• Komt tot zien, komt tot zien. Ik bied je hierbij de kans om een fortuin binnen te halen!

    Hoe?
    Simpel! Door het onderstaande geluid te raden. Als je het denkt te weten, plaats dan een reactie in dit topic. Diegene die het het eerst raadt, mag de prijs in ontvangst nemen. Taxfree. :Y)

    Waarom? Zit er een addertje onder het gras?
    Hell no. Ik heb een aantal credits verzameld en kwam tot de conclusie dat ik hier eigenlijk niks mee doe. En uiteindelijk: geld maakt niet gelukkig, maar geld delen wel.

    Het idee is afkomstig van Qmusic. Je hebt daar namelijk een soortgelijk spel, alleen wordt daar de prijs verhoogd elke keer als iemand het geluid niet raadt. Ik heb helaas geen onuitputtelijke creditflow, maar kan je wel blij maken met 20 credits.

    Ja, je leest het goed! Maar liefst 20 credits.

    Het geluid
    (Ik hoop dat iedereen toegang heeft tot het geluid, anders moet ik iets anders proberen)

    Mocht niemand het geluid raden, dan geef ik jullie eens in de zoveel tijd een hint.



    Good luck. (:

    Hint:
    - Het is een gebruiksvoorwerp.
    - Het betreft een activiteit die met de hand gedaan kan worden; het gaat om een specifieke handeling.
    - Het is niet eetbaar.
    - Het geluid wordt gemaakt met enkel het voorwerp en de hand.
    - Het voorwerp kan iets dierlijks bevatten.
    - Het voorwerp en de handeling zijn apart van elkaar al genoemd, maar ik moet ze toch echt samen zien.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 21:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je gaat echt veel face palmes veroorzaken als het antwoord er eenmaal is hahaha.xD


    You were born original, don't die as a copy.

    Comanche schreef:
    Oooo. Als jullie het weten, gaan jullie denken: "Ooooh. Dat had ik kunnen weten!"

    Jep, waarschijnlijk wel D:

    Een rits?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Meh, I kinda give up.

    Comanche schreef:
    Oooo. Als jullie het weten, gaan jullie denken: "Ooooh. Dat had ik kunnen weten!"

    Haha, jij ziet er zeker wel de lol van in hé? ;p. Maar yeah, dat zou zo iets voor mij kunnen zijn. Maar ja, dat weet je niet meteen. + Ik ben hier zo slecht in. Er zijn zoveel geluiden waarvan het zou kunnen zijn!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Degene naast me zegt 'Het is dat je gordijnen dicht of open trekt.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Grasmaaier? Ofzo....


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    En sommigen zaten/zitten er al zo dichtbij. :Y)

    Ik ben goed in geheimen bewaren. hint hint ^^


    -

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    En sommigen zaten/zitten er al zo dichtbij. :Y)

    En nu wil ik ook weten of het met eten te maken heeft, aangezien 80% van de posts daarover gaan. :'D

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 21:07 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caffeine schreef:
    (...)
    Haha, jij ziet er zeker wel de lol van in hé? ;p. Maar yeah, dat zou zo iets voor mij kunnen zijn. Maar ja, dat weet je niet meteen. + Ik ben hier zo slecht in. Er zijn zoveel geluiden waarvan het zou kunnen zijn!


    Boom, you're right.:Y) Dit is echt lastig, ´k ben in zulke dingen echt slecht!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Heeft iedereen het überhaupt wel in huis? :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OH OH OH HET SLIJPEN VAN EEN POTLOOD????


    You were born original, don't die as a copy.

    Beaton schreef:
    (...)
    En nu wil ik ook weten of het met eten te maken heeft, aangezien 80% van de posts daarover gaan. :'D


    Dat vroeg ik dus net ook al!

    Heeft het met eten te maken? D:

    Hagelslag? D: Een Koelkast D: Een deurtje? D:


    Ik wil gewoon weten wat het is XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    BLINDS OMHOOGTREKKEN!!!


    -

    SPECS schreef:
    OH OH OH HET SLIJPEN VAN EEN POTLOOD????

    Is al een paar keer gevraagd, dacht ik eerst ook. ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Weet je hoe erg het mij frustreert -.- Vooral omdat er op pagina 2 ofzo staat dat er 1 heel dichtbij is.. Maar alle mogelijkheden op pagina 1 en 2 zijn voor mijn gevoel al opgenoemd XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you