• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:26 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh kom op, ik wilde nog één keer naar Pacific Rim in de bios... >:l


    Caution first, always.

    Bloed prikken met je moeder. Oh the joy!! (cat)


    -

    Drogon schreef:
    (...)
    En de naam. Lucht je hart TOPIC. TOPIC. /irritatie

    En de dik gedrukte eerste letters :'D En het staat niet schuin :'D

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 13:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ohmygod, mensen kunnen echt zeiken om niks :') Zwaar leven hebben jullie allemaal zeg.


    -

    Genius schreef:
    Ohmygod, mensen kunnen echt zeiken om niks :') Zwaar leven hebben jullie allemaal zeg.

    Heb niks beters te doen :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Genius schreef:
    Ohmygod, mensen kunnen echt zeiken om niks :') Zwaar leven hebben jullie allemaal zeg.


    i put the fun in funeral

    Waarom zijn er smileys in de begin post?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 14:30 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zo. De eerste schooldag gehad! Het testosteron-gehalte in mijn mentorklas is toch wel echt te hoog. 22 jongens en 4 meisjes, whuutt.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik iriteer mij echt aan die veralenquizzen in de top. Argh.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Net mijn rooster binnen. Ik zit 3 keer tot 4 uur en ik mag mijn mentrix nu al niet. Die vrouw kan niet eens normaal Nederlands of Engels les geven.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jezus, wat een gezeik om die beginpost van het LJH.
    Het gaat er toch gewoon om dat je, je shit hier neer kan zetten, niet hoe het "eruit hoort te zien".

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 19:51 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit is een grote grap, kan niet anders. D:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wow, mensen hebben echt niks beters te doen D:
    Ik ga maar eens naar de supermarkt om die stokbroden te halen en de bakjes voor de barbecue vanavond.


    26 - 02 - '16

    Davies schreef:
    Ik iriteer mij echt aan die veralenquizzen in de top. Argh.


    Volgens mij zijn ze niet toegestaan en mag je ze gewoon melden (;


    26 - 02 - '16

    O gawd, ik heb altijd al zo'n onwijs rare hik, maar nu ik last van me keel heb is het echt zo'n hoog, toch luid, piepend geluid! D:
    En me ma lacht me er hartelijk om uit. :'D Hahah logisch ook wel x3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •