• Komt tot zien, komt tot zien. Ik bied je hierbij de kans om een fortuin binnen te halen!

    Hoe?
    Simpel! Door het onderstaande geluid te raden. Als je het denkt te weten, plaats dan een reactie in dit topic. Diegene die het het eerst raadt, mag de prijs in ontvangst nemen. Taxfree. :Y)

    Waarom? Zit er een addertje onder het gras?
    Hell no. Ik heb een aantal credits verzameld en kwam tot de conclusie dat ik hier eigenlijk niks mee doe. En uiteindelijk: geld maakt niet gelukkig, maar geld delen wel.

    Het idee is afkomstig van Qmusic. Je hebt daar namelijk een soortgelijk spel, alleen wordt daar de prijs verhoogd elke keer als iemand het geluid niet raadt. Ik heb helaas geen onuitputtelijke creditflow, maar kan je wel blij maken met 20 credits.

    Ja, je leest het goed! Maar liefst 20 credits.

    Het geluid
    (Ik hoop dat iedereen toegang heeft tot het geluid, anders moet ik iets anders proberen)

    Mocht niemand het geluid raden, dan geef ik jullie eens in de zoveel tijd een hint.



    Good luck. (:

    Hint:
    - Het is een gebruiksvoorwerp.
    - Het betreft een activiteit die met de hand gedaan kan worden; het gaat om een specifieke handeling.
    - Het is niet eetbaar.
    - Het geluid wordt gemaakt met enkel het voorwerp en de hand.
    - Het voorwerp kan iets dierlijks bevatten.
    - Het voorwerp en de handeling zijn apart van elkaar al genoemd, maar ik moet ze toch echt samen zien.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 21:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tape
    Koffiebonen malen

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 17:11 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ijsblokjes machine
    Badzout potje
    Korrels vissenvoer


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Een eiwekker die je op de juiste tijd draait
    Zo'n apperaatje dat je opwind en dat het dan gaat lopen/rijdem what ever


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    een keukentimer?


    -

    Het klinkt ook alsof je een cadeau uitpakt. (:
    Of de post openscheurt.
    Of is het een schaar???


    -

    een prop maken? (A)


    -

    Iemand die een kipschnitzel eet?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik denk echt aan een blender ofzo. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Stukken van een krop sla afscheuren? Klittenband? eehhmm, behang er af trekken? een shirt kapot scheuren?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Eiwekker?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Het klinkt als zo'n regenmaker.
    Of klitteband.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    @ Fauxlivia heeft nog steeds echt niemand het geraden??


    -

    Perpermolen


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Zo'n ding waarmee je pluisjes van je kleding kan halen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een ui die gepeld wordt.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen