• Omdat ik niet weer een jaar wilde wachten op een nieuwe meeting waar ik heen mag gaan, heb ik na enige overweging toch besloten om er zelf eentje te organiseren.
    Ik meen me te herinneren dat niet iedereen er de vorige keer bij kon zijn, wat ik uiteraard best jammer vond, hoe meer zielen, hoe meer vreugd natuurlijk.
    Voor alle zieltjes die mee kunnen, probeer ik wat zoets te voorzien...Iets in de aard van cupcakes of muffins en eventuele andere zoetigheden. :Y)
    Je mag natuurlijk ook zelf wat meebrengen en wees vooral niet verlegen, we bijten niet.



    Waar:
    Antwerpen, in het station op het gelijkvloers, naast de ingang van de Starbucks...Waar het altijd is.

    Wanneer:
    In de herfstvakantie.
    Donderdag 31 oktober van 12u20 tot ....

    Aanwezig:
    Naerys/Kim
    Russo/Evelien

    Misschien:
    JustLovegood/Janne
    Scandal/Erica
    Rhodes/Shirley
    Savi/Erika
    Ryler/Naomi
    Avarosa/Nana
    Cirrino/Sofie

    Ideeën:
    - Pizzahut
    - Kaartspelletjes
    - Shoppen
    -

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 0:31 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cirrino schreef:
    Hey, ik kan misschien komen. Mijn leerkracht had de foute datum gegeven voor de drie daagse en ik ben zo stom geweest om dat niet te checken wanneer we vakantie hebben. Dus zet me maar bij misschien (:

    Staat er tussen (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik zal het aan mijn moeder vragen of ik mag.
    Gelukkig woon ik in brabant ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik had een probleem met mijn lessenrooster, dat nu opgelost is. Maar dan heb ik geen les meer tot twaalf uur, maar tot 10, en begin ik weer om 1. Ik weet niet of dit echt impact heeft op de meeting, maar ik kan altijd wel heel eventjes langsspringen en misschien breng ik een klasgenootje mee, als ze dat wil :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Of eventueel na mijn les van 3 uur langskomen, dat kan ik ook doen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Russo werd Helado ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    savi -> alae

    Ik ga dit in het oog moeten houden of ik kom anders helemaal niet af. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Misschien dat we de mensen kunnen mailen, wie weet weten de mensen nu beter als ze kunnen komen of niet.

    Idk of ik eigenlijk kom, ik ben eigenlijk nog altijd aan het wachten opdat mijn vriendin me contact opneemt, totdien weet ik niets.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zit momenteel te twijfelen, ik wil graag nog een keer naar Antwerpen, maar ik wil ook naar de write-in in Gent, die twee dingen vallen op dezelfde dag.

    Iemand al een idee wat we eventueel zouden doen, want mijn 'vakantie'week zit al behoorlijk vol met schoolwerk en als het gewoon om te hangen is, zal ik niet afkomen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als dit nog doorgaat, want Kim zelf kan al niet. En ik heb pas om 1 uur les, en ik ga nu niet echt vroeger opstaan als er niemand komt...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helaas zit ik die dag op school ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh in dat geval. Naja ik kom van Brugge, dus als het tot 1u dan zou duren heeft het ook weinig zin.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, moest ik nog zeggen.
    Ik weet niet of ik kan komen dus ik weet ook niet of het dan nog nut heeft dat het doorgaat.
    Mijn ouders hebben van de ene dag op de andere beslist dat ze op reis gaan en ik moet thuis blijven om op de hond te letten.
    De hond meenemen is ook geen optie omdat hij te oud is en hij om de 4uur minsten buiten moet.
    Dus ik vroeg me af of ik het topic mocht sluiten of zijn er mensen die het over willen nemen?
    Ik kan het misschien wel naar een andere datum verplaatsen maar ik kan nu nog niet zeggen welke dat zal zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.