• Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    -
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Melody Daisiree Williams // ginnypond
    -
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // Valdez
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    -
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Ellison
    Teddy Lupos // Edgar
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Andreas Ramone Donovan // Edgar

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen:
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // Dooddoenervo
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten: Bradley Campbell // Dooddoenervo Afdelingshoofd Zwadderich
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // IsA20
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver:


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // Valdez
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Jager: Victoire Wemel // Ellison
    Jager:
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit klaar voor de speech van het schoolhoofd. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    TOPIC 2!!!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 18:59 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    {Een zesde jaars en eerstejaars zijn bij mij nog vrij.}


    Tijd voor koffie.

    Edward 'Teddy' Remus Lupin | Huffelpuf | Zevende jaar.
    Teddy fronste en schrok een beetje toen er een traan over Vics wang rolde. "Dank je," zei ze en glimlachte triest. Teddy kon niet echt thuiswijzen of dat kwam omdat ze de ketting niet mooi vond of omdat het van zijn ouders kwam. Hij hoopte vurig dat het niet het eerste was. "Graag gedaan," glimlachte hij. Hij gebaarde naar het juweel. "Zal ik hem omdoen?" Zonder op Victoires antwoord te wachten, nam Teddy de ketting en opende het slotje. "Er zit een verhaal achter, weet je," begon hij en lachte zenuwachtig. "Zoals je weet ben ik niet de slimste en let ik niet op in Geschiedenis van de Toverkunst, dus ben ik op zoek gegaan in boeken." Teddy grinnikte. "Ik kwam uit op een verhaal over drie broers en de Relieken van de Dood, ken je dat? Oom Harry heeft er nog mee te maken gehad."


    kindness is never a burden.

    Ideas schreef:
    {Een zesde jaars en eerstejaars zijn bij mij nog vrij.}


    {Mijn vierde jaar is ook nog vrij.
    Dus als je wilt kan jou zesde jaar mijn vierde jaars ontmoeten in de coupe waar ze zit?}

    (Zal ik Alexander op Lily af sturen?)

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaars

    'Doei, mam' zeg ik tegen mijn moeder. Ik geef haar een knuffel en pak mijn hutkoffer. 'Hé, krijg ik geen knuffel?' zegt pap verontwaardigd. Ik lach en sla mijn armen om mijn vader.
    'Succes, Roos' zegt pap en ik glimlach. Hugo word ondertussen getroost door mam.
    'I-hik wi-hil niet' snottert Hugo. Mam geeft hem een aai over zijn hoofd. 'Het komt wel goed, Hugo. Maak je maar geen zorgen. Je kan wel met Roos mee.' zegt ze. Ik kreun. Geweldig. Het is niet dat ik hem niet mag, maar als je eindelijk van het gezeur over Zweinstein af denkt te zijn moet hij per se bij je komen zitten. Ik zucht en begin te lopen. Mam heeft me gevraagd een beetje op Hugo te passen, maar ik ben geen oppas.
    Ik stap de trein in en zie dat Hugo me volgt. Ik kijk in verschillende coupés totdat ik Albus heb gevonden. Ik schuif de deur open en plof naast mijn neefje neer. 'Hey Al,' zeg ik vrolijk. Hugo zeult zijn hutkoffer de coupé in en gaat tegenover me zitten.


