• Mijn probleem;

    Ik droomde eergisterennacht dat ik al dagen zat opgesloten in een kelder en dat de 'opsluiters' niet wisten wie ik was. Als ik de "uitverkorene" was dan mochten ze me helemaal niks maken. Toen namen ze me mee naar boven en duwde een wild-uitziende man een mes tegen mijn keel. Ik had nog net gezien dat mijn crush en zijn beste vriend tegenover mij stonden. Toen werd die beste vriend ook gepakt en ik probeerde los te komen maar die man die mijn vast had vloekte. Ik viel op mijn knieën en toen werd ik wakker. Het leek echt verschrikkelijk echt.
    Ik had gisteren afgesproken met mijn beste vriendin en die vertelde dus dat ze zó levensecht had gedroomd over mij en vertelt exact dat wat ik ook heb gedroomd. Toen vroeg ze wat ik op mijn keel had. Ik kijken had ik daar dus een klein sneetje.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Het mooiste is dat iedereen het gewoon klakkeloos overnam. Ik ook tot ik het opmerkte :'D

    Als jij het niet had gezegd was het mij waarschijnlijk niet opgevallen. :')


    :)

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Het mooiste is dat iedereen het gewoon klakkeloos overnam. Ik ook tot ik het opmerkte :'D

    Ja, dat is inderdaad best grappig. Het bewijs dat mensen snel over dingen heen lezen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Aravis schreef:
    (...)

    Lachen in je lach? (:


    Mijn zusje praat de hele nach (overdag ook trouwens)

    maar ik vind het inderdaad best eng, vooral dat je vriendin precies
    hetzelfde heeft gedroomd


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Years schreef:
    (...)
    Als jij het niet had gezegd was het mij waarschijnlijk niet opgevallen. :')

    Ik zag het alleen omdat ik die quote tien keer voorbij zag komen :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oehh lijkt me eng, misschien wat boeken over dromen doorspitten?
    Verder lijkt het me logisch dat je probeerde het mes weg te halen en toen jezelf perongeluk krabde.
    Maar het blijft wonderlijk!


    Steek geen energie in mensen die dat niet waard zijn...

    Imber schreef:
    Je gekrabd in je slaap?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xImaginary schreef:
    (...)

    Mijn zusje praat de hele nach (overdag ook trouwens)

    maar ik vind het inderdaad best eng, vooral dat je vriendin precies
    hetzelfde heeft gedroomd


    Ik bedoelde niet dat je niet kan lachen in je slaap, ik doelde erop dat ze een fout had gemaakt, omdat ik zo irritant ben dat ik dat nooit kan laten (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Ik bedoelde niet dat je niet kan lachen in je slaap, ik doelde erop dat ze een fout had gemaakt, omdat ik zo irritant ben dat ik dat nooit kan laten (:


    sorry, ik had over de fout heen gelezen (doe ik altijd, behalve in boeken en werkstukken ;))


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Wait.

    ..What.

    Één post... Meh. Ik ga niet reageren.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Flannery schreef:
    That's quite creepy..


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Loian schreef:
    Één post... Meh. Ik ga niet reageren.

    Mag een eerste post niets anders zijn dan een verkeerd geplaatste of een "hoi, ik ben nieuw" post? :Y)

    Jaeger schreef:
    (...)
    Mag een eerste post niets anders zijn dan een verkeerd geplaatste of een "hoi, ik ben nieuw" post? :Y)


    Nee. (cat)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Loian schreef:
    (...)

    Nee. (cat)

    Okay ;n;

    don't hurt me pls

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 20:16 ]

    Denk dat je je zelf gewoon gekrast hebt ofzo, maar t is wel heel raar ja..