• Komt tot zien, komt tot zien. Ik bied je hierbij de kans om een fortuin binnen te halen!

    Hoe?
    Simpel! Door het onderstaande geluid te raden. Als je het denkt te weten, plaats dan een reactie in dit topic. Diegene die het het eerst raadt, mag de prijs in ontvangst nemen. Taxfree. :Y)

    Waarom? Zit er een addertje onder het gras?
    Hell no. Ik heb een aantal credits verzameld en kwam tot de conclusie dat ik hier eigenlijk niks mee doe. En uiteindelijk: geld maakt niet gelukkig, maar geld delen wel.

    Het idee is afkomstig van Qmusic. Je hebt daar namelijk een soortgelijk spel, alleen wordt daar de prijs verhoogd elke keer als iemand het geluid niet raadt. Ik heb helaas geen onuitputtelijke creditflow, maar kan je wel blij maken met 20 credits.

    Ja, je leest het goed! Maar liefst 20 credits.

    Het geluid
    (Ik hoop dat iedereen toegang heeft tot het geluid, anders moet ik iets anders proberen)

    Mocht niemand het geluid raden, dan geef ik jullie eens in de zoveel tijd een hint.



    Good luck. (:

    Hint:
    - Het is een gebruiksvoorwerp.
    - Het betreft een activiteit die met de hand gedaan kan worden; het gaat om een specifieke handeling.
    - Het is niet eetbaar.
    - Het geluid wordt gemaakt met enkel het voorwerp en de hand.
    - Het voorwerp kan iets dierlijks bevatten.
    - Het voorwerp en de handeling zijn apart van elkaar al genoemd, maar ik moet ze toch echt samen zien.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 21:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik doe voor de lol mee, ik denk een puntenslijper.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik kan jammer genoeg niks horen. Het leek me leuk om mee te doen. Niet voor de credits, van ik heb creidts zat, maar voor de fun.


    -

    Ellery schreef:
    Ik kan jammer genoeg niks horen. Het leek me leuk om mee te doen. Niet voor de credits, van ik heb creidts zat, maar voor de fun.

    Niks horen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ellery schreef:
    Ik kan jammer genoeg niks horen. Het leek me leuk om mee te doen. Niet voor de credits, van ik heb creidts zat, maar voor de fun.


    Ik kan hem wel horen. Kom je wel gewoon op de site terecht?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik hoor iets van krakend plastic... en anders chips dat verkruimeld word..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Niks horen?


    "It looks like you have a Flash blocker browser setting or extension. Please enable Flash to hear sound."
    Ik ging dus van alles doen, nog steeds niks."


    -

    Papier scheuren?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik dacht aan scheurend papier xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het klinkt trouwens ook als een krabber, hoe heet zo'n ding ookalweer?, die over tegels krast.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Plastic tasje/chipszakje dat wordt verfrommeld?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dit is leuk :Y)

    Het klinkt wel een beetje zoals het klinkt als ik mijn katten borstel ='D

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 22:51 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een pakje drinken dat word leeg geslurpt?
    Nee ik heb werkelijk geen idee...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Succes met raden! :'D Ik ga eerst een nappy doen. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een hark? ;D thisisfun


    You are beautiful, you are love.

    Geld dat wordt verscheurd? :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."