• Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    -
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Melody Daisiree Williams // ginnypond
    -
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // Valdez
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    -
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Ellison
    Teddy Lupos // Edgar
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Andreas Ramone Donovan // Edgar

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen:
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // Dooddoenervo
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten: Bradley Campbell // Dooddoenervo Afdelingshoofd Zwadderich
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // IsA20
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver:


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // Valdez
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Jager: Victoire Wemel // Ellison
    Jager:
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit klaar voor de speech van het schoolhoofd. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    TOPIC 2!!!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 18:59 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Faisean schreef:
    (...)

    - Ik wil je niet beledigen maar je hoevelheid is tegen de regels... Bij allebei.. - Wie wil iemand uit leerjaar 6 ontmoeten? -



    De mijne Maerwynn Dacre? ;D

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:58 ]

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    'Minimaal 90 woorden regels per post' Het zijn er 107.:)
    Ik denk dat ze bedoeld bij allebij en ik denk dat jij dat zelf ook wel snapt.. -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    'Minimaal 90 woorden regels per post' Het zijn er 107.:)


    -Het is per persoon. Dus je moet zeg maar met elke rol minimaal 90 woorden schrijven. Anders krijg je one-liners ;] -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Nee, per post dus per reactie had ik verstaan.

    Maar ik ga er op letten! Bedankt!]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 19:01 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    [Ik heb samen met Lugano dit gesprek gemaakt, dus niet denken "dat mag niet!"]

    Emma Anna Wood
    Perron 9 3/4, het magische perron waarvan alleen tovenaars en heksen weten. Ik zucht als mijn broertje Milan zijn stoere houding weer aanneemt. Mijn oudere broer Robin leek het ook gezien te hebben en grinnikte zacht. Ik zag van een afstand Jared al staan, hij was mijn beste vriend. Dus nam ik snel afscheid van mijn ouders en Robin en wandelde met mijn veel te zware hutkoffer naar hem toe.
    'Jared!' zei ik vrolijk en hij keek verrast om. Nadat hij de persoon had gevonden die hem riep, verscheen er een brede glimlach op zijn gezicht.
    'Hey Emma!' begroette hij me vrolijk. 'Zullen we een coupé gaan zoeken?' Ik knikte instemmend en we sleepten onze hutkoffers naar binnen.
    We liepen door de trein heen en kwamen al snel tot de conclusie dat er al veel bezet waren. Jared grinnikte kort en ik keek hem vragend aan. Hij gaf een knikje richting de volgende coupé en zagen James en een onbekend meisje zitten. Voor ik kon protesteren opende Jared de coupé al.
    'Hey, sorry dat we jullie storen. Maar mogen we erbij?' vroeg hij poeslief, wat een dodelijke blik van mij opleverde. Fijn, Jared wist dondergoed dat ik James leuk vond en op deze manier wilde hij me blijkbaar plagen. Thanks mate.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    JamesPotter schreef:
    James Sirius Potter

    Het meisje knikt en ik stap naar binnen. 'Iek ben Eloise Clarette Dubois,' stelt ze zichzelf voor en ik grijns. 'En natuurlijk mak je erbij zieten,' Ik til mijn koffer met veel moeite op het bagagerek en ga zitten. Mijn bezem leg ik naast me neer en ik kijk haar aan. 'En Potter als ien familie van 'arry Potter?' Vraagt ze en ik knik. 'Ja, ik ben de oudste zoon van hem. Ik heb nog een broertje in de derde en een zusje in de eerste. Ben jij Frans ofzo? Je naam klinkt Frans en je accent klinkt ongeveer hetzelfde als mijn tante. Mijn tante is ook Frans,' grijns ik en ik haal mijn hand door mijn haar. 'Ik praat echt veel te veel.' Mompel ik erachter aan, 'Is dit je eerste jaar hier? Ik heb je namelijk nog nooit gezien. In welke afdeling zit je en in welk jaar? Kam je Zwerkballen?' Ratel ik in een keer door en ik lach even. 'Sorry,' zeg ik dan.



    Eloise Clarette Dubois || Gryffindor || 4e jaars

    Hij was gaan zitten en had zijn bezem naast zich gelegd. 'Ja, ik ben de oudste zoon van hem. Ik heb nog een broertje in de derde en een zusje in de eerste. Ben jij Frans of zo? Je naam klinkt Frans en je accent klinkt ongeveer hetzelfde als mijn tante. Mijn tante is ook Frans,' grijnsde hij en hij haalde zijn hand door zijn bruine warrige haar. Ik keek hem bewonderend aan... hij was dus de zoon van Harry Potter. Dat was echt heel cool. Ik had natuurlijk alleen maar de verhalen van mijn moeder gehoord, in het jaar dat ze mijn tante had ontmoet -en zo ook mijn vader, was Voldemort teruggekeerd, maar redelijk snel daarna ging ze al bij mijn vader in Frankrijk wonen. Hoewel één van haar nichtjes is vermoord door die volgelingen van Voldemort, had mijn familie er vrij weinig mee te maken gehad.
    Ondertussen ratelde James verder en stopte pas na het woord "sorry." 'Ja, mijn vader ies Frans, mijn moeder Engels. Iek ben ook in Frankrijk geboren, maar mijn ouders 'ebben besloten, om te ver'uizen. Dit wordt ienderdaad mijn eerste jaar op 'ogwarts. Iek 'eb 'iervoor op Beauxbatons kezeten. Iek kom in...' Ik dacht even na, voor ik het uitsprak op zijn Brits. Mijn moeder had mij redelijk veel geleerd, maar het was heel moeilijk om zonder accent te praten. 'Gryffindor, het vierde jaar en iek kan zwerkballen,' besloot ik met een glimlach. 'En 'et keeft niet. Beter diet dan een onkezellik iemand.'


