• Ja ik zoek leuke stories om te lezen, dus als je denkt dat je er een hebt, zet hem maar hier onder c:

    Ik lees WEL:
    -Hunger Games
    -Harry Potter
    -Naruto
    -Onbekende personen

    Ik lees NIET:
    -One Direction
    -Justin Bieber

    Ook vind ik een originele verhaallijn wel belangrijk! Dus dump je story maar c:


    Lange, scherpe hoektanden doorboren met gemak de gevoelige huid van de hulpeloze slachtoffers. Het bloed vloeit over hun lippen heen en gulzig drinken ze het goedje op om vervolgens hun lippen smakelijk af te likken. Vampiers. Ze zijn zeer bekend in films, boeken en zelfs in de dromen van de vampier-liefhebbende meisjes. Uiteraard staat niemand er bij stil dat ze eventueel echt zouden bestaan, het zijn tenslotte verzonnen wezens.

    Rayne Marshall is een achttienjarige bediende, die in een restaurant werkt en verder een rustig leventje leidt. Ze houdt zielsveel van haar twee beste vrienden en heeft zin in haar toekomst, ondanks dat ze nog niet weet wat deze brengen gaat.
    Dit verandert als ze op een avond een mysterieuze jongen moet bedienen. De gevolgen zijn enorm. Als ze wist wat er komen ging, zou ze hem dan nog steeds bediend hebben, of is ze verliefd geworden op haar nieuwe leven?


    Fantasie, Thriller, Drama, Romantiek, Young Adult.
    12+ tot 16+

    Blood Bound

    Hier is de link


    Als Elena verhuist naar Londen Brengt ze het grootste deel van haar tijd door in de bibliotheek. Al snel raakt ze geïnteresseerd in de Romeinen in de zesde eeuw. Dolores, de oude maar zeer lieve bibliotheek secretaresse heeft het in de gaten en geeft Elena een zeer oud dagboek. “Je moet hier heel zuinig mee zijn, de verhalen in dit boekje zijn magische en zeer krachtig.” Met veel bewondering leest Elena die avond het dagboek door. Het boekje blijkt te zijn van Aemilia Augusta, ze is de dochter van een rijke Hertog. Maar ze is smoor verliefd op Adeo, een jongen zonder ouders, zonder huis en dus ook zonder geld. Die avond valt Elena in slaap, het dagboekje rustend in haar handen. Tot haar grote schrik wordt ze niet wakker in haar eigen bed, maar op de rand van een enorme fontein met een grote groep vreemd geklede mensen om haar heen.
    Als snel komt ze erachter wat haar taak is, Aemelia helpen vluchten van huis om samen te laten zijn met haar geliefde Adeo. Maar de problemen stapelen zich een voor een op.

    ||Gebaseerd op de Stravaganza serie||onbekende personen||Avontuur||Fantasie||Historische


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about



    ‘Bente,’ Rianne pakt met haar vrije hand de mijne vast. ‘Je kunt nog altijd weg daar. Je kunt je nog altijd bedenken. Het is nog niet te laat.’
    Ik trek mijn hand los, hardhandiger dan bedoeld. Zuchtend schud ik mijn hoofd. ‘Zelfs als ik dat zou willen, zou het niet kunnen.’
    ‘Waarom niet?’ vraagt mijn moeder wanhopig. ‘We missen je, Bente.’
    Ik krijg steeds meer moeite met slikken. ‘Omdat ik vermoord word als ik wegga.’




    ‘Sorry dat ik je teleurgesteld heb, mam,’ zeg ik. ‘Maar ik heb geen spijt van mijn keuze.’
    ‘Helemaal geen spijt?’ vraagt ze stomverbaasd.
    ‘Nee,’ zeg ik beslist en ik meen het. Ik heb er geen spijt van, hoe stom de keuze ook was. ‘Ik zou het zo overdoen.'





    [x] Maybe its time to change
    [x] 2045 || Amsterdam
    [x] Begonnen: 10/08/2013





    Onbekende personen || Actie || Science Fiction || Drama || Romantiek || Young Adult


    Take risks and conquer your fears.

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er middenin zit.


    Dit is een OP verhaal, maar ik heb ook veel Harry Potter fanfic. Daarvoor kun je het beste even hier kijken als je interesse hebt, want het is een vrij lange lijst. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bedankt voor jullie reacties ik zal een kijkje nemen wanneer ik tijd heb! (:

    Ik heb twee onbekende personen voor je. Houd je van fantasy?


    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?

    Sons of war



    2 prinsen

    1 noodlot



    In het bedreigde koninkrijk Fenea wordt de jonge prins Bredan geboren. Terwijl wij hem en zijn broertje Faellan volgen op hun levenspad, wordt het duidelijk dat er iets groots wacht voor de jongens.
    Maar voordat het zover is, moet Bredan nog leren. Zal Bredan Fenea kunnen redden of zal hij door zijn eigenzinnigheid een ramp veroorzaken?


