• Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

Rollen:

Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    -
    -

Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Melody Daisiree Williams // ginnypond
    -
    -

Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // Valdez
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    -
    -

Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    Emma Anna Wood // Porseleintje

Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness

Zevende jaar
    Victoire Wemel // Ellison
    Teddy Lupos // Edgar
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Andreas Ramone Donovan // Edgar

Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.

Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss

Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)

Zelfbedachte personages mogen ook!

Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen:
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // Dooddoenervo
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten: Bradley Campbell // Dooddoenervo Afdelingshoofd Zwadderich
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // IsA20
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema

Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver:

Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // Valdez
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean

Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss

Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Jager: Victoire Wemel // Ellison
    Jager:
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:

Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

Stamboom:

Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)

Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.

Invullijstje

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:

Veel Plezier!

Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit klaar voor de speech van het schoolhoofd. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.

praattopic
    Rollentopic

TOPIC 2!!!

[ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 18:59 ]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Lucy Wemel
    Ik heb nog steeds geen lege coupe gevonden en blijf wat zenuwachtig om me heen staan, overal lopen er leerlingen of blijven aan de kant in de gang staan, ik kijk de coupes in en glimlach hier en daar wat tegen de andere. Een jongen komt naar me toe gelopen en ik kijk hem aan, hij stopt bij me.
    'Hallo? ga je voor het eerst?' vraagt hij. Ik glimlach even vriendelijk naar hem. 'Hallo! Nee dit is mijn tweede jaar, maar als ik het goed begrijp ben jij wel eerste jaar?' Ik glimlach weer vriendelijk naar hem

Teddy Lupin | Huffelpuf | Zevende jaar.
    Vic glimlachte, waar Teddy warm van werd. "Ik vind het juist wel interessant. En ik wil graag voldoende NEWTs halen om een opleiding te volgen voor Heler. Ik vind het fijn om mensen te helpen, dus het lijkt me echt iets voor mij. En wat wil jij gaan doen bij het Ministerie?" Teddy knikte. Ze hielden dezelfde gesprekken al voor een tijdje, waardoor Teddy al vaag wist dat Vic Heler wilde worden. Toch vergat hij het steeds weer. Hij haalde zijn schouders op. "Geen idee. Het lijkt het meest voornamelijke, weet je. Ik zou nooit kunnen lesgeven of Schouwer worden. Of Heler. Dus wat anders zit er op de het Ministerie?" Teddy keek op toen de deuren van de coupé open gleden en Cat daar verscheen. "Ehh hooi," zei ze. Teddy zwaaide kort en glimlachte. "Hee Cat. Leuke vakantie gehad?"

kindness is never a burden.

Emma Anne Wood
    Fijn. Jared had het voor elkaar gekregen. Ik zat naast Eloise, het nieuwe meisje uit Frankrijk. Ze leek me echt heel aardig. Misschien werden we nog wel vriendinnen, we lagen hoogstwaarschijnlijk op dezelfde slaapkamer/slaapzaal. Jared zat aan mijn andere kant en stootte me aan. Ik keek hem vragend aan en hij gaf een onopvallend knikje richting James. Mijn ogen schoten richting James die glimlachte. Vanbinnen smolt ik, jezus wat was hij leuk! Heel vaak vroeg ik me af of hij me ook leuk zou vinden. Vast niet, ik was gewoon een meisje uit zijn zwerkbalteam, niks bijzonders dus. Ik schudde de gedachtes over James af en richtte me tot Eloise.
    'Heb je zin in het schooljaar, Eloise? We zitten in dezelfde afdeling en James ook, dus je kent ten minsten al iemand. Dan is het vast een stuk minder eng' zei ik en vanbinnen was ik trots op mezelf. Ik sprak iemand aan die ik niet kende, normaal gesproken zou ik het niet durven.