    -

    Eloise Clarette Dubois || Gryffindor || 4e jaars

    James zei dat hij ook in Gryffindor en mijn jaar zat, waardoor de glimlach die al op mijn gezicht stond breder werd. Dan kende ik in ieder geval al één iemand uit mijn jaar. Opeens verschenen er twee mensen in de deuropening van de coupé. James stelde ze aan mij voor als Emma en Jared. Ik printte het in mijn geheugen en mompelde een "heee". Ik had mijzelf al redelijk goed aangeleerd om meteen te groeten op zijn Brits, in plaats van iets Frans te zeggen. Op zich kon het, maar dit was toch beter. Ondertussen was er nog een jongen, blijkbaar heette hij Mason, verschenen met confetti -blijkbaar was James dit jaar voor het eerst aanvoerder van het zwerkbalteam- waardoor het toch redelijk vol werd in de coupé. Een gegeven dat ervoor zorgde dat ik stil bleef en toekeek. Dat deed ik meestal als ik met veel mensen was die ik niet kende, de eerste dag dan.
    Er verscheen nóg een meisje, die minder aardig deed tegen James dan de anderen. Ik snapte dan ook niet waarom ze hierheen was gekomen. Ze siste dat ze niet over vakantie wilde praten en dat was het dan... juist.
    Ik keek naar de badge. 'Wat leuk, James! Kefeliciteerd,' zei ik tegen hem, waarna ik weer mijn mond hield en mijn hand even langs de zachte veren van Pandora liet gaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Victoire Weasley.
    "Hij is prachtig." Verduidelijkte ik toen ik zijn verwarde blik zag. "Zal ik hem bij je om doen?" vroeg hij. Zonder dat ik antwoord kon geven ging hij achter me zitten en ik deed mijn haar aan de kant, zodat hij er makkelijker bij kon. Weer kleurden mijn wangen lichtelijk rood. "Er zit een verhaal achter, weet je." Ik hoorde een zenuwachtig lachje. "Zoals je weet ben ik niet de slimste en let ik niet op bij Geschiedenis van de Toverkunst, dus ben ik opzoek gegaan in de boeken. Ik kwam uit op een verhaal over drie broers en de Relieken van de Dood, ken je dat? Oom Harry heeft er nog mee te maken gehad." Ik knikte. "Ja, ik ken het. Pap las me toen ik klein was altijd nog voor uit de Vertelsels van Baker de Bard. Die van de drie broers was mijn favoriete verhaal." Ik keek Teddy glimlachend aan.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 20:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sadara Severus Sneep.

    Naar mijn zin was James veel te vrolijk. Ik negeer het maar en maak een instemmend geluidje als hij het over aanvoerder heeft. Ik knik en plof tegenover Mason en James neer. "Morgen Mason." zeg ik, precies zoals ik het tegen James ook zei en pak een schrift en veer uit mijn tas. Ik leun tegen de zijkant van de coupé.En begon te schrijven, ik schreef zelf graag verhaaltjes, en gebruikte er meestal mensen die ik kende in, zoals James, Mason en Nicholas. Ik kijk even naar Picco, die onder de bank in zijn dekentje ligt te slapen, en dan dwalen mijn ogen over de aanwezigen. "Hoe was jullie vakantie?"


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Edward 'Teddy' Remus Lupin | Huffelpuf | Zevende jaar.
    Victoire knikte. "Ja, ik ken het. Pap las me toen ik klein was altijd nog voor uit de Vertelsels van Baker de Bard. Die van de drie broers was mijn favoriete verhaal." Teddy knikte instemmend. "Ik heb ook nog zo'n exemplaar van Baker de Bard. Moet ergens bij de Molly en Arthur liggen, aangezien ik daar mijn spullen heb gezet voor het schooljaar. Ik moet dan weer een appartement gaan zoeken voor de zomer om dan te gaan werken en om een échte job te vinden bij het Ministerie." Teddy stopte abrupt met praten. "Sorry," zei hij en keek naar zijn voeten. "Ik praat weer te veel. Wat wil jij doen na dit jaar?"


    kindness is never a burden.

    Mason
    'Dit doe je zeker alleen om een plek in het team te krijgen?' zegt James plagerig. Ik grinnik. 'Kom op James, we weten allebei dat het team mijn wachter-skills niet kan missen.' James begint ondertussen zijn badge te zoeken en ik ga wat achterover hangen. Er komt een meisje binnen, Sadara. 'Hoi.' zeg ik vrolijk. James heeft ondertussen zijn aanvoerdersbadge al gevonden en laat hem aan mij zien. 'Wauw!' zeg ik vol bewondering, en een tikje jaloers. Ik ken James, en weet dat hij zodra we op Zweinstein zijn met dat ding begint te pronken. 'We moeten dit jaar de zwerkbalcup winnen,' zeg ik vast beraden. 'Als ik Zwadderich met de cup zie weglopen, word ik misselijk.'