    Rest in Peace, Son of Gondor


    Beschrijving
    Macy Gilbert was fascinerend. Ze was onweerstaanbaar mooi en had een elegantie die werkelijk iedereen versteld deed staan. Toch was ze altijd al een buitenbeentje geweest. Vele verhuizingen volgden, waarbij ze na de dood van haar ouders ook nog eens terecht kwam in Mystic Falls. Vanaf toen veranderde alles. Macy had nooit gedacht dat ze iets speciaals had. Ze trok hiermee verschillende mensen aan – waarvan ook mensen die eigenlijk helemaal niet menselijk bleken te zijn. Vele geheimen moesten bewaard blijven, en vele gevaren moesten uitgesloten worden. Het werd een spel van leven en dood, waarbij de liefde een grotere rol speelde dan ze ooit voor ogen had gehouden.


    [url=http://www.quizlet.nl/stories/84787/the-scent-of-




    blood/]The Scent of blood[/url]
    Geïnspireerd op The Vampire Diaries
    Fantasy, Thriller en Romantiek
    Nederlands geschreven
    Geschreven door xMythology


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Zit vast wat tussen ;D


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden, mits de lezers dat kunnen bijhouden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich




    Vijf jonge mensen die op een toverschool zitten/zaten, worden op een dag wakker in een middeleeuwse taverne. Wanneer ze dit vreemde gebouw verlaten, ontdekken ze dat ze zich in de piratenstad Singapore bevinden.
    Hoe zijn ze hier gekomen? Dat is de vraag die allereerst hun aandacht opeist. Echter, de gevaarlijke omgeving waarin ze zich bevinden, verandert de vraag al snel in: Hoe komen we weer terug?
    De vijf leerlingen zijn op elkaar aangewezen, terwijl ze nooit een vriendschappelijke band hebben gehad. Kunnen ze elkaar vertrouwen en tezamen een weg vinden om terug te keren naar hun geliefde toverschool? Wil iedereen wel terug?
    Al gauw ontdekken ze dat een van hen een schatkaart in bezit heeft; een rol perkament die veel strijd teweegbrengt. Laten ze zich tot een avontuurlijke reis verlokken of blijven ze kniezend zitten wachten op een wonderbaarlijke terugkeer?
    Uiteindelijk meert iedereen op de Zeeduivel aan, ieder om eigen redenen: een onstilbare honger naar goud, een avontuurlijk vooruitzicht, de angst om alleen achter te blijven, de aantrekkelijke dochter van de kapitein… samen slaan ze de handen ineen en trotseren de woeste golven. Kunnen ze zich weerbaar opstellen tegenover de barbaarse piraten of worden ze als lafaards bejegend en over boord gekieperd?

    I stand here alone on the bow of the ship
    Counting the hours 'til I die
    Abandoned to fate with no chance of return
    I raise up my fist to the sky
    But know that these days were the best of our lives
    And nothing can take that away
    So when we are dead we will all meet again
    And fight to the end of our days

    - HP fanfictie
    - Avontuur, romantiek
    - Hoofdrollen: Cho, Matthias, Draco, Lindsay en George.


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."



    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?




    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.




    “There is no passion so contagious as that of fear.” - Michel de Montaigne

    Midden in de jungle van een gebied dat door moordlustige kannibalen wordt bewoond, strandt een groep tieners. De inboorlingen worden al snel tot Orks omgedoopt en ze doen hun uiterste best zich tegen deze vijanden te wapen.
    Hun inspanningen mogen niet baten: ze worden uit hun woonplaats verjaagd en een groot deel wordt in koele bloede in stukken gehakt. Door angst en afschuw overmand vluchten ze weg en zoeken beschutting in een uitgebrand dorp, waar nog enkele overlevenden zijn.
    Hier proberen ze een nieuw bestaan op te bouwen, terwijl ze niet alleen geplaagd worden door hun wonden en neerslachtige herinneringen, maar ook door verhitte ruzies en ontluikende verliefdheden. Net wanneer de jongeren weer een beetje aan hun omgeving zijn gewend geraakt, spoedden verontrustende berichten hen tegemoet.
    Twee van hen zijn in nieuwsgierigheid de grens overgestoken en hun buurland zint op wraak. Een wraak die opnieuw menig man het leven kost en anderen voor altijd verminkt.
    Deze keer nemen ze het niet op tegen agressieve, doch hersenloze creaturen, maar trachten ze zich te verdedigen tegen een volk dat niet hun dood voor ogen heeft, maar hun lijden…
    x. avontuur, thriller, fantasy
    x. onbekende personen
    x. één situatie, meerdere point of views




    Vierentwintig kinderen worden op een dag wakker in een vreemde omgeving. Het duurt echter niet lang voordat hen verteld wordt dat ze zich in de Hongerspelen bevinden, een traditie die een halve eeuw geleden verloren is gegaan.
    Ditmaal moeten ze zich zonder de hulp van ervaringen, trainingen en coach staande zien te houden, terwijl het gros van hen niet eens meer weet wat de Hongerspelen zijn?
    Eleonore en Clive, afkomstig uit district 1 en 5, vinden ieder hun eigen strategie om in leven te blijven, maar als ze met elkaar geconfronteerd worden, moeten ze een keuze maken. Is de ander te vertrouwen? Bestaat er wel vertrouwen in de arena?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 15:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb twee THG stories:


    Meedoen is belangrijker dan winnen • De Hongerspelen:

    ~


    Niemand leest verhalen over verliezers, want niemand schrijft ze.
    Nou, hier is er een. Het is kort. Het heeft geen goede afloop. Maar het is het waard. Want de wereld bevat niet alleen winnaars.