My mom says I'm pretty, so fuck you

Eloise Clarette Dubois || Gryffindor || 4e jaars

Ik keek van James naar Mason, zelf was ik dol op Quidditch en aangezien ik nu ook een Gryffindor was, kon ik niks anders dan hopen dat ze de cup zouden winnen. Stiekem hoopte ik ook nog op een plekje in het team, maar dat was hard trainen en afwachten tot was de aanvoerder, James dus blijkbaar, zou beslissen. Echter was de enige positie waar ik echt goed in was zoeker en daar was maar één plekje voor, dus de kans was niet super groot, gezien ik nieuw was en dergelijke.
    Opeens vroeg Sadara iets over vakantie. Mijn wenkbrauwen vormden zich tot een frons. "Excusé moi, maar snauwde je niet een minuut keleden dat je het niet over vakantie wielde hebben?" vroeg ik haar met een ietwat sarcastische toon in mijn stem. Het was misschien niet het slimst om weer meteen dit soort opmerkingen te maken, maar ik kon het gewoon niet laten. Het was toch zo? Moest ze zich maar niet zo vaag gedragen.
    Ik merkte op dat Jared exact hetzelfde aan het meisje naast mij, Emma dus -gosh, wat veel namen in één keer, maar zij begon tegen mij te praten, na een tja... soort verliefde blik op James te hebben gericht. Blijkbaar was Potter populair. 'Heb je zin in het schooljaar, Eloise? We zitten in dezelfde afdeling en James ook, dus je kent ten minsten al iemand. Dan is het vast een stuk minder eng.'
    "Kezellig! En hoezo zou 'et überhaupt eng zijn? Ies James zijn kapsel zo erk, wanneer 'ij net uit bed komt?" vroeg ik grappend. "Maar iek heb er 'eel veel zien ien. 'et kan niet erker zijn dan nok een jaar met al die tutjes," vervolgde ik ietwat serieuzer.

Happy Birthday my Potter!

James Potter

'Wat leuk, James! Kefeliciteerd,' zegt Eloise en ik grijns. Ik was er echt blij mee. M'n ouders helemaal trots. 'Kom op James, we weten allebei dat het team mijn wachter-skills niet kan missen.' Zegt Mason en ik kijk hem aan. 'Iédereen kan een bal tegenhouden. Maar ik moet toegeven, jij ben wel de beste erin.' Zeg ik lachend. 'We moeten dit jaar de zwerkbalcup winnen,' zegt Mason 'Als ik Zwadderich met de cup zie weglopen, word ik misselijk.' Ik knik even, 'Ik ook. Ik hoor Albus nu al mij irriteren. Zoiets ga ik dus echt niet de hele zomer volhouden, "Haha, Griffoendor heeft verloren onder James toezien,"' Ik ril grijnzend en kijk de coupé rond. 'Hoe was jullie vakantie?' Vraagt Sadara. Ik trek mijn wenkbrauwen op, ze wou toch niet over de vakantie praten? 'Excusé moi, maar snauwde je niet een minuut keleden dat je het niet over vakantie wielde hebben?' Zegt Eloise en ik knik even, 'Hoe was je vakantie?' Hoor ik Jared aan Emma vragen en ik kijk nieuwsgierig naar hun kant op. Emma lijkt meer gefocust op Eloise en vraagt aan haar: 'Heb je zin in het schooljaar, Eloise? We zitten in dezelfde afdeling en James ook, dus je kent ten minsten al iemand. Dan is het vast een stuk minder eng' Ik kijk op. 'Mason ook,' mompel ik. 'Jared en Sadara zitten in Ravenklauw in het vijfde en zesde jaar,' voeg ik er aantoe. Ik kijk even naar buiten. 'Kezellig! En hoezo zou 'et überhaupt eng zijn? Ies James zijn kapsel zo erk, wanneer 'ij net uit bed komt?' Ik kijk de twee meisjes aan. Zo erg was mijn haar toch niet? Ik kijk naar boven om mijn haar te zien. Niet dat het lukt... Ik zie alleen wat plukjes die her en der verschillende kanten opsteken. 'Maar iek heb er 'eel veel zien ien. 'et kan niet erker zijn dan nok een jaar met al die tutjes,' zegt Eloise en ik knik begrijpend. 'Een van mijn tantes zat op Beaubatons' zeg ik glimlachend. 'Die heeft ook wel eens over de "tutjes" verteld. Mijn moeder is echt grappig in de buurt van tante Fleur.' Ik dacht even aan het woord Zeur die mijn moeder nogsteeds als bijnaam aan Tante Fleur. Tot ergernis van mijn vader.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Catherine Gabriëlle Yorkwill

