• Hiiii, wie kent er hier de boeken The Mortal Instruments?
    Het lijkt net alsof ik de enige ben en ik ben echt enorm fan van de boeken. x

    Film trailer:




    Almost Is Never Enough (in de soundtrack met stukjes van de film erin)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 15:33 ]


    Simple but effective.

    JohnHWatson schreef:
    Je weet toch dat dit hele boek grotendeels plagiaat is? Was eerst een Ginny/draco fanfic dat als zeer clever werd beschouwt, tot bleek dat ze hele paragrafen overnam uit series en films dat die tijd uitkwamen. Omdat er in het fandom en bij de andere schrijvers te veil heisa kwamen, nam ze haar 'werk' van fanfic.com of .net af en veranderde ze de namen uit het boek en liep ze ermee naar een uitgever.

    (...)
    -Cara McGee, een zeer betrouwbare bron.

    Als je trouwens maar een klein beetje research doet vind je wel alles zelf.

    Het zouden interessante en goede boeken kunnen zijn, maar ik heb het nu eenmaal niet zo op plagiarisme enzo, en vind toch dan fans mogen weten waar het boek zijn oorsprong van kent.

    Het boek is geen plagiaat. Tegenwoordig wordt bijna alles met de elementen van de boeken in met Harry Potter en alles vergeleken en ja dan zijn er gelijkenissen. Wat zij vroeger gedaan heeft, heeft hier niets mee te maken.


    comfort in c h a o s

    Ik heb het eerste boek gelezen en de film gezien, echt geweldig! En ik ga binnenkort het tweede deel bestellen. c:


    To love is to destroy.

    De film heb ik nog niet gezien, de boeken wel gelezen. Ik heb alleen het idee dat het nu al een ongelooflijke hype gaat worden, and that annoys me. Tuurlijk vind ik het leuk dat er finally mensen zijn die het kennen, maar voor mij neemt het interessante er wat van af. Niet aanvallend naar wie dan ook bedoeld, just wanted to share my opinion.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb city of ashes al uit maar heb de film nog niet gezien
    SPOILER
    Het is een hele grote spoiler. Als je City of Bones hebt gelezen kan je hem gewoon lezen anders wegwezen

    Ik vond het wel voorspelbaar dat Valentijn Clarys vader is...


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart" Finnick Odair

    JE BENT NIET DE ENIGE.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    @CityOfAshes ik zit daar nog niet en ok zag het aankome


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gister naar de bios geweest, de film was leeeuk!

    Ik ben de eerste aan het lezen. Ik vind het boek tot nu toe erg leuk ^^ de film wil ik ook nog zien.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Valdez schreef:
    @CityOfAshes ik zit daar nog niet en ok zag het aankome


    Ik had hem expres afgeschermd zodat mensen het niet per ongeluk konden lezen maar ja ik kan het niemand verbieden xD

    Ja ik was niet verrast


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart" Finnick Odair

    CityOfAshes schreef:
    (...)

    Ik had hem expres afgeschermd zodat mensen het niet per ongeluk konden lezen maar ja ik kan het niemand verbieden xD

    Ja ik was niet verrast
    ik ben ook niet verrast het te lezen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Valdez schreef:
    (...)ik ben ook niet verrast het te lezen


    Het viel al te wachten dat Valentijn Clary's vader is, ze had het makkelijk verwoord. (: Maar het maakte het lezen er niet stommer of saaier op.


    Simple but effective.

    *SSSSST NIET SPOILEREN*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MidnightRed schreef:
    (...)

    Het viel al te wachten dat Valentijn Clary's vader is, ze had het makkelijk verwoord. (: Maar het maakte het lezen er niet stommer of saaier op.



    Hier onder zit een stad van glas spoiler
    Nee, dat niet maar toch het is zo te verwachten. Ik las vandaag dat Jace en Clary toch geen broer en zus zijn. Dat vind ik ook wel een beetje slap. Half std van vuur gaat namelijk over hoe nu verder...


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart" Finnick Odair

    Ik ben de boeken nog aan het lezen en ik ben benieuwd naar de films.
    Maar als het iets word zoals de hype van Twilight heb ik daar geen zin in. Persoonlijk vind ik de boeken altijd veel leuker dan de film zelf en ze verkloten soms de films door de verkeerde acteurs of actrices.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 23:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jamie Campbell Bower heeft overigens ook in een Nederlandse film gespeeld, Oorlogswinter.


    Life is hard and then we die