• Komt tot zien, komt tot zien. Ik bied je hierbij de kans om een fortuin binnen te halen!

    Hoe?
    Simpel! Door het onderstaande geluid te raden. Als je het denkt te weten, plaats dan een reactie in dit topic. Diegene die het het eerst raadt, mag de prijs in ontvangst nemen. Taxfree. :Y)

    Waarom? Zit er een addertje onder het gras?
    Hell no. Ik heb een aantal credits verzameld en kwam tot de conclusie dat ik hier eigenlijk niks mee doe. En uiteindelijk: geld maakt niet gelukkig, maar geld delen wel.

    Het idee is afkomstig van Qmusic. Je hebt daar namelijk een soortgelijk spel, alleen wordt daar de prijs verhoogd elke keer als iemand het geluid niet raadt. Ik heb helaas geen onuitputtelijke creditflow, maar kan je wel blij maken met 20 credits.

    Ja, je leest het goed! Maar liefst 20 credits.

    Het geluid
    (Ik hoop dat iedereen toegang heeft tot het geluid, anders moet ik iets anders proberen)

    Mocht niemand het geluid raden, dan geef ik jullie eens in de zoveel tijd een hint.



    Good luck. (:

    Hint:
    - Het is een gebruiksvoorwerp.
    - Het betreft een activiteit die met de hand gedaan kan worden; het gaat om een specifieke handeling.
    - Het is niet eetbaar.
    - Het geluid wordt gemaakt met enkel het voorwerp en de hand.
    - Het voorwerp kan iets dierlijks bevatten.
    - Het voorwerp en de handeling zijn apart van elkaar al genoemd, maar ik moet ze toch echt samen zien.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 21:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een sinaasappel die in partjes wordt geschieden van elkaar.

    *gescheiden

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 16:06 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hint geplaatst. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Blender


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een keukenmachine


    26 - 02 - '16

    Een mes dat iets snijdt? Een schaar die iets knipt?


    Physics is awesome

    Een staafmixer


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een nietmachine?
    Of een perforator

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 16:08 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    hmm,
    kauwgum in zo'n potje


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Een koffiezetapparaat dat de koffiebonen eerst perst in plaats van in een pad of cupje.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een pan waar iets in word gebakken?


    Physics is awesome

    Een pepermolen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Een stuk vlees dat uit z'n verpakking wordt gehaald.


    26 - 02 - '16

    De krant die verfrommeld wordt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Zo'n ding waar peper in zit en waar je aan moet draaien?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Het slijpen van een mes
    Ongekookte rijst dat ergens wordt ingedaan


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!