Teddy zwaaide kort en glimlachte. "Hee Cat. Leuke vakantie gehad? Ik voelde mijn hoofd roder en roder worden. "Ehh... Hi Teddy" Snel probeerde ik mijn gezicht te verbergen door mijn hutkoffer op het rek te tillen, wat niet lukte. "Eh... Dus" ik zette de hutkoffer naast me . "Ja jij?" Sputterde ik. Wat deed die jongen toch met me?

I like my choices. I hope she likes hers.

Verry short one^^

Dooddoenervo schreef:
    [Een personeelslid voor Campbell?]

Ik heb Mikealson? Verzin maar ff waar hij staat.

Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

Bradley Campbell

Ik besluit een frisse neus te gaan halen en berg mijn perkament en veer op. Ik sta op en aai Snorkels non even en loop naar buiten. In de gangen is het heel stil tijdens de vakantie dus was het lekker rustig. Ik loop de trappen af en denk aan vanavond. Het lekkere feestmaal en kennis maken met de eerstejaars. Alhoewel ik denk dat De eerstes van mijn afdeling me al zullen haten. Gewoon omdat ik ook de andere afdelingen een kans geef. Ik kom aan in de hal en zie James Mikealson staan. Ik loop naar hem toe. 'Hallo James! Alles goed met jou?'

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

[Ik reageer morgen]

James Mikealson

Ik kijk nog even tevreden de ziekenzaal door en knik dan. Helemaal goed. Alles was op voorraad, het was opgeruimd en helemaal schoon. Het was typisch iets voor mij om op het laatste moment te beginnen, maar het is af. Dus ik ben blij. Ik loop de hal op en doe een knoop van mijn blouse open, een vaste gewoonte. Ik haat het als het helemaal dicht zit. Ik leun tegen de muur in een hal en steek mijn handen in mijn zakken. Opeens hoor ik voetstappen en ik kijk naast me. Campbell. 'Hallo James! Alles goed met jou?' vraagt hij en ik knik. 'Ja, ja. Chill. Met jou?' vraag ik met mijn bekende grijns.

Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen

Zo stoer mogelijk loop ik het perron op, ik heb mijn dreuzel-ouders een mijn mooie en geliefde Jaguar achter me gelaten. Gelukkig weten mijn ouders af mijn wereld, zodat er geen moeilijke vragen komen. Trots steek ik mijn borst vooruit zodat je mijn Klassenoudste-Badge nóg beter kan zien. "Klassenoudste moet erdoor! Gil ik om me door de menigte te wurmen. Als ik een aantal trein-ramen heb gepaseert, heb ik al een paar nieuwelingen gespot, maar nog niet de mensen die ik zoek. Ik besluit ín de trein te gaan zoeken. Ik kom langs een paar coupé's met eerste jaars die nerveus voor zicht uit staren. Maar dan ondek ik eindelijk de fel gekleurde haren van Teddy. O dear hij zit bij die nerdjes Vicky en Kat, wat ziet hij daar nou in? Ik trek de coupé-deur open en dribbel op de onwijs knappe jongen af, geef hem 3 kusjes op zijn wang en dribbel weg, de coupé uit. Grijnzend kijk ik achterom "Zo dat is ook weer geregeld". In de volgende coupé
    -oke ik gebruik echt té vaak coupé- zitten een jongen en een meisje die in een rare taal (spaans ofzo) tegen elkaar aan het praten zijn.y’den-river maar noem me maar Fay" "OMG!" Mijn blik valt op een trendy tas naast het meisje " Is dit een limited edition Dior 003?"

Benzema...?

Sorry voor slechte spelling maar het is geschreven op me mobiel

[ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 12:57 ]

[Is er nog iemand voor Scorpius?]

