• Komt tot zien, komt tot zien. Ik bied je hierbij de kans om een fortuin binnen te halen!

    Hoe?
    Simpel! Door het onderstaande geluid te raden. Als je het denkt te weten, plaats dan een reactie in dit topic. Diegene die het het eerst raadt, mag de prijs in ontvangst nemen. Taxfree. :Y)

    Waarom? Zit er een addertje onder het gras?
    Hell no. Ik heb een aantal credits verzameld en kwam tot de conclusie dat ik hier eigenlijk niks mee doe. En uiteindelijk: geld maakt niet gelukkig, maar geld delen wel.

    Het idee is afkomstig van Qmusic. Je hebt daar namelijk een soortgelijk spel, alleen wordt daar de prijs verhoogd elke keer als iemand het geluid niet raadt. Ik heb helaas geen onuitputtelijke creditflow, maar kan je wel blij maken met 20 credits.

    Ja, je leest het goed! Maar liefst 20 credits.

    Het geluid
    (Ik hoop dat iedereen toegang heeft tot het geluid, anders moet ik iets anders proberen)

    Mocht niemand het geluid raden, dan geef ik jullie eens in de zoveel tijd een hint.



    Good luck. (:

    Hint:
    - Het is een gebruiksvoorwerp.
    - Het betreft een activiteit die met de hand gedaan kan worden; het gaat om een specifieke handeling.
    - Het is niet eetbaar.
    - Het geluid wordt gemaakt met enkel het voorwerp en de hand.
    - Het voorwerp kan iets dierlijks bevatten.
    - Het voorwerp en de handeling zijn apart van elkaar al genoemd, maar ik moet ze toch echt samen zien.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 21:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    het draaien van een peper en zout molen
    Met een steen over de grond schrapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Popcorn of chips verpulveren in zo'n vermaler. Geen blender, een vijzelt of zoiets heet het volgens mij. Iets daarin vermalen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Met een borstel over een borstel vegen? :'D chips/popcorn dat je in een bak gooit?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    met n sneeuwschepper, sneeuw van een tegel afschrapen/vegen/halen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Popcorn eten?


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Het inelkaar frommelen van chips.

    Het gladstrijken van een chipszakje?


    Do what people say you can't.

    Iets vervrommelen/verkreukelen
    Iets verscheuren

    Zo moeilijk dit! Maar leuk bedacht. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    de bladzijden van een boek door je vingers laten glijden. aan de zijkant zeg maar dus niet echt bladeren als in lezen XD. denk ik


    No growth of the heart is ever a waste

    Malzahar schreef:
    volgens mij zijn het bladzijdes heel snel door je vingers laten gaan zo door een blad of boek bladeren :3 ?

    daamn XD


    No growth of the heart is ever a waste

    Okay poging 2: het wrijven over een haarborstel met de vingers XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een ananas snijden, met een ananassnijder :Y)

    Een plastic zak in elkaar frommelen? Met je slippers (die van die ribbeltjes aan de onderkant heeft) over de stenen wrijven? Met iets over een kast gaan?
    Ehhh... een koelkast die kapot is? :'). Lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het snijden van een appel.

    Not quite yet!

    (Ik moet dit echt vaker doen. *.*)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 11:21 ]


    "I shut my eyes in order to see.'