• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Jeetje, ik schrok me dood.


    -

    Comanche schreef:
    (...)
    Ik heb een reden: rode week.
    Bah. Iedereen kan de pot op wat mij betreft. Nou ja, behalve sommige mensen dan. :'D

    Het stomme is dat die van mij al geweest is. Dus ik weet niet waarom ik chagrijnig ben. :'D

    Rhodes schreef:
    Ik hoop echt dat het beter gaat meevallen dit schooljaar, en dat het cliché "het is in het vijfde jaar en daar zijn ze allemaal wel volwasener" zijn woord gaat houden. Anders wordt het weer een lange jaar.
    Eén pluspunt: ik mag al beginnen aftellen naar Londen. *O*

    Wens ik ook voor mijn zesde jaar nu maar de hoop ben ik al kwijt gespeeld. :]

    ot: omfgg haha ik wil niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet niet.


    effort never betrays you

    Ik wil dat het morgen is. Ik wil mijn boeken hebben ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Draculea schreef:
    (...)
    Het stomme is dat die van mij al geweest is. Dus ik weet niet waarom ik chagrijnig ben. :'D

    PMS. :Y) Slaaptekort, gewoon verveeld, geïrriteerd door iets wat je hebt gelezen/gehoord. Er is altijd wel een reden. :v


    "Well, well. Look who we've got here!"

    BAM. HEB JE NOG EENS VIJFTIG CREDITS. IRONISCH.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Voor het eerst sinds mijn tumblr-leven heb ik mijn tumblr aangepast. Voorheen is het altijd Blub geweest met dezelfde theme en nu is het Be welcome met een totaal ander theme. Whoopwhoop :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wat de fuck. Wat is er mis met het christendom, althans die uit het dorp waar ik woon. Euthanasieartsen zijn geen moordenaars for fucks sake.


    26 - 02 - '16

    Beaton schreef:
    I don't like religions. At all.


    Ik ook niet. Zeker naar wat ik vanavond heb gehoord.


    26 - 02 - '16

    Krijg lekker de tering, teringwijf. Ik haat je zo erg. LAAT HEM VERDOMME ZIJN EIGEN DINGEN BESLISSEN. Als hij het wil, dan laat je hem lekker. Kutwijf. Ik ben zó kwaad. Ugh. Ik donder je nog echt een keer het huis uit. Ik haat je zo erg. Haat haat haat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    En dan zou ik zeker ook een moordenaar zijn omdat ik mensen in mijn gedachten dood wens en haat. Ga toch de boom in met je gezeik.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Ik ook niet. Zeker naar wat ik vanavond heb gehoord.

    Wazzup? D: Pb?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik moet me nu serieus heel erg inhouden om niet gewoon op te staan en haar gewoon eens even heel duidelijk te maken dat ze lekker op kan flikkeren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ailurophilia schreef:
    Wat de fuck. Wat is er mis met het christendom, althans die uit het dorp waar ik woon. Euthanasieartsen zijn geen moordenaars for fucks sake.

    Tja, sommige dingens zijn in feite wel moord, maar het pijn is ook ondraaglijk.


    -

    Nou, dan niet. Doe ik moeite het uit te leggen >.>


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.