• Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

Rollen:

Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    -
    -

Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Melody Daisiree Williams // ginnypond
    -
    -

Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // Valdez
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    -
    -

Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    Emma Anna Wood // Porseleintje

Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness

Zevende jaar
    Victoire Wemel // Ellison
    Teddy Lupos // Edgar
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Andreas Ramone Donovan // Edgar

Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.

Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss

Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)

Zelfbedachte personages mogen ook!

Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen:
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // Dooddoenervo
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten: Bradley Campbell // Dooddoenervo Afdelingshoofd Zwadderich
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // IsA20
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema

Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver:

Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // Valdez
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean

Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss

Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Jager: Victoire Wemel // Ellison
    Jager:
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:

Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

Stamboom:

Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)

Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.

Invullijstje

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:

Veel Plezier!

Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit klaar voor de speech van het schoolhoofd. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.

praattopic
    Rollentopic

TOPIC 2!!!

[ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 18:59 ]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

James Potter

Zodra we op perron 9 ¾ zijn, loop ik weg van pap, mam, Albus en Lily. Dit was mijn vierde jaar, ik had echt geen ouders meer nodig. Ik trek mijn koffer achter me aan en loop een rondje in de hoop iets bekends te zien. Mijn bezem, die oven mijn schouder hangt aai ik trots. Aanvoerder! Ik ben er echt trots op! Ik loop toch maar de trein in en zoek een coupé. Van pap en mam had ik thuis al afscheid genomen. Ik ga dat dus echt niet op het perron doen! Hopelijk komt Lily ook in Zwadderich. Dan is het tenminste lekker rustig in de leerlingenkamer. Misschien moet ik Lily wel pesten met haar zenuwen net als ik bij Albus deed. Dat was trouwens echt grappig, al vond hij van niet. Ik zie een coupé met een meisje erin die ik niet ken. Ik schuif de deur open en kijk haar aan. 'Hallo!' roep ik vrolijk en ik loop naar binnen. 'Mag ik hierbij zitten?' Ik haal mijn bezem van mijn schouder en leun erop. 'Ik ben James, by the way, James Potter.'

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

[MT, Reageer zo.]

Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

Lucy Wemel

Samen met mijn ouders loop ik naar perron 9 ¾ deze keer ben ik niet zo zenuwachtig als vorig jaar toen mijn eerste jaar begon, was benieuwd wat dit jaar me weer zou brengen, aan de ene kant had ik er weer zin in om mijn favoriete vakken te volgen, en mijn vrienden weer te zien. aan de andere kant hoop ik dat het weer snel vakantie is en ik weer naar huis kan. Maar wie weet word dit een net zo leuke jaar als de vorige. Ik loop door de muur waar 9 ¾ is en kijk naar de rode trein, het is al aardig druk met eerste jaar die hun ouders gedag zeggen en zenuwachtig de trein in lopen.
    Ik zeg mijn ouders gedag en loop de trein in waar ik een lege coupe zoek.

Maerwynn Dacre
    Als ik op 9 ¾ ben kijk ik naar de kleine leerlingen waarvan ik de gezichten nooit eerder heb gezien, waarschijnlijk de eerste jaars, weer wat leerlingen om te pesten, mijn lippen vormen een gemene grijns als ik al bedenk hoe het jaar eruit komt te zien, en dat misschien de eerste jaars al op hun eerste dag bang zijn voor iemand. Ik loop de trein in en zoek een lege coupe waar ik bij het raam ga zitten even naar de leerlingen kijk die door de gangpad loop en dan uit het raam kijkt.

Eloise Clarette Dubois || Gryffindor || 4e jaars

Gelukkig was het nog rustig, dus had ik een lege coupé kunnen bemachtigen. Ik had Pandora uit zijn kooi gehaald en nu zat hij op zijn vaste plek op mijn schouder. Mijn ogen dwaalden langs de mensen die buiten op het perron stonden, kinderen die afscheid namen van hun ouders, ouders die maar niet op konden houden met zwaaien naar hun kinderen die al in de trein zaten, enzovoort. Het was heel anders dan ik gewend was. Lawaaieriger en een kleurrijker gezelschap.
    Lichtelijk verbaasd keek ik op, toen er een jongen in de deuropening van mijn coupé was verschenen. Hij leek ongeveer mijn leeftijd te hebben en het eerste dat aan hem opviel, was zijn bezem. 'Hallo,' riep hij vrolijk. 'Mag ik hierbij zitten? Ik ben James, by the way, James Potter.' Ik glimlachte en knikte. Potter... waar had ik die naam eerder gehoord? Was dat niet de achternaam Britse jongen die in de tweede tovenaarsoorlog Voldemort had verslagen? Als dat zo was, dan was James vast familie van hem... wow.
    'Iek ben Eloise Clarette Dubois,' stelde ik mijzelf voor. 'En natuurlijk mak je erbij zieten,' vervolgde ik op dezelfde vrolijke toon, als hij had gebruikt bij zijn begroeting. Ik irriteerde mij wel aan mijn accent, maar probeerde het te negeren. 'En Potter als ien familie van 'arry Potter?' Ik besloot het hem maar gewoon meteen te vragen. Ten eerste was ik er nieuwsgierig naar en ten tweede zou ik anders misschien nooit het antwoord weten. Dat was nog veel irritanter dan het gewoon vragen en het misschien fout hebben.

Happy Birthday my Potter!

Edward 'Teddy' Remus Lupin | Huffelpuf | Zevende jaar.
    Teddy dumpte zijn hutkoffer in de coupé en plofte neer op de zachte stof van het bankstel. Hij was nog steeds moe. Vroeg opstaan was niet echt Teddy's ding. Aangezien hij het appartementje waar hij nu in woonde maar voor de zomervakantie had gehuurd, moest hij al voor negen uur buiten zijn. Daarna was Teddy nog een koffie gaan drinken om dan aan zijn laatste jaar Hogwarts te beginnen. Of dat hoopte hij, in ieder geval. Zijn leven was anders dan dat van zijn 'familie'. Teddy wilde het geld van de Potters of de Weasleys niet en Andromeda was een aantal jaar geleden overleden. Ook al was ze nog niet oud, ziekte had de laatste van de Tonks familie geveld.
    Teddy sprong overeind toen hij zijn naam hoorde. Hij keek uit het raam en zag Victoire Weasley staan, tussen de menigte. Ze leek op zoek te zijn naar hem. Of naar Catherine. Zonder dat hij het zelf wilde kleurde Teddy's haar roze. Hij kon er niet aan doen, maar telkens hij Vic zag kreeg hij kriebels in zijn buik. Hij liep de coupé uit, waar hij Vic vond terwijl ze de hutkoffer op de trein probeerde te krijgen.
    "Hee, Vic. Zal ik je helpen?" vroeg hij en grinnikte. Ted ving zijn eigen blik op in het raam van de trein en zag tot zijn opluchting dat zijn haar terug blauw werd.

kindness is never a burden.

Mijn topicas

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Alessandra Bella Catarina Romano || Zwadderich

Aan de zijde van mijn broer loop ik het perron op en ik kijk om me heen. Er is nog niks veranderd, precies hetzelfde als de jaren ervoor. Kinderen die afscheid nemen van hun ouders, vele koffers en krijsende beesten. Gezellig.. 'Ik hoop voor die nieuwelingen hier dat onze coupé nog vrij is, anders moet Hunter even hallo zeggen.. Daar hebben ze denk ik niet heel veel zin in, maar oké.' mompelt mijn broer en ik knik. Hunter laat een krijs horen en ik draai mijn hoofd een beetje om. Weer zo'n domme eerstejaars die op zijn staart staat, nou ja. Hij moet niet klagen dat er nu drie grote krassen in zijn been staan. Ik loop de trein in en loop naar onze coupé. Ja, zo noem ik het gewoon. We zitten hier al vanaf het eerste jaar, dus ik beschouw het een beetje als eigendom. 'Leeg, hebben die even geluk.' zeg ik en plof neer. Cristiano neemt plaats op de bank tegenover me en Hunter vind een plek op mijn schoot. 'Nou.. Ben benieuwd wat dit jaar weer gaat brengen.' mompel ik.

[Als Alessandra en Cristiano met elkaar praten kan je er trouwens altijd vanuit gaan dat het Italiaans is xd Wie wil ze meeten?]

Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

Nicholas Francis Richards-Puire
    Mijn borst steek ik vooruit, zodat mijn glimmende badge extra goed ten recht komt. Ik kijk minachtend om me heen naar de kleine nieuwelingetjes, die niet weten wat hen te wachten staat. Enkel de aankomende Zwadderichjes lijken het mij waard hier te staan. Griffoendor, de afdeling van hopeloze grootheidswaan, Ravenklauw die van afgezonderde betweterigheid, en dan Huffelpuff, die van waardeloos trouw. Nee, het is Zwadderich waar je daadwerkelijk iets leert als je er terecht komt. Al heb je natuurlijk wel al iets in je mars nodig, wil je geaccepteerd worden door de grootste afdeling van alle vier. Ik negeer mijn zusje die nog bij mijn ouders staat, en wuif mijn ouders zelf goedendag. Pompeus loop ik de trein in, en loop naar de fijnste Coupé, nu bemachtigd door vier, nerveuze eerstejaars.
    Het wegjagen van hen is makkelijker dan een Schroeistaartige Skreeft boosmaken. Ik plof neer, en kijk grijnzend voor me uit.

Lily Luna Potter
    Ik sprong op en neer, waardoor mijn rode haar opgewonden heen en weer dartelt naast me. Ik kijk omhoog naar mijn moeder, Ginny, en mijn vader Harry. Het valt me op dat we veel bekijks trekken met zijn drieën, maar veel aandacht besteed ik er niet aan. Toch, als de trein in beeld komt, houdt ik halt. Ik voel het holle gevoel in mijn maag dat de laatste dagen steeds vaker optrok weer terugkomen- alleen nu minstens vijf keer heftiger. Abrupt houd ik stil- Net zoals Harry en Ginny, als ze mijn twijfeling opmerken. "Weet je nog wat we gezegd hebben?" Zegt Ginny fluisterend, en ik knik zwijgzaam. Ze omhelzen me, en, na een uitgebreid afscheid, loop ik de laatste paar meters naar de trein in mijn eentje, met in mijn rug de ogen van mijn ouders. Als ik het opstapje van de trein opstap, kijk ik terug, en glimlach. Dan loop ik de trein binnen, maar dan komt het volgende besef. Ik ken niemand, waar moet ik zitten?

Tijd voor koffie.

Victoire Weasley.
    Ik keek op toen ik een flits van roze zag, en trok een wenkbrauw op. Hij ging dit jaar toch niet voor roze, toch? Ik keek op toen ik Teddy Lupin's vertrouwde stem hoorde. "Hee, Vic. Zal ik helpen?" Blauw haar. Ik schudde mijn hoofd. Waarschijnlijk had ik me het gewoon verbeeld. "Ja, graag. Dit ding is echt loodzwaar." Hij grinnikte. "Mijn Lightbeam bezem, alle schoolboeken, behalve natuurlijk Waarzeggerij, ganzenveren, perkament, mijn schooltas, en ga zo maar door." Ik glimlachte naar hem, zette de koffer neer en omhelsde hem. Ik had er eerst over getwijfeld, maar het was wel Teddy. "Ik heb je gemist." zei ik.

-Mech, een beetje kort.-

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

James Sirius Potter

Het meisje knikt en ik stap naar binnen. 'Iek ben Eloise Clarette Dubois,' stelt ze zichzelf voor en ik grijns. 'En natuurlijk mak je erbij zieten,' Ik til mijn koffer met veel moeite op het bagagerek en ga zitten. Mijn bezem leg ik naast me neer en ik kijk haar aan. 'En Potter als ien familie van 'arry Potter?' Vraagt ze en ik knik. 'Ja, ik ben de oudste zoon van hem. Ik heb nog een broertje in de derde en een zusje in de eerste. Ben jij Frans ofzo? Je naam klinkt Frans en je accent klinkt ongeveer hetzelfde als mijn tante. Mijn tante is ook Frans,' grijns ik en ik haal mijn hand door mijn haar. 'Ik praat echt veel te veel.' Mompel ik erachter aan, 'Is dit je eerste jaar hier? Ik heb je namelijk nog nooit gezien. In welke afdeling zit je en in welk jaar? Kam je Zwerkballen?' Ratel ik in een keer door en ik lach even. 'Sorry,' zeg ik dan.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

| That's allright, I like it (: |
    Edward 'Teddy' Remus Lupin | Huffelpuf | Zevende jaar.
    Teddy trok een wenkbrauw op toen Vic haar hoofd schudde. "Is er wat?" vroeg hij en ging snel met zijn hand ongemerkt over zijn gezicht en dan door zijn haar. Hij was bang dat er nog ergens een restje eten zou hangen of dat Vic de roze kleur had opgemerkt. Toen ze zei dat de hutkoffer echt loodzwaar was, nam Teddy hem vast en tilde hem op om het ding zo op de trein te krijgen. Ook al was hij niet één van de sterkste, dat kon Teddy wel. "Mijn Lightbeam bezem, alle schoolboeken, behalve natuurlijk Waarzeggerij, ganzenveren, perkament, mijn schooltas, en ga zo maar door." In zijn hoofd ging hij door de spullen die hijzelf had meegenomen in de hoop niks te vergeten. Op misschien ganzenveren na had hij alles was Vic ook had.
    Het blonde meisje glimlachte en sloeg haar armen om Teddy's nek heen. "Ik heb je gemist," zei ze. Teddy glimlachte en wat ongemakkelijk plaatste hij zijn handen op Vics heupen. "Ik jou ook. Klaar voor het laatste jaar?" Teddy gebaarde met zijn hoofd naar de gang waar zijn coupé zich bevond en liep toen met Victoire's koffer erheen.

kindness is never a burden.

Bradley Campbell

Ik zit aan mijn bureau te schrijven, ik bereidt het schooljaar voor. Plotseling strijkt er iets aan mijn been, het is snorkels. Snorkels is een lapjeskat die ik al dertig jaar heb, dat is het vreemde aan de kat. Hij is al dertig en verstaat elk woord dat je zegt. Ik richtte mijn aandacht terug op mijn perkament en begin verder te schrijven.

Cuthbert Kist

Ik lees mijn aantekeningen terug door, het zijn al oude aantekeningen. Omdat ik alleen nieuwe moet maken als er iets gebeurt dateerd mijn nieuwste aantekening van 1998 de slag om Zweinstein en de val van jeweetwel.

[Ik weet het, niet veel:) een leerkracht/personeel voor Campbell?]

[ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:49 ]

Dooddoenervo schreef:
    Bradley Campbell

Ik zit aan mijn bureau te schrijven, ik bereidt het schooljaar voor. Plotseling strijkt er iets aan mijn been, het is snorkels. Snorkels is een lapjeskat die ik al dertig jaar heb, dat is het vreemde aan de kat. Hij is al dertig en verstaat elk woord dat je zegt. Ik richtte mijn aandacht terug op mijn perkament en begin verder te schrijven.

Cuthbert Kist

Ik lees mijn aantekeningen terug door, het zijn al oude aantekeningen. Omdat ik alleen nieuwe moet maken als er iets gebeurt dateerd mijn nieuwste aantekening van 1998 de slag om Zweinstein en de val van jeweetwel.

[Ik weet het, niet veel:) een leerkracht/personeel voor Campbell?]

- Ik wil je niet beledigen maar je hoevelheid is tegen de regels... Bij allebei.. - Wie wil iemand uit leerjaar 6 ontmoeten? -

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Victoire Weasley.
    Ik zag zijn ongemakkelijke glimlach en was bang dat ik iets had gedaan wat te ver ging als vrienden. Al gauw voelde ik zijn handen op mijn heupen, wat een vladderig gevoel in mijn maag opleverde. Mijn wangen kleurden lichtelijk rood en ik keek Teddy aan. Wat was dat nou? "Ik jou ook. Klaar voor het laatste jaar?" Hij gebaarde naar de coupe waar zijn hutkoffer al stond. Hij had die van mij al meegenomen naar de coupe. "Dankjewel, Teddy. Lief van je." Glimlachte ik. Ik nam plaats op een van de stoelen, en haalde mijn toverstaf uit mijn broekzak. "Eindelijk ben ik meerderjarig." Ik zette mijn woorden kracht bij door de spreuk Avis uit te spreken, waardoor er kwetterende gele vogeltjes uit de punt spoten. Ik was een week geleden jarig, en ik was er verschrikkelijk blij mee.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Faisean schreef:
    (...)

- Ik wil je niet beledigen maar je hoevelheid is tegen de regels... Bij allebei.. - Wie wil iemand uit leerjaar 6 ontmoeten? -

'Minimaal 90 woorden regels per post' Het zijn er 107.:)

[ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:57 ]