• Haii!

    Ik ben vrolijk! en heel erg blij!
    Want.... aanstaande woensdag heb ik een jaar verkering met mijn allerliefste vriendje kevin! (the pigeon)





    Hij heeft al een heel leuk kado voor me.. en ik weet al dat het een pandora armband met 6 bedels is... maar ik ben er eigenlijk helemaal niet blij mee..
    Want hij heeft best wel veel geld.. en ik ben best wel niet heel erg rijk. Dus wilde ik hem geen echt kado geven maar meer een verassing.
    Ik wil namelijk een ontbijt op bed naar hem toe brengen 's ochtends.
    Maar.. Ik wil een origineel ontbijt.

    Dus. weten jullie nog iets lekkers wat niet al te moeilijk te maken is?
    Hij lust alles wel dus dat hoeft geen probleem te zijn. Kosten zijn natuurlijk wel belangrijk.. maar ik denk niet dat een ontbijt boven de 40 euro komt. (neem ik aan althans)

    Al genoemd:

    -pannekoeken <3
    -Wafels, pannenkoeken, bacon, scrambled eggs, french toast, coffee, grapefruit, cornflakes, sausage ect. (Brits)
    - Een omelet met dan erna een muffin.
    - Lekkere koffiekoeken.
    - wentelteefjes

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 23:12 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Gefeliciteerd! pannenkoeken hurrr


    No growth of the heart is ever a waste

    Amerikaans ontbijt :Y)
    Wafels, pannenkoeken, bacon, scrambled eggs, french toast, coffee, grapefruit, cornflakes, sausage ect. (Brits)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    - Een omelet met dan erna een muffin.
    - Lekkere koffiekoeken.
    euhm…


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Sinistre schreef:
    Amerikaans ontbijt :Y)
    Wafels, pannenkoeken, bacon, scrambled eggs, french toast, coffee, grapefruit, cornflakes, sausage ect. (Brits)

    Precies, wat Sinistre zegt. Alles d'r op en d'r an.
    En anders gewoon effe googlen. Ik weet niet wat je vriendje lekker vind hé.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wentelteefjes, heel makkelijk te maken en super lekker!

    Gefeliciteerd btw!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zayniak schreef:
    Wentelteefjes, heel makkelijk te maken en super lekker!

    Gefeliciteerd btw!


    OOh! dankje die zijn inderdaad super lekker! was ik helemaal vergeten!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Gefeliciteerd, misschien een cake of taart met daar een speciale tekst op


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Gefeliciteerd! ^^

    Zoek gewoon wat lekkere dingen die je niet dagelijks als ontbijt zou eten. Een croissantje, pannekoeken, wafels, een muffin of donut, dat soort dingen. Een eitje is ook altijd leuk; als je daar een beetje handig mee bent kun je het zelfs in de vorm van een hart bakken, of anders gewoon snijden. Beetje aan de zoetsappige kant, maar wel grappig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    gefeliciteerd :)

    best wel droog, ik ben woensdag jarig xD

    euhm voor het eten zou ik idd, mss donuts, koffiekoeken, croisants, mss taart of cake maken ofzo...x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ben blij voor je
    Ging 't bij mij allemaal maar zo makkelijk..

    Zelf gemaakte tosti of panini?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 15:44 ]


    26 - 02 - '16