    En de zin meedoen is belangrijker dan winnen? Misschien is die niet op elk spel van toepassing.





    ©Years •
    Start op 22/8/2013 (eerste hoofdstuk is al eerder geactiveerd) •
    Eindigt op ?/?/? •
    Gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins •






    ~







    Let's change one thing • The Hunger Games:









    'I've loved you always.'
    'I'll love you always.'














    A Gale and Katniss story.













    Gebaseerd op De Hongerspelen van Suzanne Collins
    Gestart op 06'01'2013
    ©Years






    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 15:24 ]


    :)


    Thema's: Onbekende personen, drama, romantiek, actie:

    Nina Artemisia is een 18-jarig meisje uit New York. Door haar lange bruine haren en onschuldige zomersproetjes op haar wangen komt ze over als een normale burger. Echter is het tegenovergestelde waar. Nina woont op zichzelf in een gehuurde flat en voor de kost helpt ze gevaarlijke bendes via haar computer om aanslagen te plegen. Voor dit werk is Nina perfect omdat ze goed met haar computer overweg kan. Naarmate de aanslagen waarbij ze hulp biedt groter (en gevaarlijker) worden, neemt ook de curiositeit bij de lokale politie toe. Nina's plan is om het speciaal opgezette politieteam de verkeerde kant uit te sturen door close te worden met één van de mannen. Maar haar plan is gevaarlijk, en niet alles loopt zoals gehoopt.. Zal Nina uiteindelijk naar haar hoofd luisteren, of naar haar hart?


    >Written in English
    >All fiction
    >12+


    Love, Artemisia



    Gabora is een land tussen hemel en aarde. Een land dat je niet met het blote oog kunt zien, maar als je genoeg fantasie en genoeg kracht hebt kun je een kleine sprankeling van het land zien.
    Vier meiden van dezelfde leeftijd werden in dat land geboren, maar het was oorlog en de ouders brachten hen naar weeshuizen op aarde.
    Uiteindelijk zouden ze erachter komen dat er een kwaadaardige vijand op ze wacht. Maar kunnen de meiden haar verslaan.


    The legends of Gabora



    Het is het jaar 2150,
    de mensen worden door een buitenaardse bevolking onder de grond gejaagd.
    Als Sam Whinter achtien wordt, word hij gekozen om mee te doen aan een experiment om het leven boven de grond te verkennen, maar niemand heeft het ooit na kunnen vertellen. Hij weet niet dat hij degene is die zonder moeite de taal van de bevolking kan verstaan en spreken.
    Zijn leven veranderd totaal door deze wezens en keert zich de rug om naar de mensen om deze wezens te helpen

    -Sci-Fi story

    Onbekende personen/Fantasie/Sci fi

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 17:03 ]


    Vampire + Servant = Servamp



    "It's like I was possessed and I couldn't control my own body ..."



    It all began on a cold winterday in New York when Luke in a possessed trance stabs an innocent man to death in a restroom of a small diner ...



    Based on a game
    Full Dutch
    Sometimes English keywords
    Contains strong language
    Contains violence
    A chapter a week
    By xSunshineee

    Angelina Jolie as Inspector Clara Victa
    Chris Tucker as Inspector Tyrone Macomsen
    Jude Law as Luke Kaps
    Guy Pearce as priest and Luke's brother Marc Kaps
    Anthony Hopkins as The Oracle
    Kate Winslet as Luke's ex Steffani Hayne
    Halle Berry as Tyrone's girlfriend Sandra Mabe
    Bailee Madison as The Indigo Child
    Judie Dench as psychologist Aggy


    Niet mijn verhaal, maar van een vriendin van me.


    -

    Ik heb een HP en een OP en de link zit in het plaatje



    I'll rule the world for the greater good.


    Een verhaal over een jongeman
    die zich de aller grootste macht
    probeerde toe te eigenen, maar
    niet inzag dat geluk, liefde en
    vrijheid al heel dichtbij waren.

    Een verhaal overladen over
    vriendschap en liefde,
    vertrouwen en bedroeg.
    Hoeveel familie eigenlijk
    voor iemand kan betekenen.

    Hoewel de wereld aan je
    voeten lijkt te liggen,
    deel je hem nog altijd
    met een hoop anderen.
    Eenzaam aan de top leidt
    tot een eenzaam sterven.


    Het verliezen van een
    naaste is zwaarder dan
    het behouden van een
    gezworen vijand.








    Deze story is Nederlandstalig, inclusief de namen en termen.

    Alle credits zijn voor Joanne Rowling.




    Belacqua






    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door BLOF
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes