• Komt tot zien, komt tot zien. Ik bied je hierbij de kans om een fortuin binnen te halen!

    Hoe?
    Simpel! Door het onderstaande geluid te raden. Als je het denkt te weten, plaats dan een reactie in dit topic. Diegene die het het eerst raadt, mag de prijs in ontvangst nemen. Taxfree. :Y)

    Waarom? Zit er een addertje onder het gras?
    Hell no. Ik heb een aantal credits verzameld en kwam tot de conclusie dat ik hier eigenlijk niks mee doe. En uiteindelijk: geld maakt niet gelukkig, maar geld delen wel.

    Het idee is afkomstig van Qmusic. Je hebt daar namelijk een soortgelijk spel, alleen wordt daar de prijs verhoogd elke keer als iemand het geluid niet raadt. Ik heb helaas geen onuitputtelijke creditflow, maar kan je wel blij maken met 20 credits.

    Ja, je leest het goed! Maar liefst 20 credits.

    Het geluid
    (Ik hoop dat iedereen toegang heeft tot het geluid, anders moet ik iets anders proberen)

    Mocht niemand het geluid raden, dan geef ik jullie eens in de zoveel tijd een hint.



    Good luck. (:

    Hint:
    - Het is een gebruiksvoorwerp.
    - Het betreft een activiteit die met de hand gedaan kan worden; het gaat om een specifieke handeling.
    - Het is niet eetbaar.
    - Het geluid wordt gemaakt met enkel het voorwerp en de hand.
    - Het voorwerp kan iets dierlijks bevatten.
    - Het voorwerp en de handeling zijn apart van elkaar al genoemd, maar ik moet ze toch echt samen zien.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 21:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hout schuren


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eh, dinges....
    Lamellen open/dicht doen? wat een stom woord eigenlijk


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    (...)
    Is al een paar keer gevraagd, dacht ik eerst ook. ;p


    MEH.='c


    You were born original, don't die as a copy.

    Shion schreef:
    Weet je hoe erg het mij frustreert -.- Vooral omdat er op pagina 2 ofzo staat dat er 1 heel dichtbij is.. Maar alle mogelijkheden op pagina 1 en 2 zijn voor mijn gevoel al opgenoemd XD

    I feel you. DDDD: Ik ben ook gefrustreerd, lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    2 koekjes die tegen elkaar aan schuren?



    Ik weet trouwens niet wat je bedoelt met gebruiksvoorwerp... Alles voor mij een gebruiksvoorwerp XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een lucifer aanstrijken?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bubbeltjesplastic? Scheermes? :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Valdez schreef:
    Een lucifer aanstrijken?

    Daar zat ik dus ook aan te denken.


    -

    Een blikopener :O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blender?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    is het een pot? Het is een gebruiksvoorwerp en meesten moet je iets van het pot eraf halen. Dat is dan het speciefieke handeling met je hand. :W


    -

    Het vliesje van de knoflookteen verwijderen?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Een punt ban potlood schrijven

    Een pennendop eraf halen
    Zak chips open trekken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Iets op je toast/cracker smeren? :'DDDD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    Iets op je toast/cracker smeren? :'DDDD


    Zoals hagelslag. Hagelslag, het antwoord op alles.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you