• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Ellery schreef:
    (...)
    Tja, sommige dingens zijn in feite wel moord, maar het pijn is ook ondraaglijk.


    Dus? Zou jij mensen die ondraaglijke pijn moeten verdragen, laten leven als ze dat zelf niet eens meer willen? Dat vind ik nog meer moord/marteling, dan iemand uit z'n lijden verlossen.


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt zo nerveus voor morgen (cat)
    Ik hoop dat alles goed verloopt en ik in de klas zit met mijn vriendinnen en die goed meevalt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Dus? Zou jij mensen die ondraaglijke pijn moeten verdragen, laten leven als ze dat zelf niet eens meer willen? Dat vind ik nog meer moord/marteling, dan iemand uit z'n lijden verlossen.


    Ik vind het eerder zelfmoord. Maar goed, mensen vinden mijn gedachten allesbehalve leuk om te horen, dus laat ik het hierbij.


    -

    Ik ben naar de kapper geweest en een pluk haar blijft in mijn oog zitten, wat resulteert in een traanoog. Ik sta op het punt die pluk af te knippen. Ja.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Idk, heb ineens zo'n zin in de winter. Weer lekker geurkaarsjes aansteken, warme chocolademelk voor de openhaard. Alzheimer stichting doen. Heerlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    omgggg sia is zo geweldig met lang haar omg. <3


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Nou hopelijk wordt het morgen wat.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Meer dan 5 uur The Last of Us gespeeld vandaag. Mijn hoofd doet pijn nu :l


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    Meer dan 5 uur The Last of Us gespeeld vandaag. Mijn hoofd doet pijn nu :l


    *steelt spel*


    Uuuuugh, ik verveel me. Waarom is mijn leven zo saai?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik wil een playstation 3 en dan kom ik dagenlang mijn kamer niet uit omdat ik black ops 2 speel (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Save me from what I've become.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En nu komt het moeilijke , een deel van je gedicht wegdoen zodat het allemaal bij elkaar past (huil)


    -

    Oh mijn fucking god. Ik haat je echt zo gruwelijk erg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bye bye spidey.


    You are beautiful, you are love.

    Overal las ik dingen over 'the conjuring', dus ik dacht 'dan zal ik ook maar gaan kijken'. Die film is zo overroepen.. --'


    Think happy, stay happy.