• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Buh, ik wil niet meer naar school, ik ben zo bang dat ik het opnieuw niet red...


    Your make-up is terrible

    Let's do this.

    Ellery schreef:
    Hahaha. ik heb medelijden met veel Quizletters. Die hebben morgen allemaal school, terwijl ik mooi thuis kan blijven :Y)


    Er zijn vast ook wel dagen waarop jíj naar school moet en anderen vrij zijn :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ellery schreef:
    Hahaha. ik heb medelijden met veel Quizletters. Die hebben morgen allemaal school, terwijl ik mooi thuis kan blijven :Y)

    Ik heb zes maanden zomervakantie gehad in twee jaar. Daarnaast hoefde ik dit jaar maar twee daagjes in de week naar school. Beat that. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hatsumomo schreef:
    Buh, ik wil niet meer naar school, ik ben zo bang dat ik het opnieuw niet red...

    Je kunt het liefje, dat weet Mitchie zeker :3 Nu doe je iets wat je leuk vind!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hatsumomo schreef:
    Buh, ik wil niet meer naar school, ik ben zo bang dat ik het opnieuw niet red...

    Ahww, je kan het! Dat weet ik zeker!
    Samen redden we het dit jaar ;D -Want ik ben dit jaar als de schijt voor stage xd-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fijn, nu word ik arrogant genoemd omdat ik in de war ben en hoofdpijn heb. What the actual fuck. Kan ik er wat aan doen dat jij steeds van gedachten veranderd. :/ Donder maar lekker op dan, als ik dan toch zo 'arrogant' ben. Doei he.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    omgg, i have just been killed + revived, strangest feeling ever , Do not do that again ._. hehe <3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ugh. Fuck you.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh, waarom vergeet ik alles? Had ik me voorgenomen om vroeg in bed te duiken, wilt mama nog gaan eten ineen restaurant - wat ik overigens niet zo erg vond, maar Okay... Komen we thuis en ruim ik mijn spullen op voor school, en vind ik mijn slot van mijn kruisje niet meer. Uuuuugh. D: Dat wordt dan overmorgen sleuren met boeken. :c ik ben zo'n mislukkeling.


    help

    What the Hell. Mag ik ook eens iets zelf beslissen?
    Wat een ongelooflijke zeikerds zijn jullie, zeg. Godverdomme. (cat).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sydrian schreef:
    (...)

    Er zijn vast ook wel dagen waarop jíj naar school moet en anderen vrij zijn :')

    Kan, maar de kans is vrij klein. Ik ben 4/7 dagen in de week vrij. (wbw)


    -

    Comanche schreef:
    (...)
    Ik heb zes maanden zomervakantie gehad in twee jaar. Daarnaast hoefde ik dit jaar maar twee daagjes in de week naar school. Beat that. :Y)

    Holy crap, dat noem ik nou oneerlijk (no_chears)


    -

    Waarom doe je toch zo.. Jesus.


    they come, they go

    De domheid doet verbazen ._____.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."