Sidera nostra contrahent solem lunamque

| hier ook weer: mede geschreven/bedacht door Lugano |

Emma Anne Wood
    'Kezellig! En hoezo zou 'et überhaupt eng zijn? Ies James zijn kapsel altijd zo erk, wanneer 'ij uit bed komt?' vroeg Eloise me. Ik grinnikte kort.
    'Je zou het misschien niet zeggen, maar ik ben best verlegen en bang voor nieuwe dingen. Maar dat van James zijn kapsel, weet ik eerlijk gezegd niet. Want jongens en meisjes slapen op verschillende kamers, maar het heeft er beter uitgezien dat wel ja' zei ik en vanbinnen was ik supertrots op mezelf. Ik praatte met iemand die ik pas net ontmoet had!
    'Maar iek 'eb er 'eel veel zin in. 'et kan ook niet erker dan nok een jaar met die tutjes' zei Eloise. En ik glimlachte, Eloise was echt super aardig! Nu snapte ik waarom ik zo vlot tegen haar kon praten, ik beschouwde haar al als vriendin.
    'Een van mijn tantes zat op Beaubatons' zei James glimlachend. 'Die heeft ook wel een over de "tutjes" verteld. Mijn moeder is echt grappig in de buurt van tante Fleur'
    Ik draaide me om, omdat ik vond dat Jared al een tijdje niets gezegd had.
    'Jared, is het vierde jaar moeilijk?' vroeg ik aan mijn een jaar oudere beste vriend. Hij haalde zijn schouders op. 'Het gaat opzich wel, maar jij hoeft je geen zorgen te maken nerdje' zei hij grappend en tikte met zijn vinger op mijn neus. Ik glimlachte naar hem.
    'Zo erg ben ik niet, hoor' zei ik fronsend.
    'O, jawel nerd' zei hij grinnikend.
    'Ik ga hier niet op in, Jared' zei ik nep-boos en sloeg mijn armen over elkaar heen.
    'Oke, oke. Ander onderwerp dan? Hoe gaat het met je broer?'
    Ik glimlachte dankbaar. 'Pfft, Robin werkt dus met draken. Papa had hem op dat idee gebracht. In zijn tijd was iemand zijn broer dat ook en Robin was meteen enthousiast' zei ik.
    Jared grinnikte. Ik keek hem met een op getrokken wenkbrauw aan.
    'Wat?' Vroeg ik.
    'Nee niks' zei hij nog steeds grinnikend.
    'Zeg gewoon, Jarrie'
    'Nee'
    'Oke. Dan niet, maar ik kom er wel achter'

My mom says I'm pretty, so fuck you

Benzema schreef:
    James Mikealson

Ik kijk nog even tevreden de ziekenzaal door en knik dan. Helemaal goed. Alles was op voorraad, het was opgeruimd en helemaal schoon. Het was typisch iets voor mij om op het laatste moment te beginnen, maar het is af. Dus ik ben blij. Ik loop de hal op en doe een knoop van mijn blouse open, een vaste gewoonte. Ik haat het als het helemaal dicht zit. Ik leun tegen de muur in een hal en steek mijn handen in mijn zakken. Opeens hoor ik voetstappen en ik kijk naast me. Campbell. 'Hallo James! Alles goed met jou?' vraagt hij en ik knik. 'Ja, ja. Chill. Met jou?' vraag ik met mijn bekende grijns.

Bradley Campbell

Hij knikt. 'Ja, ja chill. Met jou? Vraagt hij met zijn beroemde grijns. 'Met mij is alles goed hoor, heel druk met het voorberijden van het nieuwe jaar. De eerstes gaan het makkelijk hebben dit jaar.' antwoord ik. Ik kijk even om me heen en zie Heer Hendrik langs zweven hij ziet ons ook en haalt zijn haast onthoofde hoofd van zijn nek als begroeting. En dan bedenk ik me iets. 'Zeg, heb jij Kist al gezien? Niet dat ik hem normaal vaak zie maar je ziet hem wel af en toe langszweven.' vraag ik aan James.

[ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 11:05 ]