van mij.
    Maar ik zal kijken wat ik kan doen.
    x


    True friends stab you in the front.

    Antwerpen is echt nog geen 3 kwartier van mij vandaan
    Alleen hebben jullie Belgen denk ik andere vakanties dan wij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bonafonte schreef:
    Ik lust al niks zoet, Kimmie, dus op mij moet je niet letten :')

    Voor jou dan een broodje...kaas? :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    Voor jou dan een broodje...kaas? :')


    Voor op de trein? :'D
    Gewoon een extra knuffel is ook goed :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jammer genoeg geen vakantie


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow