• En nu kan ik enigszins normaal lopen! Ik heb per ongeluk tijdens het voetballen de spier die naar mijn enkel loop verrekt, waardoor lopen echt pijnlijk is. Eerst had mijn fysiotherapeute krukken afgeraden, maar later kwam ze daar -gelukkig- op terug. Vanmiddag heb ik met mijn moeder krukken gehaald. Grappig genoeg kocht ze die in plaats van ze te huren, omdat ik in één jaar nu al twee keer een blessure aan mijn enkel heb gehad. Altijd handig natuurlijk, maar bemoedigend is anders. ;D Ik weet nog dat ik vroeger graag krukken wilde omdat... geen idee waarom meer. Het leek me gewoon erg leuk. Hoewel ik er nu erg blij mee ben, kom ik daar toch maar op terug. In ieder geval kan ik nu weer normaler lopen. :Y)
    Hebben jullie ooit iets aan je enkel gehad of met krukken moeten lopen?


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Nee. Ik heb nog nooit iets gebroken of gekneusd. Maar dat is wel fijn voor je (:
    Hopelijk is het snel weer genezen!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 21:00 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heb jij in ieder geval in het vervolg altijd gelijk krukken om vooruit te komen!

    Ik heb gelukkig nog nooit krukken of een rolstoel nodig gehad.
    Ik heb wel eens geprobeerd om te lopen met 1 been en 2 krukken en ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen o.o

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 20:58 ]

    Eén keer had ik ze kunnen gebruiken, maar dat heb ik dan heel bewust niet gedaan, verzwakking van de spieren stond me nog minder aan dan hinken.
    Het is natuurlijk een stuk handiger als weer normaal kan lopen. Hopelijk moet je je nieuwe krukken niet te vaak bovenhalen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik heb enkel mijn neus ooit gebroken gehad, maar daar had ik geen krukken bij nodig.
    Wel heb ik bijna krukken gehad toen mijn voet was omgeklapt. Ik heb ze uiteindelijk niet gekregen, omdat ik mezelf dwong om er gewoon op te lopen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Scribe schreef:
    Nee. Ik heb nog nooit iets gebroken of gekneusd. Maar dat is wel fijn voor je (:
    Hopelijk is het snel weer genezen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik hoop voor je dat het snel overgaat! Wel fijn dat je krukken hebt.

    Ja, ik ben op de eerste dag van de vakantie, tevens de eerste keer dat ik ging skiën, ben ik na twee uur van de rode piste afgegaan en ik ben gevallen. Vervolgens moest ik de rest van de vakantie en nog daarna op krukken lopen. Een spier bij mijn lies was opgerekt, verrekt of zoiets. Ik wist het niet. Het was in Zwitserland.:') Het ergste was dat ze in die ziekenhuis maar 1 arts hadden of zo en dat ik daar langer dan een uur heb moeten liggen op zo'n bed. De volgende dag had ik hele erge spierpijn.;3

    Maar oké, ik kan nu wel zeggen dat ik op een sneeuwscooter heb gezeten want ik werd toen ik onderaan de helling lag opgehaald door een sneeuwscooter.:')
    Die krukken mocht ik ook houden. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Scribe schreef:
    Nee. Ik heb nog nooit iets gebroken of gekneusd. Maar dat is wel fijn voor je (:
    Hopelijk is het snel weer genezen!

    Ja, echt super fijn! Zeker als ik straks weer school heb en veel moet traplopen.

    Krull schreef:
    Heb jij in ieder geval in het vervolg altijd gelijk krukken om vooruit te komen!

    Ik heb gelukkig nog nooit krukken of een rolstoel nodig gehad.
    Ik heb wel eens geprobeerd om te lopen met 1 been en 2 krukken en ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen o.o

    Dat moet mijn moeder ook gedacht hebben, haha. Ik begreep het voor ik ze kreeg ook niet. In praktijk is het veel simpeler, ik zou het je graag een keer uitleggen. (:

    @ Cresseyde en Miserables, ik vind het knap dat jullie gewoon zijn blijven lopen. Ik heb het nu ook een week vol gehouden, maar ik word er echt te moe van. En mijn humeur wordt er niet veel beter op. :x


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Toen ik klein was heb ik ooit op een glazentafel zitten leunen en mezelf zo lelijk verwondingen bezorgd. Na bijna de hele nacht in het ziekenhuis door te brengen en twee weken elke dag naar een chirurg voor schoonmaak, heb ik alleen een litteteken over. Geen krukken dus :W


    -

    Ik heb al een tijdje iets aan mijn enkel, maar ik kan er nog wel gewoon mee voetballen. Krijg er bijna elke week wel een klap tegenaan, want ik ben keeper (cat) En ik heb al twee jaar een knieblessure, maar niets helpt ertegen (rusten ook niet, lang verhaal). Dus gewoon accepteren en doorgaan :') En ik heb dinsdag weer mijn eerste wedstrijd gespeeld na meer dan een maand vanwege een polsblessure. Helaas heb ik er nu weer last van en kan ik nu weer een tijdje niets doen..

    Magnus schreef:
    Ik hoop voor je dat het snel overgaat! Wel fijn dat je krukken hebt.

    Ja, ik ben op de eerste dag van de vakantie, tevens de eerste keer dat ik ging skiën, ben ik na twee uur van de rode piste afgegaan en ik ben gevallen. Vervolgens moest ik de rest van de vakantie en nog daarna op krukken lopen. Een spier bij mijn lies was opgerekt, verrekt of zoiets. Ik wist het niet. Het was in Zwitserland.:') Het ergste was dat ze in die ziekenhuis maar 1 arts hadden of zo en dat ik daar langer dan een uur heb moeten liggen op zo'n bed. De volgende dag had ik hele erge spierpijn.;3

    Maar oké, ik kan nu wel zeggen dat ik op een sneeuwscooter heb gezeten want ik werd toen ik onderaan de helling lag opgehaald door een sneeuwscooter.:')
    Die krukken mocht ik ook houden. ^^

    Wauw, dan heb ik nog mazzel gehad. Dat klinkt echt heel pijnlijk. Het sneeuwscooter gedeelte is gaaf, haha.

    Ellery schreef:
    Toen ik klein was heb ik ooit op een glazentafel zitten leunen en mezelf zo lelijk verwondingen bezorgd. Na bijna de hele nacht in het ziekenhuis door te brengen en twee weken elke dag naar een chirurg voor schoonmaak, heb ik alleen een litteteken over. Geen krukken dus :W

    Dat je daar met een litteken van af bent gekomen. Mazzel!

    Montrose schreef:
    Ik heb al een tijdje iets aan mijn enkel, maar ik kan er nog wel gewoon mee voetballen. Krijg er bijna elke week wel een klap tegenaan, want ik ben keeper (cat) En ik heb al twee jaar een knieblessure, maar niets helpt ertegen (rusten ook niet, lang verhaal). Dus gewoon accepteren en doorgaan :') En ik heb dinsdag weer mijn eerste wedstrijd gespeeld na meer dan een maand vanwege een polsblessure. Helaas heb ik er nu weer last van en kan ik nu weer een tijdje niets doen..

    Beterschap dan! Je hebt een hoop blessures. :/

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 21:34 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    (...)
    Dat moet mijn moeder ook gedacht hebben, haha. Ik begreep het voor ik ze kreeg ook niet. In praktijk is het veel simpeler, ik zou het je graag een keer uitleggen. (:

    @ Cresseyde en Miserables, ik vind het knap dat jullie gewoon zijn blijven lopen. Ik heb het nu ook een week vol gehouden, maar ik word er echt te moe van. En mijn humeur wordt er niet veel beter op. :x

    Maar ik heb het geprobeerd.. en ik dacht van jee daar krijg je echt spierpijn van in spieren die je anders nooit gebruikt..
    Dus hoe kom je vooruit met die dingen dan?

    Oei, beterschap. Ooit heb ik mijn voet eens verstuikt door van de trap te vallen, heb ook al eens mijn rechterduim verstuikt, maar voor de rest niks meer en heb ook nog nooit iets gebroken.


    16 - 09 - '17

    Yaaaay, de krukken zijn er! Bereid je maar voor op kinderachtige klasgenoten die gaan doen alsof het pistolen zijn. :')

    Maar ja, ik heb dus ook op krukken gelopen omdat mijn knie ging zeiken, om een reden die ik nog steeds niet echt weet. Iets met krassen op de knieschijf en zwakke pezen. De krukken waren wel geinig, maar die knie kon me gestolen worden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Yaaaay, de krukken zijn er! Bereid je maar voor op kinderachtige klasgenoten die gaan doen alsof het pistolen zijn. :')

    Maar ja, ik heb dus ook op krukken gelopen omdat mijn knie ging zeiken, om een reden die ik nog steeds niet echt weet. Iets met krassen op de knieschijf en zwakke pezen. De krukken waren wel geinig, maar die knie kon me gestolen worden.

    Laten we mensen er mee beschieten, zoals PJ vorig jaar voorstelde. :Y) Zo lang jullie ze niet stelen heb ik er geen problemen mee, maar ik kan me gelukkig wel effectief verweren. ^^


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ai, beterschap dan!

    Ik had mijn scheenbeen ooit in een spiraalbreuk gebroken. Ik zat toen zes weken in het gips tot mijn lies en kon me dus alleen voortbewegen op m'n handen of een rolstoel. :') Daarna kreeg ik nog eens 6 weken gips tot m'n knie en mocht ik op krukken lopen. Nou daar ging mijn zomervakantie. :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.