    Albus
    Na in tijdje in de coupé te hebben gezeten, gaat de deur eindelijk open. Roos komt binnen, samen met Hugo. Ik tover een glimlach op mijn gezicht. 'Hey Al.'zegt Roos vrolijk. 'Hoi,' antwoord ik opgewekt. 'Leuke vakantie gehad?' vraag ik dan aan Roos en ook aan Hugo. Ze zijn toch samen op vakantie geweest. Ik begin gelijk te vertellen over wat ik in de boeken heb gelezen. 'Dit jaar word aardig moeilijk,' zeg ik bezorgd. 'Maar het lukt vast wel. Wat voor extra vakken heb jij gekozen? Ik verzorging van fabeldieren en leer der oude runen. Ik wou waarzeggerij ook nog kiezen, maar dat ik om de zelfde tijd als leer der oude runen en ik vind waarzeggerij toch iets minder belangrijk.'

    Roxanne
    Ik sleur Fred weg bij een leerling met een enorme vogelspin. 'Laat me nou gewoon.' zucht hij. 'Ik red me heus wel.' Ik haal mijn schouders op. 'Prima, wat jij wilt.' Ik loop weg bij Fred en stap de trein in. Ik heb mijn bezem en hutkoffer in mijn hand. Ik ben dit jaar aanvoerder geworden, waar ik mega trots op ben. Het word tijd om die cup weer eens een keer te winnen. De laatste keer is veel te lang geleden, al zijn we vorig jaar wel tweede geworden. De vorige aanvoerder is al weg van Zweinstein en ik was enorm blij toen ik de brief kreeg dat ik tot aanvoerder was gekozen. Ik loop maar wat door de trein en gluur af en toe een coupé in. Er is weinig plek meer om te zitten.\

    Fred
    Ik zucht. Roxy is ook zo'n bemoeial. Stomme zus. Ik loop half stuiterend de trein binnen, aangezien ik er enorm veel zin in heb. Mijn blonde lokken veeg ik uit mijn ogen. Ik loop veel te snel door de trein en bots tegen iets enorm groots op. Ik val achterover en laat mijn blik over de persoon voor me glijden. Het is een 5e of 6e klasser die wel twee meter lang lijkt. 'Kijk toch uit idioot!' snauwt hij. Ik sta boos op. 'Doet het zelf, halfreus.' roep ik dapper terug. De jongen trekt zijn toverstok met een woedend gezicht. Snel neem ik de benen en ren ik de halve trein door. Oei, dat was misschien niet zo slim.

    [iemand voor Fred en Roxy?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Victoire Weasley.
    "Ik heb ook nog zo'n exemplaar van Baker de Bard. Moet ergens bij de Molly en Arthur liggen, aangezien ik daar mijn spullen heb gezet voor het schooljaar. Ik moet dan weer een appartement gaan zoeken voor de zomer om dan te gaan werken en om een échte job te vinden bij het Ministerie." Ineens stopte hij. "Sorry. Ik praat weer te veel. Wat wil jij doen na dit jaar?" Ik glimlachte om zijn woorden. "Ik vind het juist wel intressant. En ik wil graag voldoende NEWTs halen om een opleiding te volgen voor Heler. Ik vind het fijn om mensen te helpen, dus het lijkt me echt iets voor mij. En wat wil jij gaan doen bij het Ministerie?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Catherine Gabriëlle Yorkwill
    Zuchtend sleepte ik mijn volgepropte hutkoffer voort. Mijn ouders die enthousiast me stonden uit te zwaaien waren weer meegegaan, gelukkig gingen ze niet mee het perron op. Ik zat al in mijn laatste jaar een nog kwamen ze me "uitzwaaien". Zo onopvallend mogelijk liep ik door het hek waarachter perron 9¾ zich bevond. Toen ik door het hek heen stapte en mijn ogen weer opende stond ik op het perron. Gelijk ging ik opzoek naar Victoire. Ik passeerde een paar 1e jaars die verwonderd naar het hek stonden te kijken. "Vic?" Nergens zag ik mijn vriendin rondlopen, dus besloot ik om me maar eens naar de Zweinstein express te begeven. Al gauw vond ik de coupe waar Victoire en Teddy zich bevonden, ze stonden in een innige omhelzing. Snel dook ik weg van de deur. Toen ik weer durfde te kijken zatten ze weer tegenover elkaar, "Ehh Hooi"