    Happy Birthday my Potter!

    Albus
    Zuchtend loop ik het perron op. Ik heb wel zin om naar school te gaan, maar de gedachten om maanden lang bij de Zwadderaars in de leerlingen kamer te moeten zitten maakt me misselijk. Tuurlijk, ik ben zelf ook een Zwadderaar, maar ik vind me zelf qua persoonlijkheid heel anders. De sorteerhoed had het fout, de weet ik zeker. James en Lily zijn er ondertussen al van door. 'Kom op Albus,' mijn vader glimlacht. 'Je bent een geweldige tovernaar, het maakt niemand iets uit dat je in Zwadderich zit.' Ik knik. Ik voel me al iets beter. Ik omhels mijn vader en moeder en loop naar de trein. Ik stap in en sleep mijn hutkoffer mee. Dat ding is zwaar zeg. Ik zoek een lege coupé en ga zitten. Ik wacht op Roos, we zitten altijd samen in een coupé.

    Mason
    Ik loop op het perron, het is verdomd druk. Met mijn hutkoffer in mijn ene hand, en mijn nimbus 3000 in mij andere loop ik naar de trein toe. Van mijn ouders en broertjes had ik al afscheid genomen. Zo erg ga ik ze ook niet missen dit jaar. Ik loop de trein door opzoek naar James, tot ik hem gevonden heb. Ik pak een confetti bom uit mijn zak, schuif de coupédeur open en gooi de confetti bom in de lucht waarna er over confetti en balonnen dwarrelen en er vrolijke muziek uit komt. Een mooie opkomst. 'Gefeliciteerd, nieuwe aanvoerder!' zeg ik vrolijk tegen James. 'Ik wist wel dat het je zou lukken!' ik plof naast hem neer. Pas dan merk ik dat er ook andere mensen zijn. Ik grijns. 'Hoi, ik ben Mason.' zeg ik nog steeds vrolijk.

    [ik reageer zo met Roxy, Fred en Stafler.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Sadara Severus Sneep || Ravenclaw || Zesde jaars ||

    Ik sjok door de muur, waar mijn "Moeder" achter me aan loopt met mijn kar. Ik was nooit echt fan geweest van naar huis gaan, nadat mijn oom -Severus- vermoord was - was het gelijk een stuk minder geworden thuis. Meestal kon hij me nog dingen leren, de vakantie's gezellig maken. Maar nu was het gewoon saai geweest, ik had niks te doen. Afgezien van de boeken van mijn oom te lezen natuurlijk. Zuchtend geef ik mijn moeder een knuffel en pak Picco over. Het diertje gromt even kort en slaapt dan door. Ik kijk even rond of ik iemand zie en loop op James Potter af. "Goedenmorgen James."Brom ik, aangezien ik niemand anders zie die ik ken en ik James niet echt mocht, al zou hij waarschijnlijk denken van wel. "Niks over de vakantie."Siste ik hem toe, de andere kant op kijkend,

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 19:43 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Chilaw schreef:
    Sadara Severus Sneep || Ravenclaw || Zesde jaars ||

    Ik sjok door de muur, waar mijn "Moeder" achter me aan loopt met mijn kar. Ik was nooit echt fan geweest van naar huis gaan, nadat mijn oom -Severus- vermoord was - was het gelijk een stuk minder geworden thuis. Meestal kon hij me nog dingen leren, de vakantie's gezellig maken. Maar nu was het gewoon saai geweest, ik had niks te doen. Afgezien van de boeken van mijn oom te lezen natuurlijk. Zuchtend geef ik mijn moeder een knuffel en pak Picco over. Het diertje gromt even kort en slaapt dan door. Ik kijk even rond of ik iemand zie en loop op James Potter af. "Goedenmorgen James."Brom ik, aangezien ik niemand anders zie die ik ken en ik James niet echt mocht, al zou hij waarschijnlijk denken van wel. "Niks over de vakantie."Siste ik hem toe, de andere kant op kijkend,


    (Huh, ze kan Snape toch niet gekend hebben? Hij is al langer dood dan zij leeft. Daarbij is was hij enigskind, maar oké )


    Happy Birthday my Potter!

