• Hiiii, wie kent er hier de boeken The Mortal Instruments?
    Het lijkt net alsof ik de enige ben en ik ben echt enorm fan van de boeken. x

    Film trailer:




    Almost Is Never Enough (in de soundtrack met stukjes van de film erin)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 15:33 ]


    Simple but effective.

    Ik wil ze nog bestellen, want de film wil ik ook graag zien, ben eerst met het tweede boek van Divergent.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben de eerste nog steeds aan het lezen :) en ik kijk er ook wel naar uit om de film te kijken


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ithilien schreef:
    Ik wil ze nog bestellen, want de film wil ik ook graag zien, ben eerst met het tweede boek van Divergent.


    Dan moet je ze wel in het Engels lezen, is het leukst, vind ik dan. Hopelijk vind je het leuk! Morgen komt de film uit, wohooo!


    Simple but effective.

    Olympus schreef:
    Ik ben de eerste nog steeds aan het lezen :) en ik kijk er ook wel naar uit om de film te kijken


    Ahhh, wohoo! Morgen de film in alle bioscopen! :)


    Simple but effective.

    MidnightRed schreef:
    (...)

    Dan moet je ze wel in het Engels lezen, is het leukst, vind ik dan. Hopelijk vind je het leuk! Morgen komt de film uit, wohooo!
    Ik lees ze ook in het engels ^^ (dat was ook veel goedkoper op Itunes lol)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    Ik ben de eerste nog steeds aan het lezen :) en ik kijk er ook wel naar uit om de film te kijken

    Olympus schreef:
    (...)Ik lees ze ook in het engels ^^ (dat was ook veel goedkoper op Itunes lol)


    Haha, geweldig. Ik heb de eerste 3 boeken, nu nog de andere drie. =]


    Simple but effective.

    MidnightRed schreef:
    (...)

    Haha, geweldig. Ik heb de eerste 3 boeken, nu nog de andere drie. =]
    Ik wil na deze eerst de film zien, dus ga ik eerst the maze runner lezen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb er veel over gehoord en heb echt heel toevallig net het eerste boek gekocht! (: Ben ook heel benieuwd naar de rest van de boeken en naar de film.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Olympus schreef:
    (...)Ik wil na deze eerst de film zien, dus ga ik eerst the maze runner lezen


    Okii, heb je de trailer en Almost Is Never Enough - Ariana Grande & Nathan Sykes gezien?


    Simple but effective.

    fallenbadass schreef:
    Ik heb er veel over gehoord en heb echt heel toevallig net het eerste boek gekocht! (: Ben ook heel benieuwd naar de rest van de boeken en naar de film.


    Ahh, yeahh! Wanneer ga je naar de film?


    Simple but effective.

    MidnightRed schreef:
    (...)

    Ahh, yeahh! Wanneer ga je naar de film?


    Ik ga niet naar de film haha. Ik wacht tot ik hem online kan kijken, ten eerste omdat ik er geen geld voor heb en ten tweede omdat ik echt voor maar heel weinig films naar de bios ga :')


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    MidnightRed schreef:
    (...)

    Okii, heb je de trailer en Almost Is Never Enough - Ariana Grande & Nathan Sykes gezien?
    nope Ik weet alleen dat dylan O'brien het hoofdpersonage gaat spelen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Ik ga niet naar de film haha. Ik wacht tot ik hem online kan kijken, ten eerste omdat ik er geen geld voor heb en ten tweede omdat ik echt voor maar heel weinig films naar de bios ga :')


    Oww, haha! Kan ook =]


    Simple but effective.

    Olympus schreef:
    (...)nope Ik weet alleen dat dylan O'brien het hoofdpersonage gaat spelen :Y)


    Stukjes van de film zit erin:


    en de trailer kan je vinden aan de beginpost, haha


    Simple but effective.