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 20:55 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Alexander Olgar Trädgårdsmästare ~ 1e jaar

    Zenuwachtig stap ik de trein in. Freddie zit, luid piepend, in mijn borstzakje waar hij steeds uit probeert te kruipen, en mijn hutkoffer zeul ik achter me aan. Zwaar hijgend sta ik uiteindelijk in het gangpad. Ik ben hier nu, na een hoop moeite, in de Zweinsteinexpres. Maar wat nu?
    Ik slik en kijk rond. Links en rechts lopen leerlingen luid kletsend door de gangen. Ik laat me door de stroom van mensen meevoeren en sta uiteindelijk in een enigszins verlaten gangpad. Een paar meter verderop staat een meisje met knalrood haar zenuwachtig om zich heen te kijken. Waarschijnlijk zit die ook in het eerste jaar.
    'Hallo?' vraag ik. 'Ga je ook voor het eerst?'

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaar

    'Hoi,' zegt Albus vrolijk. 'Leuke vakantie gehad?'
    Ik mompel iets in de trant van "ging wel" en luister naar zijn verhaal dat hij razendsnel afratelt.
    'Dit jaar word aardig moeilijk, maar het lukt vast wel. Wat voor extra vakken heb jij gekozen? Ik verzorging van fabeldieren en leer der oude runen. Ik wou waarzeggerij ook nog kiezen, maar dat ik om de zelfde tijd als leer der oude runen en ik vind waarzeggerij toch iets minder belangrijk.'
    Ik glimlach.
    'Nou, mam had me meteen al afgeraden waarzeggerij te volgen. Ze heeft er volgens mij niet zo fijne ervaringen mee en pap begon meteen te lachen en te vertellen over zijn gestoorde docente die dat gaf, dus ik heb niet voor waarzeggerij gekozen. Ik ben voor verzorging van fabeldieren gegaan en voorspellend rekenen.'
    Ik kijk naar Hugo die hard naar pap en mam aan het zwaaien is. Zijn hand is een soort waas en ik schiet onwillekeurig in de lach.
    'En, Al, heb jij nog iets leuks gedaan?'


    -

    [Een personeelslid voor Campbell?]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Milan Robbert Wood
    Mijn hutkoffer sleur ik de trein door en zie al snel mijn zus en Jared bij James, Mason en twee meisjes zitten. Ik zuchte. Jared had Emma vast weer gedwongen, hij wilde ze echt graag koppelen. In de volgende coupé zie ik Max en Liam zitten, mijn twee beste vrienden.
    'Hey' begroette ik ze vrolijk en ging naast Liam zitten.
    'Yo mate' zei Liam even enthousiast.
    We praatten wat over onze zomer en irritante zussen/zusjes/broers en broertjes.
    'Dus hoe gaat het met je zus?' vroeg Max met een grijns. Het was algemeen bekend dat Max Emma leuk vond, maar Emma had absoluut geen interesse. En ik vond het nog al een raar idee dat mijn beste vriend verliefd was op mijn zus. Niet zo raar toch?


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Jared Colin Rhine
    Ik luisterde een beetje stil naar de gesprekken van Eloise en James. Ik wilde wel wat zeggen maar wist écht niet wat, dus keerde ik me maar even tot Emma. ''Hoe was je vakantie?'' vroeg ik als eerste.
    Ik keek ondertussen even snel of James ook luisterde, als hij geïnteresseerd was werd dat koppelen wel een stukje makkelijker! Ik had onwijs veel zin om weer terug te keren naar Zweinstein. Met al mijn vrienden en de leuke leraren. En het eten in de Grote Zaal niet te vergeten! En mijn positie in het Zwerkbal team. Ik was alleen nog steeds stik zenuwachtig voor de wedstrijden. Ik kon het met gemak verpesten voor de rest. Ik glimlachte even suf naar Emma en daarna staarde ik uit het raam om weer in mijn gedachten verder te gaan.


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)