    Edward 'Teddy' Remus Lupin | Huffelpuf | Zevende jaar.
    Teddy nam tegenover Vic plaats op het bankstel en volgde haar bewegingen terwijl ze haar toverstaf uit haar broekzak haalde. "Eindelijk ben ik meerderjarig," zei ze en sprak vervolgens de spreuk Avis uit, met gevolg dat er gele vogeltjes uit de stok kwamen. Teddy lachte en keek de vogeltjes na toen die de gang in verdwenen. Snel trok Ted de deur van de coupé dicht, maar het was te laat. Toen hij terug naar Victoire keek viel hem iets in. Ze was vorige week verjaard, maar aangezien hij moest werken was hij niet naar het verjaardagsfeest kunnen gaan. "Ik heb nog iets voor je," zei Teddy en haalde snel een pakje uit zijn koffer. In het pakje zat een ketting met het teken van de Relieken van de Dood. "Ik -uh, vond het bij de spullen van mijn ouders," zei hij twijfelend. "Ik dacht dat je het misschien leuk zou vinden."


    kindness is never a burden.

    [Haar oom, is vernoemd naar de Severus die door Nagini is vermoord, maar zelf is haar oom, dus ook Severus vermoord door een groepje mensen]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Chilaw schreef:
    [Haar oom, is vernoemd naar de Severus die door Nagini is vermoord, maar zelf is haar oom, dus ook Severus vermoord door een groepje mensen]


    (Okeeej, verwarrend 0.0 )


    Happy Birthday my Potter!

    Victoire Weasley.
    Ik keek grinnikend toe hoe hij de vogeltjes probeerde buiten te sluiten. Toen ik opkeek zag ik in zijn ogen dat hij zich vrij schuldig voelde, waarschijnlijk over mijn verjaardag. Hij was er niet bij, maar dat geefde niet. Ik wist dat hij moest werken en dat hij daar niet onderuit kon. "Ik heb nog iets voor je." Verrast keek ik hem aan.Hij haalde een pakje uit zijn hutkoffer, en gaf die aan mij. "Ik-uh, vond het bij de spullen van mijn ouders." Zijn stem klonk twijfelachtig. "Ik dacht dat je het misschien leuk zou vinden." Ik pakte het uit, en zag dat het een prachtige ketting was. Ik besefte dat hij nu iets wat officieel van hem was, omdat zijn ouders er niet meer waren, aan mij gaf. Onbewust rolde een traan over mijn wang. Het deed me veel dat hij zo iets belangrijks aan mij gaf. "Dankje." Zei ik. Ik glimlachte, ditmaal ietwat triest. Ik bedoel, het waren wel zijn ouders. Het was ook niet heel fatsoenlijk om hier breeduit te gaan zitten lachen terwijl het iets was van zijn overleden ouders.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 20:03 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    James Sirius Potter

    'Ja, mijn vader ies Frans, mijn moeder Engels. Iek ben ook in Frankrijk geboren, maar mijn ouders 'ebben besloten, om te ver'uizen. Dit wordt ienderdaad mijn eerste jaar op 'ogwarts. Iek 'eb 'iervoor op Beauxbatons kezeten. Iek kom in... Gryffindor, het vierde jaar en iek kan zwerkballen,' vertelt ze en ik grijns. 'Ik zit ook in Griffoendor en ook in het vierde jaar!' Zeg ik enthousiast. 'En 'et keeft niet. Beter diet dan een onkezellik iemand.' Zegt ze en ik grijns weer. 'Dan zit je bij mij wel goed, ja.' Zeg ik en de coupé deur schuift open. Het zijn Jared en Emma. 'Hey, sorry dat we jullie storen. Maar mogen we erbij?' Vraagt Jared en ik knik. 'Tuurlijk!' Zeg ik vrolijk. 'Eloise, Dit zijn Jared en Emma.' Zeg ik tegen haar. 'Emma en Jared, dit is Eloise, ze komt uit Frankrijk.' Opeens dwarrelt er overal confetti door de coupé. 'En daar is Mason!' Zeg ik lachend. 'Gefeliciteerd, nieuwe aanvoerder!' Zegt hij. 'Ik wist wel dat het je zou lukken!' Hij ploft naast mij neer en ik knik blij. 'Dit doe je zeker alleen om een plek in het team te krijgen?' Zeg ik plagerig en ik grinnik even. Mason was mijn beste vriend. 'Kijk! Ik heb ook zo'n gare badge gekregen!' Zeg ik en ik ga op de bank staan om in mijn koffer te rommelen. Waar was die badge? 'Goedenmorgen James,' hoor ik iemand zeggen en ik draai me om. 'Dag Sadara!' Zeg ik vrolijk. 'Niks over de vakantie,' sist ze daarna. Ik haal mijn schouders op en rommel verder in mijn koffer. Eindelijk zie ik
    Mijn badge en ik ga weer zitten. 'Kijk! Aanvoerder!'zeg ik vrolijk en ik zwaai met de badge.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 20:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Mijn tweede naam is verwarrend >< hoor ik teminste altijd]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.