• Hiiii, wie kent er hier de boeken The Mortal Instruments?
    Het lijkt net alsof ik de enige ben en ik ben echt enorm fan van de boeken. x

    Film trailer:




    Almost Is Never Enough (in de soundtrack met stukjes van de film erin)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 15:33 ]


    Simple but effective.

    Ik vind het een goede serie. Enkel jammer dat het zo'n 'disney' achtig liedje is geworden.


    comfort in c h a o s

    I really like the books, maar ik vrees dat er dat de film een ontzettende hype gaat worden met allerlei irritante fans die de boeken niet eens gelezen hebben (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind de song echt geweldig (=
    Vooral omdat dit liedje op genomen is nadat Nathan geopereerd was, en voor het eerst zou horen hoe zijn stem dus na die operatie zou zijn.

    Ik wil ook nog zeker en heel graag naar de film.


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik vind de boeken geweldig en kan niet wachten om de filmt e zien.

    Wat ik wel irritant vind is de fans die zich 'beter voelen dan andere fans' omdat ze de boeken gelezen hebbe. reading the books doesn't make you better. Not reading the books and just liking the film is also fucking fine.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ik vind de boeken geweldig en kan niet wachten om de filmt e zien.

    Wat ik wel irritant vind is de fans die zich 'beter voelen dan andere fans' omdat ze de boeken gelezen hebbe. reading the books doesn't make you better. Not reading the books and just liking the film is also fucking fine.
    idd, maar ik lees toch wel graag de boeken bij wat ik zie mochten die er zijn


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)idd, maar ik lees toch wel graag de boeken bij wat ik zie mochten die er zijn


    En daar is niets miss mee. :Y) Ik heb de boeken al een hele tijd geleden gelezen, I really did like them. (: Nice to see they're so popular now.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    En daar is niets miss mee. :Y) Ik heb de boeken al een hele tijd geleden gelezen, I really did like them. (: Nice to see they're so popular now.
    dat had ik met the hunger games en the host


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Escritura schreef:
    Ik vind de boeken geweldig en kan niet wachten om de filmt e zien.

    Wat ik wel irritant vind is de fans die zich 'beter voelen dan andere fans' omdat ze de boeken gelezen hebbe. reading the books doesn't make you better. Not reading the books and just liking the film is also fucking fine.


    Ik voel me aangesproken (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    Ik voel me aangesproken (cat)


    Sorry. :'D Ik bedoel het niet persoonlijk. Really, I'm sorry.
    Het gebeurt gewoon iedere keer als een boekenserie wordt verfilmd. Er zullen dan altijd fans zijn die zich irriteren omdat andere fans de boeken niet gelezen hebben, en dat snap ik niet. it's fine to like the film and to not read the books. it's a personal experience and reading the book doesn't make you better.

    ik bedoel jou dus niet persoonlijk, maar je reactie herinnerde me er wel aan.

    I'm not saying you're a bad person or anything like that, please don't be angry. D: I just suck at explaining things? i don't mean this meanly!

    Awkward Lizz out. >.<


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Is degene die nu in de bioscoop komt nou de eerste? :')
    Ik wel hem wel graag zien, al heb ik de boeken nog niet gelezen.


    Nypmh > Yaspis

    Yaspis schreef:
    Is degene die nu in de bioscoop komt nou de eerste? :')
    Ik wel hem wel graag zien, al heb ik de boeken nog niet gelezen.

    Ja. (:


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Ik vind het een goede serie. Enkel jammer dat het zo'n 'disney' achtig liedje is geworden.


    Ach, het is volgens mij alleen voor die intieme scènes tussen Jace en Clary.


    Simple but effective.

    Sydrian schreef:
    I really like the books, maar ik vrees dat er dat de film een ontzettende hype gaat worden met allerlei irritante fans die de boeken niet eens gelezen hebben (cat)


    Ja, denk het ook.


    Simple but effective.

    StilesOBrien schreef:
    Ik vind de song echt geweldig (=
    Vooral omdat dit liedje op genomen is nadat Nathan geopereerd was, en voor het eerst zou horen hoe zijn stem dus na die operatie zou zijn.

    Ik wil ook nog zeker en heel graag naar de film.


    Inderdaad, morgen komt ie dan eindelijk in de bioscopen van Nederland


    Simple but effective.

    Escritura schreef:
    Ik vind de boeken geweldig en kan niet wachten om de filmt e zien.

    Wat ik wel irritant vind is de fans die zich 'beter voelen dan andere fans' omdat ze de boeken gelezen hebbe. reading the books doesn't make you better. Not reading the books and just liking the film is also fucking fine.


    Inderdaad, maar je weet zelf toch beter? Ik vind het fijner dat ik de boeken heb gelezen.


    Simple but effective.