• Hey,

    Als ik 't s'avonds in bed lig, duurt het echt uren voordat ik in slaap val. En ik overdrijf niet. Laatst, was er een topic, met allemaal redenen, waarom je waarschijnlijk s'nachts niet zou kunnen slapen. Maar ze kloppen allemaal niet voor mij. Ik ben het s'morgens dan zó moe, dat ik gewoon niet goed presteer op school. Ik lig dan ook altijd te draaien, en te woelen in bed, en ik snap gewoon niet waardoor dit komt. Kan iemand me helpen?
    x
    #ga niet zeuren als er al een topic over is, ajb.


    Cute as a button, every single one of you !

    Je ligt te veel te denken aan dingen?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Clear your mind, darlin'.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ShadowNight schreef:
    Je ligt te veel te denken aan dingen?


    Ik heb wel vaker, dat ik gewoon moe van mezelf wordt, omdat ik gewoon over té veel dingen denk.
    Als je snapt wat ik bedoel.


    Cute as a button, every single one of you !

    Ga eens naar een slaapkliniek of naar je huisarts...Die kunnen je vast helpen, wij zijn immers geen dokters.
    En anders warme melk met honing, smaakt echt vies maar helpt bij mij wel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Ik heb wel vaker, dat ik gewoon moe van mezelf wordt, omdat ik gewoon over té veel dingen denk.
    Als je snapt wat ik bedoel.


    Vertel jezelf een verhaal of een deel van een verhaal (zelf verzonnen) voor het slapen gaan. Dat werkt nog steeds bij mij tenzij ik echt helemaal niet in slaap kan vallen, wat gelukkig niet vaak voor komt.


    Physics is awesome

    Naerys schreef:
    Ga eens naar een slaapkliniek of naar je huisarts...Die kunnen je vast helpen, wij zijn immers geen dokters.
    En anders warme melk met honing, smaakt echt vies maar helpt bij mij wel.


    haha, ik snap heel goed dat jullie geen dokters zijn.
    En tja, dat heb ik allemaal als eens geprobeerd, maar het helpt gewoon niet.


    Cute as a button, every single one of you !

    Ik ken dit verhaal en weet wat ik doe, ik doe mijn oordopjes in en luister dan naar muziek en val dan zo in slaap. Het werkt jammer genoeg niet altijd maar meestal wel bij mij :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Lezen voor het slapen gaan. Dit helpt ook vaak omdat je er moe van wordt.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    xMythology schreef:
    Lezen voor het slapen gaan. Dit helpt ook vaak omdat je er moe van wordt.


    Het helpt gewoon allemaal niet bij mij .
    Ik ben echt een hopeloos geval ;p


    Cute as a button, every single one of you !

    Ik heb het zelfde probleem, maar ik merk wel dat ik sneller inslaap val als ik warme melk drink met anijs er in. Je kan anijsblokjes kopen in de supermarkt en ik breek een blokje meestal door midden en doe 1 helft in mijn melk.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Het helpt gewoon allemaal niet bij mij .
    Ik ben echt een hopeloos geval ;p


    Weetje wat ook een probleem is, denken dat het allemaal niet werkt. Het kan ook gewoon tussen je oren zitten. Kan zijn dat je deze dingen allemaal al hebt uitgeprobeerd maar dat je achteraf toch denkt van ik val toch niet in slaap of werkt dit? Naja ik ben niet jouw maar ik wil dit even kwijt en ik bedoel er niks gemeens mee ;) Je kan trouwens ook altijd nog google proberen misschien staat daar een goeie manier op om in slaap te vallen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 16:43 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Waarschijnlijk komt het doordat je in de vakantie later naar bed bent gegaan, dan krijg je een verstoord slaapritme.

    MissElmo schreef:
    (...)

    Weetje wat ook een probleem is, denken dat het allemaal niet werkt. Het kan ook gewoon tussen je oren zitten. Kan zijn dat je deze dingen allemaal al hebt uitgeprobeerd maar dat je achteraf toch denkt van ik val toch niet in slaap of werkt dit? Naja ik ben niet jouw maar ik wil dit even kwijt en ik bedoel er niks gemeens mee ;) Je kan trouwens ook altijd nog google proberen misschien staat daar een goeie manier op om in slaap te vallen.


    Dat kan natuurlijk ook. Ik merk wel, dat als ik in bed lig, ik overal vanalles begin te denken, en me over sommige dingen ook druk maak.
    En dan bedoel ik ook echt over de "gewone'' dingen. Dan merk ik dat ik een zenuwachtig gevoel krijg, en die shit allemaal.
    Kan het daar iets mee te maken hebben?


    Cute as a button, every single one of you !

    Limits schreef:
    Waarschijnlijk komt het doordat je in de vakantie later naar bed bent gegaan, dan krijg je een verstoord slaapritme.


    In de vakantie gebeurde gewoon hetzelfde. Toen kon ik ook niet slapen..


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    In de vakantie gebeurde gewoon hetzelfde. Toen kon ik ook niet slapen..


    Wat ze bedoelt is dat je doordat je in de vakantie later naar bed gaat en later opstaat je slaapritme is verstoord. Als je je normale bed- en opsta-tijden aanhoud in de vakantie heb je er geen last van! (H) Dus gewoon vroeg naar bed en optijd er weer uit ^^


    Three lights are lit, but the fourth one is out.