• Komt tot zien, komt tot zien. Ik bied je hierbij de kans om een fortuin binnen te halen!

    Hoe?
    Simpel! Door het onderstaande geluid te raden. Als je het denkt te weten, plaats dan een reactie in dit topic. Diegene die het het eerst raadt, mag de prijs in ontvangst nemen. Taxfree. :Y)

    Waarom? Zit er een addertje onder het gras?
    Hell no. Ik heb een aantal credits verzameld en kwam tot de conclusie dat ik hier eigenlijk niks mee doe. En uiteindelijk: geld maakt niet gelukkig, maar geld delen wel.

    Het idee is afkomstig van Qmusic. Je hebt daar namelijk een soortgelijk spel, alleen wordt daar de prijs verhoogd elke keer als iemand het geluid niet raadt. Ik heb helaas geen onuitputtelijke creditflow, maar kan je wel blij maken met 20 credits.

    Ja, je leest het goed! Maar liefst 20 credits.

    Het geluid
    (Ik hoop dat iedereen toegang heeft tot het geluid, anders moet ik iets anders proberen)

    Mocht niemand het geluid raden, dan geef ik jullie eens in de zoveel tijd een hint.



    Good luck. (:

    Hint:
    - Het is een gebruiksvoorwerp.
    - Het betreft een activiteit die met de hand gedaan kan worden; het gaat om een specifieke handeling.
    - Het is niet eetbaar.
    - Het geluid wordt gemaakt met enkel het voorwerp en de hand.
    - Het voorwerp kan iets dierlijks bevatten.
    - Het voorwerp en de handeling zijn apart van elkaar al genoemd, maar ik moet ze toch echt samen zien.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 21:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een zoutmolending? Zo eentje waar je aan draait en zout uit komt?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ergens word ik gek omdat ik het geluid gewoon niet kan herkennen..



    Misschien een aardappelschilmesje?
    Of een ander schilmesje?


    en anders is het een schaar dat door bosjes knipt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een mes dat in een ui zit te sneiden? Pfff ik wil het weten D:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Jeeeej, ik kan het horen :'D
    Het lijkt veel op een slijpers en op chips kauwen. Of express kruimels maken van chips.


    -

    Ik denk dat het tijd word voor een tip. (";


    Chaos is a ladder.

    Klinkt ook veel als scheuren.


    -

    Vanillivi schreef:
    Ik denk dat het tijd word voor een tip. (";

    Ik heb een uurtje terug een tip in de beginpost gezet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vanillivi schreef:
    Ik denk dat het tijd word voor een tip. (";


    Ze heeft al een hint gegeven.


    Physics is awesome

    Een broek die langs elkaar schuurt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit gaat echt raar klinken, omdat ik suck in zule dingens: maar misschien pers je iets in een machine, waarbij die geluid vrijkomt?


    -

    Is het een rasp?

    Ik spam teveel nu xp


    -

    Simpel !
    Het is een boek ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Tandenborstel? Tape? Klittenband?

    een vuilniszak :W
    een harp


    -

    oooh ooh, ik weet het!! een bezem!! Het kan toch ook van die soort zijn waarmee je de badkamer schoonmaakt??


    -