• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

-

Kan er ook nog wel bijkomen..

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Ellery schreef:
    Hahaha. ik heb medelijden met veel Quizletters. Die hebben morgen allemaal school, terwijl ik mooi thuis kan blijven :Y)

No need to pity me, I'm glad I can go to school. I'm going to undress my crush with my eyes tomorrow. -wbw-

Take me to wonderland

Imber schreef:
    (...)
    No need to pity me, I'm glad I can go to school. I'm going to undress my crush with my eyes tomorrow. -wbw-

Go for it (wbw)

-

Jezus gaan jullie nu met zijn 2'en alle topics bumpen? En waarom betaald die fucktard me nou niet gewoon, dan heb ik mijn beloning en hij zijn kut website.

[ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 23:26 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Rot gewoon een eind op met je reclame; ik heb er een blog nota bene voor! (cat)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Hmpf.. Verplicht op bed gaan en op staan omdat je het anders niet red -.-

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Waarom reageer je nieeeet D:

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

You know that I love you boy - Hot like Mexico.

Don't walk. Run, you sheep, run.

I hope this day will be better than yesterday.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Caffeine schreef:
    You know that I love you boy - Hot like Mexico.

Don't call my name - Don't call my name. Alejandro.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Dan maar 'ns gaan slapen hé! Maar eerst een peuk, I guess :3.

[ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 0:07 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Jack*ss... *sshole
    Oh neee.. Nu weet ik niet meer wat daar staat.. Kom op... Als je het wil verbergen, doe het dan beter..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Caffeine schreef:
    You know that I love you boy too girl - Hot like Mexico.

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

Ik heb zo geen zin in de komende week. *sigh*

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

yeah morgen !! na bijna anderhalf jaar terug thuis wonen eindelijk weer op mezelf wonen ^^

Dit topic is gesloten omdat het maximum van ontelbaar veel berichten is bereikt

[ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 0:20 ]

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·